Näyttelijät

Anonyymi

Mistä ne löytää näitä todella surkeita näyttelijöitä...? Tämä Eeva, ja se tuhti Hanna. Onko todella niin ettei Suomesta löydy paremmin puhetta osaavia näyttelijöitä

19

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löytyy hyviäkin, kuten Eerikäisen Linda ja kypsää elämänkokemusta uhkuva Dahlia.

      • Anonyymi

        Eerikäisen Esko on kypsä näyttelijä.
        Todella osaava ja rooliinsa hyvin paneutuva!


    • Anonyymi

      Jotkut näyttelijät minuakin hieman vaivasivat aiemmin mutta ei oikeastaan enää,ei yhtään oikein huonoa enää seassa

    • Anonyymi

      Tuhti Hanna näyttelee niin kammottavilla naamanilmeillä ja äänellä että pakko vaihtaa kanavaa kun tämä paksukainen ilmestyy kuvaruutuun.
      En tajuu miksi Karille ei löydetty oman tasoistaan naispartneria.
      Vaikka lihavuus lisääntyy kansassa ja näkyy katukuvassa niin ei sitä tarvitse tällaisiin sarjoihin ujuttaa. Onko nuoren ihmisen yletön lihavuus jotenkin esimerkillistä niin että sitä pitää mainostaa normaalina.
      Eeva menettelee vaikka puheesta ei aina saakaan selvää, mutta niinhän ne nuorisoa edustavatkin henkilöt mutisevat.

    • Anonyymi

      Hyvin huomaa että Tuija Piepponen on ihan aito näyttelijä,hänen hahmonsa on hyvinkin herkullinen ja hän osaa eläytyä rooliinsa

      • Anonyymi

        Eläytyy vähän liikaakin... Menee jo överiksi, niinkuin Sallallekin aika usein ja Ismollakin toisinaan.


    • Anonyymi

      Jospa ohjaaja kehoittaakin näitä yliampuvia näyttelijöitä vetämään överiksi.
      Minulla on aika laaja tuttavapiiri mutta yhtään tuollaista päsmertäjää kuin esimerkiksi Salla, en ole tavannut.
      Eipä silti, itse olen jäänyt sarjan katsojaksi vaikka joskus ärsytyskynnys ylittyy ja pidän muutaman viikon tauon katsomisessa. Myöhemmin huomaankin sarjaan tulleen uuden mielenkiintoisen hahmon kun tulee avatuksi kanava salkkarien esitysaikaan ja siitä se sitten taas sarjan seuraaminen alkaa kun pitää saada selvää mitä tämä uusi tulokas tekee Pihlajakadulla.
      Jotkut tutuista ihmettelevät miksi viitsin katsoa moista roskaa, mutta itse en käsitä miten joku voi sanoa ohjelmaa roskaksi jos ei itse sitä ole koskaan katsonut. Kuitenkin jotkut jopa tietävät roolihenkilöiden nimetkin ja kuka näyttelijä on kyseessä.

    • Anonyymi

      Hyvin epäselvää puhetta lähes kaikilla. Pakko katsoa tietokoneella että saa tekstitykset päälle.

      • Anonyymi

        Saa TV:ssäkin tekstityksen vaikka on suomalainen ohjelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa TV:ssäkin tekstityksen vaikka on suomalainen ohjelma

        Kyllä ohjelmaa pitää voida katsoa ilman tekstitystä. On kuitenkin tarkoitettu laajalle katsojajoukolle joten näyttelijät rooleihin pitää valita sellaisista jotka osaavat puhua selkeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ohjelmaa pitää voida katsoa ilman tekstitystä. On kuitenkin tarkoitettu laajalle katsojajoukolle joten näyttelijät rooleihin pitää valita sellaisista jotka osaavat puhua selkeästi.

        Niin se kuten joku konkari näyttelijä sanoi;enää ei opeteta teatterikorkeassa puheen muodostusta.Nykynätelmissäkin juostaan edestakaisin näyttämöllä ja huudetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se kuten joku konkari näyttelijä sanoi;enää ei opeteta teatterikorkeassa puheen muodostusta.Nykynätelmissäkin juostaan edestakaisin näyttämöllä ja huudetaan.

        Mitä? Onko joku Salkkari-näyttelijä käynyt teatterikorkeakoulun?


    • Anonyymi

      Anonyymi
      28.04.2022 08:52

      Saa TV:ssäkin tekstityksen vaikka on suomalainen ohjelma

      ---Joo, onnistui minullakin, viimein . Meni siinä aikaa kokeillessa. Taisi olla pointti että piti laittaa hollanti kielivalikoista päälle.

    • Anonyymi

      Kaikista huonoin näyttelijä on tämä kyttä joanna. En viitsi edes luetella sen puutteita, kun menis aikaa niin paljon. Nuoriso taas nielee sanoja, arvata pitää.

      • Anonyymi

        Ketkä ne käsikirjoittaa Salkkareita? Onko esim. se yksi vanha nainen P Saisio kirjoittajien joukossa? Onneksi on muitakin ohjelmia ja sarjoja, mitä katsoa jatkossa.
        On mennyt aivan typeryyksiin koko ohjelma ja näyttelijät ... huh huh!


    • Anonyymi

      Yksi näyttelijöistä on näemmä jo vaihtanut hommia kun oli maikkarin kanavalla raportoimassa vapun vietosta helsingissä,se tyyppi jolla oli suhde Victorian kanssa(Victoriaa kaipaisin takaisin sarjaan)

    • Anonyymi

      Jouko Turkan kaudella näyttelijöiden puheen opetus lopetettiin totaalisesti.
      Silloin panostettiin fyysiseen puoleen ja tappeluun.
      Turkan ohjaama Seitsämä veljestä oli niin kamalaa katsottavaa kun näyttelijät huohottivat ja räkä valui eikä repliikeistä saanut mitään selvää.

      Nyt on kyllä teattereissa siistiytynyt ja puheistakin saa selvää teatteriesityksissä.

      Salatut elämät sarjaa tehdään ilmeisellä kiireellä eikä roolihenkilöiden replikointiin kiinitetä huomiota. Myös ulkoasut jäävät usein huomiotta. Jutalla oli esimerkiksi peruukki runtattu päähän niin että hiusraja oli puolessa välissä otsaa. Nyt näytti olleen joko uusi peruukki tai vanha kammattu otsatukaksi. Tällaiset pikkuasiat kiusaavat tällaista pilkunnuolijaa kuten minua.

    • Anonyymi

      Tämä koko salkkarit on väkisin tehtyä soopaa!!!!.

      • Anonyymi

        Sanna Mämmi pitää saada salkkareihin!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe