Kaupunki säästää ja minulle tarjottiin mahdollisuutta vaihtaa lomarahan vapaisiin max 10 päivää. Kerrottiin päivä johon mennessä tulee esimiehelle ilmoittaa mikäli haluaa rahan vapaapäivinä. Kerroin että toivon saavani vaihtaa kaikki kymmenen päivää. Ilmeni että vaihtoa haikaileva on niin paljon ettei ole mahdollista sitä kaikille suoda. Esimies keksi että ne joilla on täysi lomaoikeutta eivät saa vaihtaa lomarahansa vapaaksi. Minulla on täydet lomat. En saa siis vaihtaa ainuttakaan päivää. Olen mielestäni ansainnut ylimääräisiä vapaita nimenomaan uurastamalla päiväkodissa 20 vuotta. Mielestäni olen jopa enemmän loman tarpeessa kuin ne joilla täysiä lomia ei vielä ole. Työmme päiväkodissa on erittäin raskasta sekä fyysisesti että henkisesti. Sijaisia ei tahdo saada. kun saa, ovat aina viime kevään ylioppilaita jotka lukevat pääsykokeisiin ja käyvät pätkissä töissä päiväkodeissa. Ovathan he silmäpari lisää mutta eivät selviä käytöshäiriöisten lasten kanssa lainkaan ja muutenkin kaikki tekeminen takkuaa kun aikamme Ei riitä opastamiseen. Ymmärtänet siis miksi niin moni haluaa vaihtaa lomarahansa vapaapäiviin? Kuulin että vaihto onnistuu kaikilla halukkailla kunnan muissa yksiköissä mutta ei meillä. Meidän lomamme ovat muutoinkin aina sidoksissa vanhempien lomiin . Saan tietää lomani ajankohdan sitten kun vanhemmat tietävät oman lomansa. Yleensä viikko ennenkuin lomani alkaa. Onko syrjintää että lomarahan vaihto vapaaseen on riipuvainen siitä missä kaupungin yksikössä toimit ja kuinka pitkä työkokemus sinulla on?please vastatkaa kerrankin henkilöt joilla on asiasta jotain oikeaa tietoa….
Työssä syrjintää?
4
85
Vastaukset
- Anonyymi
Mietipäs tilannetta työnantajan näkökulmasta. Miten sinä ratkaisisit tuon tilanteen?
- Anonyymi
Mietipä että olet esim ollut pitkään työtön, kärsinyt stressistä js lomia ei kertynyt, tai olet joutunut vaihtaa työpaikkaa paljon, jatkuvaa uuden opettelua, uudet ihniset uusi ympäristö ja yhtäön lomaa ei ole kertynyt.
Mielestäni kuulostat todella itsekkältä.
Ajattelet vain itseäsi.
Sinulla on täydet lomat ja pitkä työsuhde ja ikälisääkin jo ja olet terve, mutta ilkeä. Myös näitä lukiolaisia kohtaan todennäköisesti
Lastenhoitajissa ja opettajissa on paljon ilkeitä ihmisiä ja opettajissakin niitä jotka suosivat röyhkeitä ja äänekkäitä ja esim melukampanjassa mukana - Anonyymi
Ei.
Kukaan ei syrji sinua.
Mutta sinä ehkä syrjit. - Anonyymi
Enemmän ne vapaat ovat tarpeen niille jotka ei saa täyttä lomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926476Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652029- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521015Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962