Näin pääsiäisenä ja tässä maailmantilanteessa tulee mieleen joitain asioita, joita Jumala on luvannut omilleen.
Omilleen puhuessa Jumala sanoo; Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
Kun todella monien tulevaisuuden näkymät ovat hämärän peitossa ja epätoivo tulee pintaan, on hyvä muistaa että epätoivon tunteet tai tuhon ajatukset eivät ole Jumalan tahdon mukaisia asioita, vaan Hän haluaa antaa toivottomalle toivon ja rauhattomalle rauhan.
Kuten Jeesus toteaa, hän antaa rauhan, joka on erilaistaa kuin rauha maailmallisessa mielessä. Maailmassahan sotia tulee olemaan loppuun asti ja maailmassa rauhaksi kutsutaan sitä vaihetta, kun sodissa on tullut tappioita ja suostutaan hetkeksi laskemaan aseet, kunnes taas aloitetaan sotiminen. Sellainen on ihminen.
Jeesuksen antama rauha täyttää sydämen ja avaa toivon näköalat, emme elä tätä sotivaa ja tuhoutuvaa maailmaa varten, vaan tulevaa.
Pääsiäisenä
0
152
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1325666
- 725246
- 994315
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753690Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603348- 442940
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461965
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743