Raamatun mukaan laillinen yhteiskuntajärjestys on Jumalasta.
Nyt on kuitenkin vaan niin, että kaikkein korkeimpien hallitsijoiden
eli diktaattreiden nimitysoikeus on Paholaisella.
Luuk.4
5 Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat
6 ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon.
7 Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun."
Jeesus ei kumartanut, mutta moni on kumartanut ja heittäytynyt oikein rähmälleen maahan tuossa tilanteessa.
Sumerilainen hirmuhallitsija kun tiesi sairastuneensa tappavaan tautiin,
niin hän surmasi mahdollisimman paljon ihmisiä veriuhriksi oman sielunsa lunastamiseksi.
Laillinen yhteiskuntajärjestys, mitä se on?
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Jeesuksen kuoltua ja Pyhän Hengen poistuttua temppelista Paholainen meni uudeksi temppelinherraksi ja julisti itsensä Jumalaksi ja Jeesukseksi. - Anonyymi
Pyhänhengendemokratiaa ei ole olemassakaan. Vai kenen kaltaisten on taivastenvaltakunta.
- Anonyymi
Raamattu ei puhu tasavalloista ja demokratiasta mitään. Raamatun valtiomoto on Kuningaskunta.
Hyvä Kuningas symboloi Jumalan valtakuntaa, jossa on selvä hierarkia enkeleiden kesken.
Joku tutki erilaisten valtiotyyppien menestystä ja "siunausta", niin kuningaskunnat on säästyneet sodissa parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061748
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 139792
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728