Herätys Suomen kansa

Anonyymi

Suomi ja Suomen kansa nukkuu prinsessa Ruususen unta. Tietämättä pahuuden voimien olemasta olosta ja näkemättä mihin tämä kaikki on menossa. Saatana on kietoutunut Suomi neidon kupeeseen valkeuden vaatteissa tarjoten mitä ihmeellisempiä tarinoita ja neuvoja hyvään elämään.

Mitä enemmin syntiä niin sen parempi elämä on saatanan motto. Motto, joka vie Suomen kansaa kohti pimeyttä ja tuhoa. Kaikki on sallittua ja hyväksyttyä paitsi Jumalan sanan ja sen mukaan eläminen. Tästä on hyvä esimerkki tapaus Päivi Räsänen.

Te ette pääse pakoon Jumalan tuomioita. Suomen on aika herätä ja huutaa poikaani Jeesusta avuksi. Tämä kansan kohdalla on syntimalja täytetty. Viimeinen pisara oli tänä kutsun hetkenä, että te annoitte luvan homojen astua alttarille Turun Tuomiokirkossa. Te pilkaatte minua sanoo Herra. Mutta Minä en ole luovuttanut Suomen kansan kohdalla sanoo Herra. Tulevina viikkoina ja kuukausina te näette Minun voimani ja rakkauteni Suomen kansaa kohtaan. Merkit, jotka Suomen kansa tulee näkemään on viimeinen kutsu tehdä parannus.

Ensimmäinen merkki on tuleva kesä. Kansa odottaa kesää ja tulevia musiikkifestareita. Suomen kansa ei mene ilopitoon festareille. Festarit tullaan perumaan. Tuleva kesä on minun kesäni sanoo Herra. Tänä kesänä Suomen kanssa rukoilee enemmin kuin koskaan viime sodan jälkeen. Itku ja suru on läsnä monessa kodissa.

Moni teistä nauraa ja pilkkaa vielä Jumalaa lukiessaan tätä sanomaa. Mutta Herra on hiljentävä nauravat ja pilkkaavat suut ihmeillä ja merkeillään. Keskellä yötöntä yötä laskeutuu Lapin kesään pimeys. Pimeys, joka tulee pilven muodossa pohjoisesta aina laskeutuen Ouluun saakka. Yksikään säätieteilijä ei pysty selittämään tätä tapahtumaa sanoo Herra.

Nyt teillä on mahdollisuus tehdä parannus kansana. Kääntyä tielle jonka Minä Herra olen viitoittanut aikojen alussa. Tie, joka vie Suomen kansan uuteen loistoon päättyen Minun Valtakuntaani sanoo Herra teidän Jumalanne.

Tämän kirjoittaja kirjoitti tämän Jumalan Hengen rohkaisema. Ei sen tähden että kirjoittaja saisi kunniaa.
Kaikki kunnia kuuluu Jumalalle Jeesuksen nimessä ja veressä.

19

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos Jumalalla olisi asiaa Suomen kansalle? Niin minkä kumman tähden Hän sen toimittaisi Suomi24 profetiapalstan kautta?

      * Eihän "Suomen kansa" lue profetiapalstaa?
      * Jos joku eksyy lukemaan, niin huomaa heti että tämä on häiriintyneiden ja sekopäisten temmellyspaikka!
      * Kuin mielenhäiriöiden, taikuuksien ja povaamisten aarreaitta!

      Siis? KUKAAN ei usko totiseen Jumalaan, joka tällaiselle sielullisten häiriöiden kaatopaikalle tulee... Vaan?

      Juoksee äkkiä normaaleiden ihmisten pariin.

      Eli? Kyllä Jumala tämän tietää.

      Jos Hänellä olisi - on - asiaa? Kansalle?

      Ottakaa nyt höyrypäät järkikulta mukaan!

      Jos tämän ketjun aloituksen tekijä ITSE uskoisi (tosissaan) että Jumala hänelle antoi sanan Suomesta - niin hänen pitäisi mennä kiireesti Eduskuntaan, ja pyytää että saisi tämän sanoman esittää..... TV-kameroiden edessä? Suomen kansaa varten...

      No, miten on?

      Taitaa jäädä tekemättä? Ja - siksi - aloitus on pelleilyä!

      • Anonyymi

        Eipä taideta huolia näitä viestien välittäjiä viesteineen valtakunnan pääuutislähetyksiin. Suurin osa ilkkuisi tai vaikenisi tulleesta viestistä.


      • Anonyymi

        Miksi SUOMEN TV:n kameroita enää Herramme käyttäisi, kun nimenomaan sieltä on saaste monenmuotoisena opetuksena levinnyt maahamme ja sen opetusvapautta lakimme ei estänyt? ;
        1. kirje Timoteukselle 1
        8 Mutta me tiedämme, että laki on hyvä, kun sitä lain mukaisesti käytetään
        9 ja tiedetään, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle, vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä tappajille ja äitinsä tappajille, murhamiehille,
        10 haureellisille, miehimyksille, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan-

        Suomen tv on jo viimeisten sukupovien ajan tuonut kotiimme opetuksena elokuvien ja muiden ohjelmiensa kautta sellaista, mikä on "tervettä oppia vastaan-". Kansaamme on kodeissaan eksytetty pois Raamatun mukaisen elämän terveestä opista. Eksytys tosiaan meni jo niin täydestä perille, että saa kristityssä Suomessa Raamatun Totuuden Julistajia nimittää "höyrypäiksi".

        Tähän jo esimerkkiä antanevat korkeasti "sivistyksen" saaneetkin, jota ovat esimerkkinä jälkeläisilleen ja muille. Heitä johdatettiin ensin pikkukakkosen luota elokuvakatseluun jne. Vieraaksi jäi Raamatun sana, koska sellaista ei Suomen tv : sana juurikaan enää tunne lukuunottamatta tv7.


    • Anonyymi

      Jumalalle olkoon kiitos ja kunnia!

    • Anonyymi

      Olenkin ihmetellyt, että eivätkö muut uskovaiset eivät ole huomannut Turun tuomiokirkon homojen siunaus-casea. Nyt tuli sanomassa vahvistus.

      • Anonyymi

        Onhan se huomattu, paljon on aika muuttunut sitten vuodesta 1920. Turun Tuomiokirkon enkeli ilmestys arkkipiispalle Gustav Johanssonille , "miekka osuu siis pian Suomeen ja siinä Suomelta menee itsenäisyys ja se tapahtuu Kolmannen Maailmansodan syttymisen yhteydessä.", Joidenkin mukaan 3.Maailmansota alkoi 23 helmikuuta v.2022 kun 'erikois o p' - alkoi, muuten niistä Venä jän mainitsemista
        Yd i n aseista, joita Länsi on pitänyt vain uhitteluna, niin kun hyökkäys alkoi ,
        niin Itä-Ukrainassa kuvattiin valtatiellä raskaita monipyörä ajoneuvoja, jotka kuljettivat Sarmat tai Topol-M ohjusta, joka on siis ICBM ydinohjus, ajoneuvoon oli maalattu Z-hyökkäys-suunta merkki, kuva ol otettu illalla juuri kun Venäjän joukot ylittivät rajan Dnr:rään. Että Harashoo finskit, kohta siellä on kirkasta valoa taivaalla , jahka tilanne kiristyy sopivasti..:p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se huomattu, paljon on aika muuttunut sitten vuodesta 1920. Turun Tuomiokirkon enkeli ilmestys arkkipiispalle Gustav Johanssonille , "miekka osuu siis pian Suomeen ja siinä Suomelta menee itsenäisyys ja se tapahtuu Kolmannen Maailmansodan syttymisen yhteydessä.", Joidenkin mukaan 3.Maailmansota alkoi 23 helmikuuta v.2022 kun 'erikois o p' - alkoi, muuten niistä Venä jän mainitsemista
        Yd i n aseista, joita Länsi on pitänyt vain uhitteluna, niin kun hyökkäys alkoi ,
        niin Itä-Ukrainassa kuvattiin valtatiellä raskaita monipyörä ajoneuvoja, jotka kuljettivat Sarmat tai Topol-M ohjusta, joka on siis ICBM ydinohjus, ajoneuvoon oli maalattu Z-hyökkäys-suunta merkki, kuva ol otettu illalla juuri kun Venäjän joukot ylittivät rajan Dnr:rään. Että Harashoo finskit, kohta siellä on kirkasta valoa taivaalla , jahka tilanne kiristyy sopivasti..:p

        Mitä Suomessa KIIHKO on saanut aikaan ja mikä sitä ylläpitää? Eikö parhaiten media?
        "5 Mutta juutalaiset joutuivat kiihkoon ja ottivat avukseen muutamia pahanilkisiä miehiä joutoväestä, haalivat kansaa kokoon ja nostivat kaupungissa metelin.".

        Kiihkon levitys ateismiuskonnon levityksessä on parhaiten onnistunut teknisin mediavälinein nykyaikana. Se on ollut oivallinen sielunvihollisen apuväline jo 2-3 sukupoven ajan Suomessakin ja jäljet näkyy näennäisinä onnistumisina kiihkon kylväjillä.' Kuten Raamatunaikaan, niin kiihkoilijat leimaavat nyt kristinuskon levityksen kansan villitsemiseksi. Eli itse nämä metelivillititsijät tekeytyvät rauhan levittäjiksi ja heidät , jotka luottavat Raamatun Sanaan ja Jumalan ilmoittamaan 10 käskyn lakiin edelleen (kuten kautta historian), niin heidät nimitetään nyt villitsijöiksi. Tuomiolle saakka? Ikäänkuin uskotellen, että epäjumalanpalvojat ovat ottaneet lopullisen voiton ja määräysvallan!
        Herkimmät ihmiset peloitellaan koronalla, rokotteilla, sodilla ym. Jottako eivät huomaisi, että on liian räikeästi ja näkyvästi tullut esille, kun opetuksien kautta häivytettiin terve JUMALAN PELKO, joka on viisauden alku? Kun viisaus katoaa, tyhjiön täyttäjät ovat innokkaana liikkeellä mielettömyksien opetuksin.

        Ap.t.17
        1 Ja he matkustivat Amfipolin ja Apollonian kautta ja tulivat Tessalonikaan, jossa oli juutalaisten synagooga.
        2 Ja tapansa mukaan Paavali meni sisälle heidän luoksensa ja keskusteli kolmena sapattina heidän kanssansa, lähtien kirjoituksista,
        3 selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus".
        4 Ja muutamat heistä tulivat uskoon ja liittyivät Paavaliin ja Silaaseen, niin myös suuri joukko jumalaapelkääväisiä kreikkalaisia sekä useat ylhäiset naiset.

        5 Mutta juutalaiset joutuivat kiihkoon ja ottivat avukseen muutamia pahanilkisiä miehiä joutoväestä, haalivat kansaa kokoon ja nostivat kaupungissa metelin. He asettuivat Jaasonin talon edustalle ja hakivat Paavalia ja Silasta viedäkseen heidät kansan eteen.
        6 Mutta kun he eivät heitä löytäneet, raastoivat he Jaasonin ja muutamia veljiä kaupungin hallitusmiesten eteen ja huusivat: "Nuo koko maailman villitsijät ovat tännekin tulleet,
        7 ja heidät Jaason on ottanut vastaan; ja nämä kaikki tekevät vastoin keisarin asetuksia, sanoen erään toisen, Jeesuksen, olevan kuninkaan". ...................

        Ja profetiaa nyt
        Ap.t.17
        "30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
        31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Suomessa KIIHKO on saanut aikaan ja mikä sitä ylläpitää? Eikö parhaiten media?
        "5 Mutta juutalaiset joutuivat kiihkoon ja ottivat avukseen muutamia pahanilkisiä miehiä joutoväestä, haalivat kansaa kokoon ja nostivat kaupungissa metelin.".

        Kiihkon levitys ateismiuskonnon levityksessä on parhaiten onnistunut teknisin mediavälinein nykyaikana. Se on ollut oivallinen sielunvihollisen apuväline jo 2-3 sukupoven ajan Suomessakin ja jäljet näkyy näennäisinä onnistumisina kiihkon kylväjillä.' Kuten Raamatunaikaan, niin kiihkoilijat leimaavat nyt kristinuskon levityksen kansan villitsemiseksi. Eli itse nämä metelivillititsijät tekeytyvät rauhan levittäjiksi ja heidät , jotka luottavat Raamatun Sanaan ja Jumalan ilmoittamaan 10 käskyn lakiin edelleen (kuten kautta historian), niin heidät nimitetään nyt villitsijöiksi. Tuomiolle saakka? Ikäänkuin uskotellen, että epäjumalanpalvojat ovat ottaneet lopullisen voiton ja määräysvallan!
        Herkimmät ihmiset peloitellaan koronalla, rokotteilla, sodilla ym. Jottako eivät huomaisi, että on liian räikeästi ja näkyvästi tullut esille, kun opetuksien kautta häivytettiin terve JUMALAN PELKO, joka on viisauden alku? Kun viisaus katoaa, tyhjiön täyttäjät ovat innokkaana liikkeellä mielettömyksien opetuksin.

        Ap.t.17
        1 Ja he matkustivat Amfipolin ja Apollonian kautta ja tulivat Tessalonikaan, jossa oli juutalaisten synagooga.
        2 Ja tapansa mukaan Paavali meni sisälle heidän luoksensa ja keskusteli kolmena sapattina heidän kanssansa, lähtien kirjoituksista,
        3 selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus".
        4 Ja muutamat heistä tulivat uskoon ja liittyivät Paavaliin ja Silaaseen, niin myös suuri joukko jumalaapelkääväisiä kreikkalaisia sekä useat ylhäiset naiset.

        5 Mutta juutalaiset joutuivat kiihkoon ja ottivat avukseen muutamia pahanilkisiä miehiä joutoväestä, haalivat kansaa kokoon ja nostivat kaupungissa metelin. He asettuivat Jaasonin talon edustalle ja hakivat Paavalia ja Silasta viedäkseen heidät kansan eteen.
        6 Mutta kun he eivät heitä löytäneet, raastoivat he Jaasonin ja muutamia veljiä kaupungin hallitusmiesten eteen ja huusivat: "Nuo koko maailman villitsijät ovat tännekin tulleet,
        7 ja heidät Jaason on ottanut vastaan; ja nämä kaikki tekevät vastoin keisarin asetuksia, sanoen erään toisen, Jeesuksen, olevan kuninkaan". ...................

        Ja profetiaa nyt
        Ap.t.17
        "30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
        31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

        Mielettömyyksien?
        Sota on katsos joillekin ammatti. Olihan siellä Golgatallakin se roomalainen sotilasjohtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielettömyyksien?
        Sota on katsos joillekin ammatti. Olihan siellä Golgatallakin se roomalainen sotilasjohtaja.

        Sotilasammatti ei ole mielettömyyksien ja metelin aiheuttajien ammattiryhmä. Päinvastoin varusmieskoulutus kouluttaa teini-iän ohittaneet epävarmat pojat vastuullisiksi miehiksi ja tähän ovat sotilasjohtajat saaneet hieman eri opettajakoulutuksen kuin peruskoulun opettajat.
        Sotilaat tänäänkin tietävät, että Suomen sodissa ylin sotapäällikkö on ollut Jumala Herra Kaikkivaltias, kun on kuullut kansamme uskovaisten hätähuudot! Ei turhaan armeijassa tänäänkään lauleta virttä "Jumala ompi linnamme ja vahva turva aivan...".https://www.youtube.com/watch?v=yAcFurNs6zk

        Matteus 8
        5 Ja kun hän saapui Kapernaumiin, tuli hänen tykönsä sadanpäämies ja rukoili häntä
        6 ja sanoi: "Herra, minun palvelijani makaa kotona halvattuna ja on kovissa vaivoissa".
        7 Hän sanoi hänelle: "Minä tulen ja parannan hänet".
        8 Mutta sadanpäämies vastasi ja sanoi: "Herra, en minä ole sen arvoinen, että tulisit minun kattoni alle; vaan sano ainoastaan sana, niin minun palvelijani paranee.
        9 Sillä minä itsekin olen toisen vallan alainen, ja minulla on sotamiehiä käskyni alaisina, ja minä sanon tälle: 'Mene', ja hän menee, ja toiselle: 'Tule', ja hän tulee, ja palvelijalleni: 'Tee tämä', ja hän tekee."
        10 Tämän kuultuaan Jeesus ihmetteli ja sanoi niille, jotka häntä seurasivat: "Totisesti minä sanon teille: en ole kenelläkään Israelissa löytänyt näin suurta uskoa.
        11 Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten valtakunnassa;
        12 mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
        13 Ja Jeesus sanoi sadanpäämiehelle: "Mene. Niinkuin sinä uskot, niin sinulle tapahtukoon." Ja palvelija parani sillä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotilasammatti ei ole mielettömyyksien ja metelin aiheuttajien ammattiryhmä. Päinvastoin varusmieskoulutus kouluttaa teini-iän ohittaneet epävarmat pojat vastuullisiksi miehiksi ja tähän ovat sotilasjohtajat saaneet hieman eri opettajakoulutuksen kuin peruskoulun opettajat.
        Sotilaat tänäänkin tietävät, että Suomen sodissa ylin sotapäällikkö on ollut Jumala Herra Kaikkivaltias, kun on kuullut kansamme uskovaisten hätähuudot! Ei turhaan armeijassa tänäänkään lauleta virttä "Jumala ompi linnamme ja vahva turva aivan...".https://www.youtube.com/watch?v=yAcFurNs6zk

        Matteus 8
        5 Ja kun hän saapui Kapernaumiin, tuli hänen tykönsä sadanpäämies ja rukoili häntä
        6 ja sanoi: "Herra, minun palvelijani makaa kotona halvattuna ja on kovissa vaivoissa".
        7 Hän sanoi hänelle: "Minä tulen ja parannan hänet".
        8 Mutta sadanpäämies vastasi ja sanoi: "Herra, en minä ole sen arvoinen, että tulisit minun kattoni alle; vaan sano ainoastaan sana, niin minun palvelijani paranee.
        9 Sillä minä itsekin olen toisen vallan alainen, ja minulla on sotamiehiä käskyni alaisina, ja minä sanon tälle: 'Mene', ja hän menee, ja toiselle: 'Tule', ja hän tulee, ja palvelijalleni: 'Tee tämä', ja hän tekee."
        10 Tämän kuultuaan Jeesus ihmetteli ja sanoi niille, jotka häntä seurasivat: "Totisesti minä sanon teille: en ole kenelläkään Israelissa löytänyt näin suurta uskoa.
        11 Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten valtakunnassa;
        12 mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
        13 Ja Jeesus sanoi sadanpäämiehelle: "Mene. Niinkuin sinä uskot, niin sinulle tapahtukoon." Ja palvelija parani sillä hetkellä.

        Lainvalvojia tarvittiin raamatun aikoina ja edelleen

        1.Tim.1.9

        3 Niinkuin minä Makedoniaan lähtiessäni kehoitin sinua jäämään Efesoon, käskeäksesi eräitä kavahtamaan, etteivät vieraita oppeja opettaisi
        4 eivätkä puuttuisi taruihin ja loppumattomiin sukuluetteloihin, jotka pikemmin edistävät turhaa mietiskelyä kuin Jumalan armotaloutta, joka perustuu uskoon, niin kehoitan nytkin.
        5 Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta.
        6 Muutamat ovat hairahtuneet niistä pois ja poikenneet turhiin jaarituksiin,
        7 tahtoen olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät.

        8 Mutta me tiedämme, että laki on hyvä, kun sitä lain mukaisesti käytetään
        9 ja tiedetään, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle, vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä tappajille ja äitinsä tappajille, murhamiehille,
        10 haureellisille, miehimyksille, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan-

        11 autuaan Jumalan kirkkauden evankeliumin mukaisesti, joka on minulle uskottu.
        12 Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa
        13 minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän. Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa;
        14 ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
        15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.
        16 Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi.
        17 Mutta iankaikkiselle kuninkaalle, katoamattomalle, näkymättömälle, ainoalle Jumalalle, kunnia ja kirkkaus aina ja iankaikkisesti! Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotilasammatti ei ole mielettömyyksien ja metelin aiheuttajien ammattiryhmä. Päinvastoin varusmieskoulutus kouluttaa teini-iän ohittaneet epävarmat pojat vastuullisiksi miehiksi ja tähän ovat sotilasjohtajat saaneet hieman eri opettajakoulutuksen kuin peruskoulun opettajat.
        Sotilaat tänäänkin tietävät, että Suomen sodissa ylin sotapäällikkö on ollut Jumala Herra Kaikkivaltias, kun on kuullut kansamme uskovaisten hätähuudot! Ei turhaan armeijassa tänäänkään lauleta virttä "Jumala ompi linnamme ja vahva turva aivan...".https://www.youtube.com/watch?v=yAcFurNs6zk

        Matteus 8
        5 Ja kun hän saapui Kapernaumiin, tuli hänen tykönsä sadanpäämies ja rukoili häntä
        6 ja sanoi: "Herra, minun palvelijani makaa kotona halvattuna ja on kovissa vaivoissa".
        7 Hän sanoi hänelle: "Minä tulen ja parannan hänet".
        8 Mutta sadanpäämies vastasi ja sanoi: "Herra, en minä ole sen arvoinen, että tulisit minun kattoni alle; vaan sano ainoastaan sana, niin minun palvelijani paranee.
        9 Sillä minä itsekin olen toisen vallan alainen, ja minulla on sotamiehiä käskyni alaisina, ja minä sanon tälle: 'Mene', ja hän menee, ja toiselle: 'Tule', ja hän tulee, ja palvelijalleni: 'Tee tämä', ja hän tekee."
        10 Tämän kuultuaan Jeesus ihmetteli ja sanoi niille, jotka häntä seurasivat: "Totisesti minä sanon teille: en ole kenelläkään Israelissa löytänyt näin suurta uskoa.
        11 Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten valtakunnassa;
        12 mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
        13 Ja Jeesus sanoi sadanpäämiehelle: "Mene. Niinkuin sinä uskot, niin sinulle tapahtukoon." Ja palvelija parani sillä hetkellä.

        Nii in kyllä minä tuon tiedän, mutta Suomessa nyt varusmies koulutus ei ole sellaista mitä tarkoitin, tuolla ammattisotilas kommentillani, lähinnä esim. Israelissa IDF koulutus on enempi sitä. IDF= Israelin Puolustusvoimat

        Suomen armeija on nykyisin heikko, toista se oli Jatkosodassa, kun Suomi pystyi ottamaan 500 000 miestä aseisiin ja lisäksi oli 200 000 saksalaista sotilasta nimeltään Vuoristo-armeija ja esim. Kulhmeyn lento osasto Stuka pommikonein esim. Tali-Ihantalan ratkaisutaisteluissa erittäin tärkeää apua,
        samoin tykistökenraali Nenosen komentamat tykistöt, jotka pystyivät ampumaan sellaista tulta, että vihollista tuhottiin jo sen lähtöasemiin.
        Asiasta voit lukea tarkemmin kirjasta Jatkosodan Taistelut, MPKK julkaisema.
        Minulla kyseinen oppikirja myös kotihyllyssäni.

        Jo Psalmikirjassa esi-isä Juuda kirjoittaa Jumalasta "että sinä opetat käteni jännittämään jousta ja käymään sotaa" ja kuningas Daavid oli nuorena paimen poika , joka tappoi lingolla Goljatin , sitten Jumala valitsi Daavidista kuninkaan Israelille niinkuin olet varmasti lukenut. DAAVID oli Yeshuan esi-isä ihmisen puolelta.
        Mutta siihen, että Suomessa kristittyinä esiintyvät ei kyllä lainkaan etsi meitä Israelin huoneen kadonneita lampaita, eivätkä edes noudata Paavalin ohjetta, että Evankeliumi pitää todistaa ihmein ja merkein Jumalan voimalla ensin Juutalaisille ja sitten vasta kreikkalaisille. Kuinkahan kauan menee siihen vielä aikaa, että tämä alkaisi Suomessa tapahtua? Shavuotista eli Helluntaipäivästä on kulunut jo yli 2000vuotta eikä mitään näy.


    • Anonyymi

      Aloitus on järjetön. Ei Suomen kansa ole täällä, profetiapalstalla!

      • Anonyymi

        Aloitus myötäilee kaikkia niitä profetioita, mitä jo 15 v sitten sai lukea täällä profetiapalstalla lähitulevaisuuden tapahtumista ja Jumalan varoituksista profeettojen kautta. Erityisesti on jäänyt niistä mieleen nimim. "Debora". Piholla oli jo tuolloin osiossaan mieletön määrä kerättyjä unia,näkyjä, tiedonsanoja jne. ja sopivat juuri tälle ajalle. Jokainen uskova voi nähdä aloituksen nyt viimehädän rukouksena. Tv:n uutisten katselijoidenkin pitää verrata aikaamme 15 v taaksepäin ja nähdä, mitä on hyvän ja pahan ero nyt!

        Miksi aloitus olisi järjetön, vaikka nettikansa sukkuloi edes takas toisilleen kopioiden?
        Miten salamannopeasti kulkee pahan levitys nyt. Mutta yhtä varmasti hyvänkin --- ihmisen on nyt erikoinen valinta, mitä ei koskaan maailmanhistorian aikana ole nähty?
        Toteutuu kaikki ne viimeisten kymmen- ja jopa satavuotisten profetioiden ennusteet Suomessakin. Esim: "Suurin ja viimeinen sota on uskonsota..." - näin kuulin lapsena. Nykyisin jo kauan tuttu "Hyvän ja pahan ero tulee lopuksi , niin räikeästi eroittumaan toisistaan, että sen jokainen huomaa".
        "Ette voi palvella kahta herraa Jumalaa Kaikkivaltiasta ja mammonaa samaan aikaan, valinta on tehtävä".
        Tämä aika on erittäin mieltä sekoittavaa aikaa ja maassamme on mammonanpalvonta ylitse muun palvonnan. Lasten kasvatus maassamme ei vuosikymmeniin ole ollut rauhallista läheisten rakkauden ympäröimää, kuten luonnollista oli aikojen alusta saakka.
        ja näin on varoitus Raamatussa:
        Efesolaiskirje 6. 4 "Ja te isät, älkää kiihoittako lapsianne vihaan, vaan kasvattakaa heitä Herran kurissa ja nuhteessa". Eli oikeat isät ja äidit nähdään lastensa luona vasta illalla , kun koko perhe päivästä uupuneena ja vihastuminen pienestäkin. Lisäksi lasten levottomuutta omassa kodissaan rienaa tv:n mielettömät opetukset iltapäivisin ensin rohkeine salkkarin kera ja sitten harkitut tarinat lastenohjelmissa. Missä kodin jokapäiväinen rauha ja ilo läheisten seurasta, joka ennen "tasa-arvokehitystä" oli luonnollisin ja iloisin asia ihmiselle. Perheen rauhan ja ilon puolesta Jumalaa rukoiltiin ja kiitettiin aikojen alusta alkaen. Mutta nyt: "kiihoittako -levottomia, uupuneita, ahdistettuja, tottelemattomia- lapsianne vihaan......."? Entä rakkaus perheessä, lapsille sen luonnollinen esimerkkiopetus? Entä vapaa haureuden mainonta lasten silmille tv:ssä viikkolehdissä jopa katumainoksissa?

        Roomalaiskirje 2
        5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
        6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
        7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
        8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
        9 Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen;
        10 mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle!
        11 Sillä Jumala ei katso henkilöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus myötäilee kaikkia niitä profetioita, mitä jo 15 v sitten sai lukea täällä profetiapalstalla lähitulevaisuuden tapahtumista ja Jumalan varoituksista profeettojen kautta. Erityisesti on jäänyt niistä mieleen nimim. "Debora". Piholla oli jo tuolloin osiossaan mieletön määrä kerättyjä unia,näkyjä, tiedonsanoja jne. ja sopivat juuri tälle ajalle. Jokainen uskova voi nähdä aloituksen nyt viimehädän rukouksena. Tv:n uutisten katselijoidenkin pitää verrata aikaamme 15 v taaksepäin ja nähdä, mitä on hyvän ja pahan ero nyt!

        Miksi aloitus olisi järjetön, vaikka nettikansa sukkuloi edes takas toisilleen kopioiden?
        Miten salamannopeasti kulkee pahan levitys nyt. Mutta yhtä varmasti hyvänkin --- ihmisen on nyt erikoinen valinta, mitä ei koskaan maailmanhistorian aikana ole nähty?
        Toteutuu kaikki ne viimeisten kymmen- ja jopa satavuotisten profetioiden ennusteet Suomessakin. Esim: "Suurin ja viimeinen sota on uskonsota..." - näin kuulin lapsena. Nykyisin jo kauan tuttu "Hyvän ja pahan ero tulee lopuksi , niin räikeästi eroittumaan toisistaan, että sen jokainen huomaa".
        "Ette voi palvella kahta herraa Jumalaa Kaikkivaltiasta ja mammonaa samaan aikaan, valinta on tehtävä".
        Tämä aika on erittäin mieltä sekoittavaa aikaa ja maassamme on mammonanpalvonta ylitse muun palvonnan. Lasten kasvatus maassamme ei vuosikymmeniin ole ollut rauhallista läheisten rakkauden ympäröimää, kuten luonnollista oli aikojen alusta saakka.
        ja näin on varoitus Raamatussa:
        Efesolaiskirje 6. 4 "Ja te isät, älkää kiihoittako lapsianne vihaan, vaan kasvattakaa heitä Herran kurissa ja nuhteessa". Eli oikeat isät ja äidit nähdään lastensa luona vasta illalla , kun koko perhe päivästä uupuneena ja vihastuminen pienestäkin. Lisäksi lasten levottomuutta omassa kodissaan rienaa tv:n mielettömät opetukset iltapäivisin ensin rohkeine salkkarin kera ja sitten harkitut tarinat lastenohjelmissa. Missä kodin jokapäiväinen rauha ja ilo läheisten seurasta, joka ennen "tasa-arvokehitystä" oli luonnollisin ja iloisin asia ihmiselle. Perheen rauhan ja ilon puolesta Jumalaa rukoiltiin ja kiitettiin aikojen alusta alkaen. Mutta nyt: "kiihoittako -levottomia, uupuneita, ahdistettuja, tottelemattomia- lapsianne vihaan......."? Entä rakkaus perheessä, lapsille sen luonnollinen esimerkkiopetus? Entä vapaa haureuden mainonta lasten silmille tv:ssä viikkolehdissä jopa katumainoksissa?

        Roomalaiskirje 2
        5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
        6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
        7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
        8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
        9 Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen;
        10 mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle!
        11 Sillä Jumala ei katso henkilöön.

        Monista profetiasivustoilta ja suomi24 profetia-keskusteluista huomaa tuon nykyisten tapahtumien kehityssuunnan. Sitä vaan toivoo, että Jumala armahtaisi niiden toteutumisesta ja antaisi lisäaikaa saihan Nooankin aikainen maailma Methusalemin elin iän armoa eli, 969 vuotta. Sen jälkeen tuli Suuri Tulva.
        Tietenkin osa noiden palstojen profetioita on valheprofetioita, mutta eivät todellakaan kaikki.


    • Anonyymi

      Aikuiset(?) ihmiset luulevat näkevänsä tulevaisuuteen.

      Olette te huvittavia. :D

    • Anonyymi

      Saatanan vallassa ovat lähes kaikki. Odotetaan jo Imaami Mahdia ja Profeetta Isaa tekemään selvää antikristuksen vallasta.
      Mahdi on seuraava Jumalan ennalta asettama valttikortti saatanaa vastaan.

      Hän nostaa hyvät jälleen jaloilleen ja tekee monista vanhurskaita. Mutta kuten kaikki tiedämme se tavallaan on turhaa sillä paha perii maan eikä jää palkkaansa vaille. Joka sukupolvessa toistuvan Kurusektran taistelun voittaa aina paha. Kali yuga jatkuu......

    • Anonyymi

      Jos täällä palstalla olisi jollain aito Jumalan ilmoitus, leviäisi se kulovalkean tavoin kaikkialle. Koko kansa saisi sen kuulla.

    • Anonyymi

      Jumala puhuu omalle kansalleen, rakkailleen, uskossa Jeesukseen oleville. Minä olen teidän kanssanne. Eikö tämä riitä sinulle?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7917
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1744
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      61
      1015
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      191
      934
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      813
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe