Omalla rivillä vai koneen arpoma?
Kenon isommat voitot
7
824
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sillä mitään väliä ole, kumpi sen rivin tekee. Vai mitä tarkoitat.
- Anonyymi
tarkotti varmaan et kummalla ne voitot on tullu. Mutta enpä mitään ole voittanutkaan paitsi hiluja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkotti varmaan et kummalla ne voitot on tullu. Mutta enpä mitään ole voittanutkaan paitsi hiluja
Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille ja olympiavoittajalle! Kukituksen kera!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkauksen peleissä ei voita rahaa muut kuin Veikkaus itse.
Se ja sama tekeekö rivin itse vai arpooko kone. Niin kauan kuin Veikkaus käyttää tietotekniikkaa apunaan arvonnoissa, voittaja on todellakin vain Veikkaus itse. Hukkaan menee pelaajien rahat, varokaa ihmeessä tuota firmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkauksen peleissä ei voita rahaa muut kuin Veikkaus itse.
Se ja sama tekeekö rivin itse vai arpooko kone. Niin kauan kuin Veikkaus käyttää tietotekniikkaa apunaan arvonnoissa, voittaja on todellakin vain Veikkaus itse. Hukkaan menee pelaajien rahat, varokaa ihmeessä tuota firmaa.on myös aivan sama pelaako pääkenoa vai lotus kenoa Veikkaus blokkaa voiton saumat. Veikkauksen markkinoinnin tavaramerkki on harvat 1 - 10 kpl päävoitot loput scuks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on myös aivan sama pelaako pääkenoa vai lotus kenoa Veikkaus blokkaa voiton saumat. Veikkauksen markkinoinnin tavaramerkki on harvat 1 - 10 kpl päävoitot loput scuks.
Kerran lotuskenosta bonus pelitstä katsoin 5 oikein, hönkäsin hiljaa jo ääneen - hooh -, mut maksoi neljästä, mikä harmi jos näin oli en saanut dokumenttiä kiinni youtubellel. Noh, välittämättä pidin taukoa mut palatessa peliin imuri asetukset. Vi**u miten paskalaitos, s**tana 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran lotuskenosta bonus pelitstä katsoin 5 oikein, hönkäsin hiljaa jo ääneen - hooh -, mut maksoi neljästä, mikä harmi jos näin oli en saanut dokumenttiä kiinni youtubellel. Noh, välittämättä pidin taukoa mut palatessa peliin imuri asetukset. Vi**u miten paskalaitos, s**tana 😜
Miten toimivat jackpottien kohdalla jos väärä henkilö voittaa, "ei ukrainalainen". Maksavatko pankkitilille vain hiluja ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404