Fiksut käyttää maskia vielä. Erityisesti kaupoissa ja muissa paljon ihmisiä sisältävissä tiloissa

Anonyymi

, kunnes korona tilanne oikeasti helpottaa...

63

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä! Paikalliset aluehallintaviranomaiset suosittelevat monin paikoin käyttämään edelleen maskia, vaikka THL toisin neuvoo. Paikallinen koronanyrkki on voimakkaampi kuin yleinen ohje.

• Anonyymi

Nyrkeistä en tiedä mutta aluehallintoviranomaiset hoitaa paikalliset asiat.

• Anonyymi

Suositus on suositus.
        Käyttää ken käyttää.

• Anonyymi

Niin aion tehdä käyttää maskia, välttää tilaisuuksia. Niin tekevät kotikaupungissani suurin osa, olin helsingissä pari päivää, maskilliset enemmistönä.
      Me, jotka luemme lehtiä, suojaudumme edelleen.
      Olisin potentiaalinen kuolija iäkkäänä jos koronan saisin.. kuolen muutenkin mutta pakkoko se on koronaa väkisin hankkia.

Rokottamattomat on siitä metkoja päähänpinttymässään ettei rokottamaton voi sairastua yhtään mihinkään eikä etenkään kuole koskaan.

• Anonyymi

En oo maskia käyttäny. Enkä rokotteita koronaan ottanu. Kerran sairastanut parin päivän kuumeena ja pienenä lihassärkynä. Ei ole uudestaan tullut vaikka olen ollut monia tunteja useaan kertaan lähes naamatusten koronaan sairastuneitten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo maskia käyttäny. Enkä rokotteita koronaan ottanu. Kerran sairastanut parin päivän kuumeena ja pienenä lihassärkynä. Ei ole uudestaan tullut vaikka olen ollut monia tunteja useaan kertaan lähes naamatusten koronaan sairastuneitten kanssa.

Niin eli et koskaan sairastu mihinkään etkä kuole koskaan sillä vain rokotetut saavat kaikki mahdolliset taudit ja kuolevat..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eli et koskaan sairastu mihinkään etkä kuole koskaan sillä vain rokotetut saavat kaikki mahdolliset taudit ja kuolevat..

Niinhän tuo luulee.

• Anonyymi

Rokotetut työkaverit sairastu myös, jo ennen minua, rokottamatonta. Ja oireensa kovemmat. Liekö piikin ansiota?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoi flunssastaan ...

• Anonyymi

En oo rokotettu koronaa vastaan, kaksi kertaa on korona ollut. Ja varmasti tulee uudelleenkin. Se ei kstoa, hyvin suunniteltu tauti.
        Maskia käytin, mutta tarttui silti.
        Rokotteita en ota, taudit suojatkoon. Jatkossa jätän maskinkin pois. Ei se suojannut minua aikaisemminkaan. Pitäs olla joku tehokkaampi maskj, muttei astmanen semmosella henkeä saa.
        Kun on ollut jo tauti, en nää syytä hankaloittaa hengitämistäni olemattoman suojan toivossa.
        Ei näy yhtään rokotettujakaan rokote suojaavan, kaikki sairastuvat jos ovat alttiina koronasairaalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ollu 2 kertaa, välissä oli melkein vuosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo rokotettu koronaa vastaan, kaksi kertaa on korona ollut. Ja varmasti tulee uudelleenkin. Se ei kstoa, hyvin suunniteltu tauti.
        Maskia käytin, mutta tarttui silti.
        Rokotteita en ota, taudit suojatkoon. Jatkossa jätän maskinkin pois. Ei se suojannut minua aikaisemminkaan. Pitäs olla joku tehokkaampi maskj, muttei astmanen semmosella henkeä saa.
        Kun on ollut jo tauti, en nää syytä hankaloittaa hengitämistäni olemattoman suojan toivossa.
        Ei näy yhtään rokotettujakaan rokote suojaavan, kaikki sairastuvat jos ovat alttiina koronasairaalle.

Taudit kuten korona tuhoa aivojasi. Jos on mahdollista välttää sairastuminen, se kannattaa. Brianniassa varoitetaan, että jo 3 viikon kuluttua voi sairastua uudestaan Rokotukset suojaavat vakavalta taudilta, mutta maskitkin ovat hyviä vielä, kun nyt kaikki tautiset lopettavat niiden käytön, kun Salminen haluaa eduskuntaan vain hyviä uutisia jakamalla.
        Monessa maassa on jouduttu ottamaan maskisuositukset ja pakotkin uudestaan käyttöön.

• Anonyymi

Reikäpään hysteerikon tunnistaa tästä eteenpäin naamarätin takaa pälyilevästä pelokkaasta katseesta. Tuollaiset tyypit tulevat olemaan yleisiä naurun ja julkisen pilkan kohteita normaalien maskittomien keskuudessa.

• Anonyymi

Hulluilla on halvat huvit, ja varmaan korona aiheuttanut jotain vakaviva ongelmia, jos ei muuta naurun aihetta löydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hulluilla on halvat huvit, ja varmaan korona aiheuttanut jotain vakaviva ongelmia, jos ei muuta naurun aihetta löydä.

Kuulenko jotain vaimeaa ininää naamarätin takaa? Orja se on kuonokoppa naamallansa.

• Anonyymi

Ei sillä ole mitään virkaa.

• Anonyymi

Ei ole noilla aluehallintovirastoillakaan, istuvat persiillään siellä pöytiensä takana ja luulevat tietävänsä jotain tavallisesta elämästä, minä ainakin käytän maskia niin kauan kunnes paikkakunnallani ei ole ensimmäistäkään koronapotilasta eikä se kuulu kellekään, kaikkein vähiten jollekin hiton virastolle.

• Anonyymi

Onhan se bisnestä, kuten piikitkin. Rahaaniistä saa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole noilla aluehallintovirastoillakaan, istuvat persiillään siellä pöytiensä takana ja luulevat tietävänsä jotain tavallisesta elämästä, minä ainakin käytän maskia niin kauan kunnes paikkakunnallani ei ole ensimmäistäkään koronapotilasta eikä se kuulu kellekään, kaikkein vähiten jollekin hiton virastolle.

Sitä et voi tietää. Rokotettuja EI meidän kunnassa testata, ei vaikka oireet ja lapsi testattu koronassa.
        Eli, et voi tietää onko koronaa jollain.
        Uutiset ilmoittaa lukuja, jotka virheellisiä. Ei niissä kaikkissa edes ole rokotettuja, eikä niitä jotka ei hakeudu testiin. Eli, koronaa monin kerroin enemmän, kun uutiset kertoo.

Ja, jos kesäksi vähener. Syksyllä se tulee taas...

• Anonyymi

Minä olen käyttänyt maskia. En kuitenkaan tiedä onko sillä ollut mitään vaikutusta terveyteeni. Koronan podin helmi-maaliskuussa. Olen yhä rokottamaton ja hyvä niin.

• Anonyymi

Jokainen teke omat päätökset asiasta ja käyttäytymisestään.Helsinki suositelee yhä maskin käyttöä julkiset tilat ,kaupat ym.metrot,pyssit.Minä käytän maskia.ei ongelma.ei ongelma vaikka mut eivät käytä .Ei vaikuta minuun.

• Anonyymi

Aivopestyt koronauskovaiset käyttävät naamarättejä orjanmerkkinä tappiin asti.

• Anonyymi

Linkki???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkki???

Aukaise silmäsi, siinä on "linkki"

• Anonyymi

Antaa kyttää, monille tuo turvaa, vaikka oliskin huono tehoton maski.

• Anonyymi

Minulla ollu jo 2x korona, piikittä. 3x tulllee pian, työ hoitoalalla. Maskit eioo estäneet.

• Anonyymi

Työkaverit, 2-3 piikitetyt, sairastuivat myös. Ei piikit estä.

• Anonyymi

Kauppoihin pitäisi laittaa maskit pakollisiksi ikuisiksi ajoiksi, on ollut paljon hygieenisempää ja miellyttävämpää asioida, kun pärskijät, räkijät ja sormiensa nuoleskelijat ovat olleet poissa. samoin on käsidesin laitto pakolliseksi. Normiflunssatkin ja varsinkin ne ovat pysyneet loitolla, kuin myös vatsataudit ja muut.

• Anonyymi

Oikein.

• Anonyymi

Höpsis, monet käyttää samaa maskia joka kauppareissu, eipä lisää kuin pöpöjen levitystä.Monilla maski leualla, tai nenän alla😆

• Anonyymi

Minä aina syljen kaupassa käydessäni käsidesipullojen kahvoille. Kerran revin maskin pois yhdeltä papalta, joka tuli meuhkaamaan minulle, kun minulla ei ollut maskia kaupassa. Hyvä ettei papalla huutoitku päässyt kun luikki paikalta pois.

• Anonyymi

Naamarättiä nolompaa en tiedä.

• Anonyymi

Ethän sinä tiedä äitiäsikään.

• Anonyymi

Sairaaloissz ei tarvitse käyttää niitä koska ihmiset on testattu aika hyvin sitten jotta ei ole viiruja.

• Anonyymi

Paljonko tilanne oikeasti on erilainen esim siitä kun uusimaa oli sulkutilassa eikä mökeille saanut mennä erilaista on vain piikkien antamiset ja nyt havaittu ettei nekään estä

• Anonyymi

Kyllä olisi kuolleita huomattavasti enemmän ilman rokotuksia.
        Asia jonka ymmärtää suuri enemmistö ihmisistä.
        Rokotukset iskevät koronasta turhanärhäkkyyden pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta maskeista ei ole ollut yhtään mitään hyötyä yhtään kenellekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta maskeista ei ole ollut yhtään mitään hyötyä yhtään kenellekään.

Kyllä on mulle ainakin, en ole sairastanut mitään kulutautia koko korona-aikana, kun on ollut maski ja käsidesit käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin uskotellaan. Tilastot kertoo muuta. Kuolinluvut nousseet rokotusten tahdissa. Ennen piikityksiä, ei ollut ylikuolleisuutta, siis muihin vuosiin verrattuna kuolleisuus ei noussut. Ei kuollut enempää ihmisiä korona- aikana, kuin ennen sitäkään.

Nyt kun rokotettu paljon, ylikuolleisuutta on, eli kuolleita enemmän kuin koskaan muina vuosina ennen koronarokotuksia.

Mikäs on ylikuolleisuuden syy?
        Tutkijoiden mukaan, ei korona..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on mulle ainakin, en ole sairastanut mitään kulutautia koko korona-aikana, kun on ollut maski ja käsidesit käytössä.

Käsidesi tappaa iholta myös hyvät bakteerit, ja ihon puolustuskyky menee.
        Saippua pesu on turvallisempi. Desit imeytyy ihonlöpi, sisäkalut kärsii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole ollut mitään tauteja eikä oireita 10 vuoteen, vaikka olen lähes päivittäin tekemisissä ihmisten kanssa, kuljen julkisilla ja käyn tapahtumissa, baareissa ja ravintoloissa. Maskia en ole käyttänyt koskaan, enkä myöskään käsidesiä. Maskit ovat täysin hyödyttömiä.

• Anonyymi

Thl suositteli vain kulkutautisille maskin käyttöä...nyt on helppo nähdä kenellä on korona ja vaikka voimakeinoin poistaa julkisista paikoista....

• Anonyymi

Miksi?
        Jollain voi olla flunssa vaan. Tai pelkää. Antaa toisten piiloutua maskein jos hakuas. Onhan huivejakin yms.

• Anonyymi

Kaikista fiksuimmat käyttää maskia lopun ikäänsä ja abortoivat vauvansa jos hänellä ei ole kohdussa maskia päässä.

• Anonyymi

Minä ainakin yritän suojautua taudilta pitämällä ffp2 maskia kaupoissa. En välitä siitä, mitä muut tekevät.

• Anonyymi

Samoin.

• Anonyymi

Sama täällä.
        Äsken riisuin FFP2:ni paikallisjunasta astuttuani, mutta puin kiireesti uudestaan kun eräällä aukiolla tuuli nostatti katupölypilven.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä.
        Äsken riisuin FFP2:ni paikallisjunasta astuttuani, mutta puin kiireesti uudestaan kun eräällä aukiolla tuuli nostatti katupölypilven.

Korona aika sai jotkut liittymään maskisti uskontoon pysyvästi. Siellä pelastutaan kaikesta pahasta vain maskia palvomalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä.

Älä tuputa pelkoja ja harhojasi muille. Maskiuskontosi on sinun uskontosi, jos se vie paratiisiin...sitten vie.

• Anonyymi

En ole pitänyt maskia koko koronan aikana, paitsi pari kertaa asioinnin välttämättömyyden vuoksi.
      En pidä, koska maskeista ei ole hyötyä. Se on kuuliaisuuden merkki globaalille kabaalille, olet heidän lampaansa. He järjestivät koko koronaplandemian.

• Anonyymi

Ensin kotonapelottelu, ja piikkisarjat, ties mitä...
        Sitten venäjäprlottelu, ja natoon liittyminen, ties millä seurauksilla.

Tuo kaikki, on osa suunnitelmaa.

Media ei hysterisoinut/ pelotellut ukrainan sodasta esim.2014, tai jo aikaisemmin, miksei?

• Anonyymi

FFP2-suojain estää tartunnan saamisen (ja levittämisen)
      Kalliimpi versio FFP3 tartuntatautisairaaloissa suojaa henkilökunnan.

Tuhat koronapotilasta sairaalassa, parisataa kuolee joka viikko.
      Ei mitään syytä olla käyttämättä FFP2-suojainta muiden läsnäollessa.
      Nipussa ostaen 35 snt/kpl, yksittäispakattuna 39 snt/kpl

• Anonyymi

Ollu jo tauti itellä.

Toisekseen, ihminen tarvitsee myös pöpöaltistuksia, jotta immuniteetti toimii.

• Anonyymi

Olen sairastanut todistetusti koronan useampaan kertaan.
      Korona ei ole katoamassa. Maskitkaan ei oo estäneet tartuntoja,töissä todettua.
      Jos sitä pelkää, välttelee sitten vaan. Eipä paljoa voi ihmisten ilmoille sitten mennä.

• Anonyymi

Omassa verkostossa ne jotka on eniten pelänneet koronaa on sen toistuvasti saaneet hyvin samanlaisina olivatpa rokotettuja tai rokottamattomia mutta ne on selvinneet vähällä jotka eläneet normaalia elämää.

• Anonyymi

Vapauttavaa ollut nyt viikon verran kulkea maskitta. Aika voimakkaat määräykset pitäisi tulla jotta maskeihin palaisin. Lentokoneessa täytynee vielä siihen suostua että pääsee reissuun.

• Anonyymi

Muiden pohjoismaiden lennoillakaan ei tarvi maskia. Finnair on pitkään ollut ainoa joka vaatii maskia. Sen käytöstä on kyllä hakemuksesta myönnetty vapautuksia koko koronan ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muiden pohjoismaiden lennoillakaan ei tarvi maskia. Finnair on pitkään ollut ainoa joka vaatii maskia. Sen käytöstä on kyllä hakemuksesta myönnetty vapautuksia koko koronan ajan.

Finnair luopui maskipakosta tänään. VR lopetti maskipakon henkilökunnalta, eikä eilen näkynyt junassa mennen eikä tullen yhdelläkään konduktöörillä maskia. Ehkä 25 % matkustajista oli vielä rätti tai kuonokoppa naamallansa oman pelon, alistuvaisuuden ja sokean kuuliaisuuden merkkinä. Maskikansa = orjakansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Finnair luopui maskipakosta tänään. VR lopetti maskipakon henkilökunnalta, eikä eilen näkynyt junassa mennen eikä tullen yhdelläkään konduktöörillä maskia. Ehkä 25 % matkustajista oli vielä rätti tai kuonokoppa naamallansa oman pelon, alistuvaisuuden ja sokean kuuliaisuuden merkkinä. Maskikansa = orjakansa.

3 viikon päästä taas aletaan sairastua joukolla. Toivottavasti hoitajat ovat jo silloin töissä.
        Siitepöly- ja katupölyajan aion ainakin pitää maskia, ei tarvitse lääkkeitä syödä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3 viikon päästä taas aletaan sairastua joukolla. Toivottavasti hoitajat ovat jo silloin töissä.
        Siitepöly- ja katupölyajan aion ainakin pitää maskia, ei tarvitse lääkkeitä syödä.

Maskit ollu pois käytöstä jo pitkään. Pikku kausiflunssia ei tarvi pelätä.

• Anonyymi

Nyt viimeistään on todistettu maskien tehokkuus. USAssa niillä alueilla missä maskipakko poistettiin liikennevälineistä, on tartunnat räjähtäneet nousuun.

• Anonyymi

Totaalista paikkaansapitämätöntä kuraa tuo teksti, maskilaisen fantasiaa.

• Anonyymi

Daily Mail kertoo ja on kuvia, miten antivaxxerit rokottavat itseääm omalla virtsallaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1801
    2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1262
    3. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1211
    4. Etkö voisi

Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki
      Rakkaus ja rakastaminen
      73
      984
    5. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
      Maailman menoa
      47
      874
    6. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
      Ikävä
      69
      787
    7. J joskus haluaisin

Istua syliisi ja samalla suudella sinua...
      Ikävä
      33
      779
    8. Petit miestäsi

Pettäisit myös minut. Sinulle ei merkitse rehellisyys mitään. Naisilla on selkäranka. Käärmellä sitä ei ole. Älä enää vaivaa minua.
      Järki ja tunteet
      58
      765
    9. Nyt on aika muistella jättitarakkaa

Uuh uuh uuh. https://aijaa.com/wMPRhU
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      741
    10. Osui suomalaisia omaan nilkkaan terroristien hyysääminen

Muthei, eihän täällä pitäisi niitä olla kun kaikkien taustat on tarkastettu ennen maahan tuloa. Vai oliko sittenkään. Nyt tämä hyysääminen saa aikaan
      Maailman menoa
      159
      651
    Aihe