vankilat ja masennus

Masa-hiiri

miten joku matti nykänen kestää vankilassa? luulisis että hän olisi masentunut, toisaalta voihan se niinkin olla että hän on onnellisempi siellä, koska pysyy erossa viinasta. mutta varmaan jätkää vituttaa, tuntuu varmaan,että elämä on potkinut päähän, syyttäköhän hän kohtaloa?...no-oli-miten-oli, niin mua oikeastaan kiinnostaisi tietää, että miten ihmiset selviää vankiloissa ilman depislääkkeitä. kuluuko lääkeitä siellä enemmän kuin vankiloiden ulkopuolella?

3

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulisin,että vankiloissa lääkkeitä valvotaan joten en usko,että lääkkeitä kuluu enemmän kuin vankilan ulkopuolella esim.narkomaaneille vankila on vieroitushoitola ja kun ne vankilasta ulos pääsee niin käyttöjatkuu samanlaisena kuin ennekin!
      Mitähän varten tuo Matti Nykänen ei voisi jo myöntää,että sillä on ongelmia? Lopettaisi lehtienpalstoilla olemisen ja hakisi apua!

• masiksessa

Ihmiset selviävät vankiloissa huumeiden avulla. Huumet ajavat masennuslääkeiden virkaa ja moni jää koukkuun. Surullista mutta totta. Myös muurien ulkopuolelle moni turvautuu masennuslääkeiden sijasta huumeisiin ja alkoholiin. Monen ihmisen alkoholin suurkäyttö on itse asiassa masennuksen itsehoitoa. Siksi Suomessa juodaan niin paljon, koska on paha olla.

• huolehtia

omasta elämästään. Mikäs siellä on ollessa, huumeita saa velkasi, jos ei bodaaminen ja TV:n katselu riitä. Ongelmat alkaa/palaa kun pääse vapaaksi ja pitäisi pystyä itse huolehtimaan itsestään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe