Malmön mellakoitsijoille että ilmasto saastuu kun autoja palaa? Missäs pikkulikka pysyy piilossa?
Ei ole näkynyt Greta Thubergiä huutamassa..
18
119
Vastaukset
- Anonyymi
Greta olikin vain marionetti.
- Anonyymi
Mitäpä muutakaan voisi olla.
- Anonyymi
Niin, mielenilmaukset voisi "tuomita" saastuttavina tekoina
- Anonyymi
suljetulle on varmaan viety, yhteiskunnan onneksi.
- Anonyymi
Miten teillä menee noin pahasti tunteisiin yksi nuori?
- Anonyymi
jos olisi normaali nuori, niin ei menisi, mutta kun on vanhempiensa ja määrätyn porukan aivopesty pienellä älykkyydellä varustettu typpi, niin ei kai siihen voi olla kommentoimatta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos olisi normaali nuori, niin ei menisi, mutta kun on vanhempiensa ja määrätyn porukan aivopesty pienellä älykkyydellä varustettu typpi, niin ei kai siihen voi olla kommentoimatta..
92-V. tätini Kurikassa sanoi, että "sen flikan sais nakata nokkoospuskahan!"
Kyllä nauru maittoi.
- Anonyymi
Laitettu lelukaappiin takaisin.
- Anonyymi
Laitettu mollamaijan viereen istumaan.
- Anonyymi
Pikkutytöistä ei ole muuhun kuin anarkiaan. Lienee ylpeä ruotsin mellakoista ja ukrainan sodasta.
Sanoin kun tämä reetta alkoi meuhkaamaan, että vuotta kauempaa ei mene kun hän ns "aikuistuu" ja lopettaa räyhäämisen.
Huomannut, että elämä perustuu fossiiliseen maailmaan eikä muuksi muutu. - Anonyymi
Eipä näkynyt sinuakaan. Kirjoittelet vaan siellä joutavia.
- Anonyymi
En olekkaan mikään ilmastoloinen tai vihreä.
- Anonyymi
Vihervasemmistolaisuus ei ole valinta vaan seuraus kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä.
- Anonyymi
Greta on Somaliassa *uorana.
Greta on yksi FSB:n hybridiprojekteista, mutta nyt uudemmat FSB:n projektit käynnissä Ruotsin slummikaupungeissa.
- Anonyymi
fst? se on huono kanana en katso
Aina ruotslin kielistä ohjelmaa
t. Avaaja
- Anonyymi
Oiskohan tuo latauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2562733Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse872125Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181280TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43964- 71953