2. Pääsiäispäivän aihe on ylösnousseen kohtaaminen

Nyt pitää valjastaa internet ylösnousemuksen ilosanoman viemiseksi maailman ääriin. Alkuperäinen kristinusko pitää vielä kerran viedä kaikkeen maailmaan ja sitten tulee loppu.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä on alkuperäisen kristinuskon kohde?
      Sitä et velluna pysty sanomaan?

      • Tiedät toki sen, mutta et uskalla sanoa, kun olet vellu.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tiedät toki sen, mutta et uskalla sanoa, kun olet vellu.

        Sinä olet riidan lietsoja, sulta puuttuu Hengen hedelmät, en ala sinun kanssa riitelemään. Kaikella ystävyydellä.


      • TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Sinä olet riidan lietsoja, sulta puuttuu Hengen hedelmät, en ala sinun kanssa riitelemään. Kaikella ystävyydellä.

        Matt. 10:35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan

        Luulisi että Kristityksi tunnustautuvilla olisi konsensus siitä ,että uskon kohde on Jeesus, muuten se ei ole kristinuskoa!

        Ap.t. 4:12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Matt. 1:21 Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."
        Ap.t. 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."


      • TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Sinä olet riidan lietsoja, sulta puuttuu Hengen hedelmät, en ala sinun kanssa riitelemään. Kaikella ystävyydellä.

        Eikö olisi aihetta tehdä Jeesuksesta rikosilmoitus kiihottamisesta kansanryhmää vastaan?


    • Kristitty olisi kirjoittanut otsikoksi "Ylösnousseen Jeesuksen kohtaaminen"
      Mutta vellu ei saa tehdä niin.

      • Anonyymi

        Saalemin vesikauhuinen koira puree kaikkea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saalemin vesikauhuinen koira puree kaikkea.

        Onhan se kamalaa kun puhuu kristityille Jeesuksesta.
        Mutta viimeistään tuolla kommentistasi osoitit, että kristillisyys on sinulle vesikauhua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saalemin vesikauhuinen koira puree kaikkea.

        Sinun on helppoa osoittaa Raamatulla, jos olen väärässä.


    • Anonyymi

      Kohtaan joka aamu ylössnousseen vessan peilistäni, enkä ole Jeesus.

      • Anonyymi

        Olet peilikuvani, koska olen luonut sinut omaksi kuvakseni. T. Jeesus taannoisesta peilikuvastani antamisesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe