Nyt pitää valjastaa internet ylösnousemuksen ilosanoman viemiseksi maailman ääriin. Alkuperäinen kristinusko pitää vielä kerran viedä kaikkeen maailmaan ja sitten tulee loppu.
2. Pääsiäispäivän aihe on ylösnousseen kohtaaminen
11
125
Vastaukset
Mikä on alkuperäisen kristinuskon kohde?
Sitä et velluna pysty sanomaan?SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Tiedät toki sen, mutta et uskalla sanoa, kun olet vellu.
Sinä olet riidan lietsoja, sulta puuttuu Hengen hedelmät, en ala sinun kanssa riitelemään. Kaikella ystävyydellä.
TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:
Sinä olet riidan lietsoja, sulta puuttuu Hengen hedelmät, en ala sinun kanssa riitelemään. Kaikella ystävyydellä.
Matt. 10:35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan
Luulisi että Kristityksi tunnustautuvilla olisi konsensus siitä ,että uskon kohde on Jeesus, muuten se ei ole kristinuskoa!
Ap.t. 4:12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Matt. 1:21 Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."
Ap.t. 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:
Eikö olisi aihetta tehdä Jeesuksesta rikosilmoitus kiihottamisesta kansanryhmää vastaan?
Kristitty olisi kirjoittanut otsikoksi "Ylösnousseen Jeesuksen kohtaaminen"
Mutta vellu ei saa tehdä niin.- Anonyymi
Saalemin vesikauhuinen koira puree kaikkea.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kamalaa kun puhuu kristityille Jeesuksesta.
Mutta viimeistään tuolla kommentistasi osoitit, että kristillisyys on sinulle vesikauhua.Anonyymi kirjoitti:
Sinun on helppoa osoittaa Raamatulla, jos olen väärässä.
- Anonyymi
Kohtaan joka aamu ylössnousseen vessan peilistäni, enkä ole Jeesus.
- Anonyymi
Olet peilikuvani, koska olen luonut sinut omaksi kuvakseni. T. Jeesus taannoisesta peilikuvastani antamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988