Ukrainan sodan 54 vuorokausi jo illassa

Anonyymi

Eikä Putiini ole päässyt pitämään voiton paraatia ja voiton puhettaan.
Ukrainan puolustajille voimia.

25

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Thanks, voimia täällä tarvitaan, maa on tuhkana ja tää tuhkan lapioi ti on kovaa hommaa,

    • Anonyymi

      Putjalla pitää kiirettä kun 9.5. Djen Popedy on tulossa..

    • Anonyymi

      Näkyy taas tulevan lisää aseita Ukrainaan USA:sta Boeing 747 rahtikone määränpäänä Rezovi. Taitaa tulla pitkä 55 päivä taas Venäläisille

      • Anonyymi

        Taas on tulossa laskuun Rezoviin Boeing 747 rahtikonen USA:sta.


    • Anonyymi

      Elääkö Putin vielä voitonpäivänä? Jos elää. luulisi kuolevan häpeästä?

      • Kunnioitettava johtaja. Yleensä luikkivat perheineen ties minne. Hän on pysynyt koko sodan ajan äänessä ja tiedottanut asioista.
        Varmasti alkavat olla hänenkin henkilökohtaisetet paukut loppu.

        En kuitenkaan usko itsemurhaan. Hänen tyyppisensä johtajan loppu voi olla tietty mitä vaan mutta kyllä Ukraina voi olla ylpeä johtajastaan. Minäkin suomalaisena olen myös.


    • Anonyymi

      Olisiko esimerkkiä, jossa ukrainan kokoinen maa olis vallattu parissa kuukaudessa?

    • Anonyymi

      Kyllähän putin on kovasti jo saavuttanut tavoitteitaan. 20000 siviiliä on tapettu, 500 miljardin edestä infrastruktuuria tuhottu, Omia miehiä 40 000 rivistä pois ja miljardi per päivä rahaa kulutettu. Ja lopuksi venäjä saatettu maailman hylkiöksi ja musikat palautettu neuvostoaikaan.
      Johan tuossa on diktaattorille saavutuksia?

      • Anonyymi

        Toivottavasti Länsi ei enää koskaan myy mitään tarvikkeita Venäjälle, joista voitaisiin rakentaa jotain sotateollisuuteen. Ostakoon tarvikkeensa Kiinasta, niin tiedetään laatu jo ennakkoon.


    • Anonyymi

      Jaahas sitä ollaan jo 55 päivän illassa Ukrainan sotaa.

    • Anonyymi

      Mottiin jäämässä 6-7 prikaatia parhaimpia ukrainalais taistelijoita, se suomalainen asiantuntija tv sano,.Joten toivotaan että seuraavan 2pv aikana ei jää mottiin sillä jos tuhottuu 6-7 prikaatia, koko itä Ukrainan menettävät.
      Siellä o tosi kyseessä nyt.

      • Anonyymi

        Ja Nato ei vaan voi mennä auttamaan, että saataisiin ihmiset turvaan. Eikö sinne nyt voisi muutaman lentokoneen lähettää turvaamaan ukrainalaisten poistumista Mariupolista. Kyllä Länsikin saa hävetä.


    • Anonyymi

      Heti 56 sotapäivän aamusta asti ilmasilta toimi hyvin Rezovista nousi
      Globemaster joka oli tullut USA:sta ja toinen Globemaster USA:sta on tulossa puolen tunnin sisällä laskuun.

      • Anonyymi

        Ramsteinin tukikohdasta nousi juuri Glomebaster suuntana Rezov ja toinen aiemmin lähtenyt Globemaster on Zekin ilmatilassa suuntanaan Rezov.


    • Anonyymi

      Ukraina taistelee meidänkin puolestamme. Venäjällä ei ole mitään syytä hyökätä naapurivaltioihinsa , jos kokee ne uhkaksi. Uhka on sellainen, kun oman maan alueelle tullaan. Venäjä on se uhka nyt. Ja jos sitä ei kukaan pysäytä, se jatkaa uhkaamistaan. On niillä omassa maassaankin tilaa ja tarvetta kehittää sitä!

      • Anonyymi

        USA on yön ja tämän aamun aikana siirtänyt ilmatankkauskoneita Eurooppaan lisää.


    • Anonyymi

      Voitonpäivään aikaa enää 19 päivää kiirettä pukkaa Venäjälle saada voitto jolla voisi voitonpäivänä ylpeänä pollastella Punaisella torilla.

      • Toiottavasti joku tappaa sen siellä Punaisella torilla.
        Jos Kenedy pystyttiin ampumaan autoonsa niin kait laajalla torilla onnistuu myös.
        Eikös se ole kansan juhla.


    • Anonyymi

      Isoja tappiota Venäjän joukoille, se kuljettaa kuolleita sotilaitaan kuorma-auto lasteittain Luhanskissa. ILtalehti.

      • Anonyymi

        Rezoviin tulossa kaksi Globemasria Ramsteinen tukikohdasta ensimmäinen jo laskussa.
        Hyvin alkaa 57 vuorokausi Ukrainan sodassa huolto toimii ja kalustoa tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rezoviin tulossa kaksi Globemasria Ramsteinen tukikohdasta ensimmäinen jo laskussa.
        Hyvin alkaa 57 vuorokausi Ukrainan sodassa huolto toimii ja kalustoa tulee.

        USA:sta on tulossa laskuun Globemaster Ramsteinin tukikohtaan Saksaan.


    • Anonyymi

      Se on jo Ukrainan sodan 58 päivä alkanut aurinkoisena ja kelirikko UKrainassa.

    • Anonyymi

      Ja toukokuun 9. lähestyy kovaa vauhtia.

      • Anonyymi

        Niin tekee enää 16 päivää aikaa Putiinilla saada voitto " 2 vrk erikoisoperaatiossa ".


    • Anonyymi

      Putiini juhlii pienen pyöreän Bubipöydän ääressä häviönsä päivää.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe