Onko Kotkassa neitokaista joka haluaisi kokeneen 50v miehen opettamaan seksin saloja. Laita snap, kik tai sähköpostisi.
50v mies seksiä
9
1348
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ketään?
- Anonyymi
Delaa idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delaa idiootti
Hyppää narikkaan dorka.
- Anonyymi
No mä oon aika nuori tyttö siis 19v mutta olisi mukava olla vanhemman miehen kanssa. Itse oon kyllä Helsingistä kotoisin, sori. Mutta halusin kirjoittaa sulle ja kysyä mitä kuuluu sulle. En ole koskaan ollut vanhemman miehen kanssa silleen. Mutta saahan sitä haaveilla. Olen neitsyt. Kiinnostaaks sua mun ikäiset tytöt?
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa kainaloon tollasen mätisäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa kainaloon tollasen mätisäkin
Jaa sulle se näyttää kelpaavan jo kaikki. Onko noin pahaksi päässyt.
- Anonyymi
Miten suhun saisi yhteyttä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten suhun saisi yhteyttä ?
Minkä ikäinen sä oot? Mistä päin? Mies?. Ajattelin kuulumisia.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z7r2T2
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 311232
- 261151