Onko Kotkassa neitokaista joka haluaisi kokeneen 50v miehen opettamaan seksin saloja. Laita snap, kik tai sähköpostisi.
50v mies seksiä
9
1265
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ketään?
- Anonyymi
Delaa idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delaa idiootti
Hyppää narikkaan dorka.
- Anonyymi
No mä oon aika nuori tyttö siis 19v mutta olisi mukava olla vanhemman miehen kanssa. Itse oon kyllä Helsingistä kotoisin, sori. Mutta halusin kirjoittaa sulle ja kysyä mitä kuuluu sulle. En ole koskaan ollut vanhemman miehen kanssa silleen. Mutta saahan sitä haaveilla. Olen neitsyt. Kiinnostaaks sua mun ikäiset tytöt?
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa kainaloon tollasen mätisäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa kainaloon tollasen mätisäkin
Jaa sulle se näyttää kelpaavan jo kaikki. Onko noin pahaksi päässyt.
- Anonyymi
Miten suhun saisi yhteyttä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten suhun saisi yhteyttä ?
Minkä ikäinen sä oot? Mistä päin? Mies?. Ajattelin kuulumisia.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z7r2T2
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712370Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991279- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831191Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581135Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44952
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67887Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848- 33757