Miksi "tällainen" ei kannata olla?

Anonyymi

Ei kannata luulla itseään arvokkaaksi, olemme luontokappalaita vain, kuten eläimetkin, ja ei ainakaan yhtäkään muuta ihmistä arvokkaammaksi - kannata itseään luulla. TAI, jos olet kuin Jeesus pidät muita yhtä arvokkaana kuin itseäsi, mutta se ajoittaista, suorastaan "maanis-debressiivistä" elämää, koska toisinaan "sellainen" tuntee itsensä aivan umpitäydeksi kusipääksi, ja joskus jos onnistuu(KUN!) jossakin, tuntee itsensä arvokkaammaksi, mutta silloinkin, vain "Isä" olisi minuakin arvokkaampi silloinkin.
Jotenkin jäi vain harmittamaan, etten nostanut nyssessä mekkalaa, viime viikolla, vaikka itse "MEL GIBSON", käväisi bussissa. Olen silti tunnistanut oikeinkin, eli kaverini Petrin kanssa tunnistettiin kerran Ratinan kuntosalilla Tommi Evilämme, otettiin nimmari, vaikka Petri taisi sen lapun hukata jo samana päivänä, ja Kimmo Sasi oli suorastaan kävellä ylitseni kun kerran käveli ohitseni kadulla, Martti Syrjäkin soitti puhelimella kerran, tunnistin äänensä helposti, mutta jälleen : "Who Cares", koska jopa Jeesus on joka päivä useita minuutteja näyssäni... Myös Isaac Newton on helppoa nähdä edes. Olemme KAIKKI tasa-arvoisia, milloin ikinä ajassa sitten elämmekään tämän pienen elämämme, sen jopa ateistit uskovat, siksi, älkää itse vielä luulko olevanne yksi "Korkeimmista olennoista"...
Jos et koe olevasi tasa-arvoinen, vaan aina muita huonompi, sinussa on nk. lohikäärme, perusominaisuus; "Itsesi aliarviointi", ja se on yhtä paha, kuin "itsensä tuhoaminen", tai "Marttyyriuden" perusominaisuus. Käsittääkseni joissakin psykologiaa opettavissa kouluissa Suomessakin, kyseiset psykologiset kirjat ovat jopa oppimateriaalia: nk. Michaelin käsikirjat... Myös se on lohikäärme, jos luulee olevansa muita parempi, kieroutuneena YLPEYS aiheuttaa sellaista...

EI ole tarpeen silti teidän tietää, kuka Minä Olen, eräs pikku-aki vaan... Luullakseni en ole silti virallisesti jehovalainen... Ja vaikka luulette varmaan kauankin, tuota MEL-havaintoa vääräksi, niin kyseessä olisi ollut aivan täydellinen KLOONI, Gibsonille, mutta ei sekään ole mahdotonta, eihän Usalaiset ole kovinkaan eri näköisiä kuin suomalaiset... Kävihän Suomessa BIll Clintokin kerran aivan ylimäärisenkin kerran, kun Sarasvuo ja Lyytinen Hänet tänne kutsuivat, Hannun(lyy) olen tavannut livenä, se mies on hakkauttanut molempien jalkojsensa pottuvarpaat, siitä Hänet helposti tunnistaa...

Toivottaa: Pelle Pakki

1

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se on nähtävä. Ei siis pidä kantaa huonoa omaa tuntoa tappamalla haittaeläimiä, kuten paskovia lintuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2710
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2001
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      274
      1059
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      969
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe