Väpelö länsi käyttää Ukrainaa hyväkseen lihottaakseen

Anonyymi

omaa aseteollisuuttaan. Sodan halutaankin jatkuvan ja näin lännen aseteollisuus saa miljardien tilauksia. Täytyyhän Ukrainaan lähetetty materiaali korvata, ettei lännen omiin varastoihin jää vajetta.

Sodan voisi lopettaa jos haluja olisi. Miksi länsi julistaa pelkäävänsä 3. Maailmansotaa kun ei Venäjäkään näytä sitä pelkäävän. Erittäin keinotekoinen veruke. Jos länsi lähettäisi Ukrainaan tehokkaita puolustusjoukkoja niin tokkopa Venäjä sen takia aloittaisi yleisen suursodan Euroopassa. Ja entä sitten jos aloittaisikin, länsikö pelkää häviävänsä ?

31

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kävisi Suomellekin jos vennään poika ensi talvena hyökkää. Taas saisivat lännen asefirmat jättitilauksia, Suomi saisi vainajat ja tuhot.

      • Anonyymi

        Turhia ovat toiveesi.

        Suomi liittyy kesällä Natoon ja haaveesi Venäjän hyökkäyksestä kuopataan ikuisiksi ajoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhia ovat toiveesi.

        Suomi liittyy kesällä Natoon ja haaveesi Venäjän hyökkäyksestä kuopataan ikuisiksi ajoiksi.

        ,,,,Suomi liittyy kesällä Natoon,,,,,

        Vuosiluvun unohdit, kesällä 2023 jos silloinkaan. Unkari voi torpata kun saa Putinilta niin halpaa kaasua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,,,,Suomi liittyy kesällä Natoon,,,,,

        Vuosiluvun unohdit, kesällä 2023 jos silloinkaan. Unkari voi torpata kun saa Putinilta niin halpaa kaasua.

        Se on pelkkä stallarin unelma! Jos Unkari kekkuloi tuohon tapaan se lentää itse ulos Natosta!


    • Anonyymi

      "Sodan voisi lopettaa jos haluja olisi"

      No miksi Putin ei lopeta U(krainan sota ei edes halua lopettaa!

      • Anonyymi

        Mutta ei taida haluta lopettaa, vai mitä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei taida haluta lopettaa, vai mitä ?

        Venäjä on hyökkääjä ja aloittanut sodan.
        Vaikka Ukraina antautuisi heti huomenna niin se olisi sodan voittaja.
        Kaikilla mittareilla.


    • Anonyymi

      Aika omituinen ajatuskuvio? Länsi rikastuu muka sillä, että lähettää miljardien eurojen edestä ASEITA ILMAISEKSI UKRAINALLE?😂

      • Anonyymi

        Lukisit nyt ensin avauksen mihin vastaat. Ei kai ole liian iso vaatimus ?

        Ei avaus sano, että länsi rikastuu vaan lännen aseteollisuus rikastuu. Vai väitätkö, että asetehtaat tuottavat uuden materiaalin valtioilleen ilmaiseksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukisit nyt ensin avauksen mihin vastaat. Ei kai ole liian iso vaatimus ?

        Ei avaus sano, että länsi rikastuu vaan lännen aseteollisuus rikastuu. Vai väitätkö, että asetehtaat tuottavat uuden materiaalin valtioilleen ilmaiseksi ?

        Asetehtaat saavat tilauksia, KOSKA VENÄJÄ ALOITTI UKRAINN SODAN! TOISIN SANOEN PUTTE HALUAA SOTIA JA SILLOIN TARVITAN SOTATARVIKKEITA NIIN PUOLUSTAJALLA KUIN HYÖKKÄÄJÄLLÄ!

        Putte ei näemmä ole köyhä eikä kipeä vaikka maansa on kuilun reunalla!

        Sodassa on mukana hyökkäävä Venäjä ja puolustava Ukraina! Ei muut! Tosin liki koko maailma auttaa vain ja juuri Ukrainaa!

        Jostakin syystä kukaan ei auta Puttea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asetehtaat saavat tilauksia, KOSKA VENÄJÄ ALOITTI UKRAINN SODAN! TOISIN SANOEN PUTTE HALUAA SOTIA JA SILLOIN TARVITAN SOTATARVIKKEITA NIIN PUOLUSTAJALLA KUIN HYÖKKÄÄJÄLLÄ!

        Putte ei näemmä ole köyhä eikä kipeä vaikka maansa on kuilun reunalla!

        Sodassa on mukana hyökkäävä Venäjä ja puolustava Ukraina! Ei muut! Tosin liki koko maailma auttaa vain ja juuri Ukrainaa!

        Jostakin syystä kukaan ei auta Puttea!

        ----Jostakin syystä kukaan ei auta Puttea!----

        Vähänpä tiedät, maailman väestöstä 2/3 on joko Venäjän puolella tai on puolueetonta. Venäjän tuomitsijoita on vain 1/3.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ----Jostakin syystä kukaan ei auta Puttea!----

        Vähänpä tiedät, maailman väestöstä 2/3 on joko Venäjän puolella tai on puolueetonta. Venäjän tuomitsijoita on vain 1/3.

        Supervallat Kiina ja Intia ovat Venäjän kamuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ----Jostakin syystä kukaan ei auta Puttea!----

        Vähänpä tiedät, maailman väestöstä 2/3 on joko Venäjän puolella tai on puolueetonta. Venäjän tuomitsijoita on vain 1/3.

        Juuri päinvastoin.

        Merkittävää on,että läntiset demokratiat ( eli NATO ja EU) ovat 100 % Ukrainan takana.
        Mukana ovat myös Japani ja E-Korea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ----Jostakin syystä kukaan ei auta Puttea!----

        Vähänpä tiedät, maailman väestöstä 2/3 on joko Venäjän puolella tai on puolueetonta. Venäjän tuomitsijoita on vain 1/3.

        Ja kannattajia max 1/5.

        Ei Kiina ja Intia ole vakavissaan Venäjän takana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ----Jostakin syystä kukaan ei auta Puttea!----

        Vähänpä tiedät, maailman väestöstä 2/3 on joko Venäjän puolella tai on puolueetonta. Venäjän tuomitsijoita on vain 1/3.

        Eli SINUN TIETOJESI MUKAAN 2/3 maailman väestöstä toimttaa Putelle sotakalustoa, että se voisui tuhota Ukrainan siviilejä, niinkö?

        Mediat eivät tosin ole siitä ”tuesta” edes kuulleet?


      • taruolento
        Anonyymi kirjoitti:

        ----Jostakin syystä kukaan ei auta Puttea!----

        Vähänpä tiedät, maailman väestöstä 2/3 on joko Venäjän puolella tai on puolueetonta. Venäjän tuomitsijoita on vain 1/3.

        No vähän näytät tietävän sinäkin. Jos ihminen lukee lehtiä ja katselee uutisia telkkarista niin voi todeta että olet täysi tollo.


    • Anonyymi

      Logiikassasi on pieni puute.
      Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja kaikki kiteytyy sen toimiin.

    • Anonyymi

      Länsi auttaa Ukrainaa juuri sen verran, että sota jatkuu. Näin lännen aseteollisuudelle taataan vuosiksi täystyöllisyys.

      • Anonyymi

        Venäjän tehtaat sen sijaan joutuvat laittamaan lapun luukulle boikottien vuoksi. Se vähentää örkkien asevoimaa tuntuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän tehtaat sen sijaan joutuvat laittamaan lapun luukulle boikottien vuoksi. Se vähentää örkkien asevoimaa tuntuvasti.

        Putin vie Suomen Natoon.
        Vain muutama uskoi ennustustani, mutta niin vain lopulta käy.

        Ja nyt seuraava ennustus:
        Ryssän omat Z-natzit nirhaavat Venäjän veriraiskaavan sotakullin irtipoikki.

        Dasvidanja idiots!


      • Anonyymi

        Niinhän Putte takaa myös Venäjän aseteollisuudelle! Sadat tuhannet tuottaa kalustoa, joka tuhoutuu sodassa mitään tuottamatta samalla kun energiamyynti loppuu tykkänään!

        Ei Puten yhtälö taida oikein toimia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin vie Suomen Natoon.
        Vain muutama uskoi ennustustani, mutta niin vain lopulta käy.

        Ja nyt seuraava ennustus:
        Ryssän omat Z-natzit nirhaavat Venäjän veriraiskaavan sotakullin irtipoikki.

        Dasvidanja idiots!

        Puten armeija on menettänyt jo kuudessa viikossa kaatuneina enemmän sotilaita kuin neukku koko aikana 1979-1989 Afganistanissa! Se on aika paljon!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän tehtaat sen sijaan joutuvat laittamaan lapun luukulle boikottien vuoksi. Se vähentää örkkien asevoimaa tuntuvasti.

        Ja kaikkea muutakin voimaa. Ei kansa kauaa katsele että kaupoissa ei ole juuri mitään mihin olivat tottuneet. Ulkomaisia elintarvikkeita.
        Nyt saavat tyytyä siihen mitä venäjä pystyy ja osaa valmistaa eikä se kaikkia miellytä.

        Ulkomaalaiset tuotteet olivat luksusta mutta nyt joutuvat tyytymään samoihin mihin normaali köyhempikin kansa. On se kovaa.


    • Anonyymi

      ----Venäjän tehtaat sen sijaan joutuvat laittamaan lapun luukulle boikottien vuoksi. ------
      Höhhöö, ei Venäjän aseita ole tähänkään asti koottu lännestä ostetuista osista. Itse se aseensa tuottaa.

      • Anonyymi

        Älä nyt järkyty, mutta venäläisaseiden kehittyneimmät elektroniikkakomponentit ovat olleet tuontitavaraa.


      • Anonyymi

        HeHe! Venäjä ei ole parhaimmillaan missään mihin liittyy prosessoreja, tietotekniikka jne!

        Juuri näihin pakotteet puree ja Venäjä kärsii!


    • Anonyymi

      "Venäjä ei ole parhaimmillaan missään mihin liittyy prosessoreja, tietotekniikka jne"

      Miksi Venäjä on tässä asiassa vuosikymmeniä jäljessä?

      • Anonyymi

        On vaikeaa innovoida uusia keksintöjä järjestelmässä, joka sallii vain yhden totuuden ja rankaisee toisinajattelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaikeaa innovoida uusia keksintöjä järjestelmässä, joka sallii vain yhden totuuden ja rankaisee toisinajattelusta.

        Teknillisten keksintöjen tekemisellä ei ole mitään yhteyttä poliittisiin mielipiteisiin. Älä sekota asioita noin pahasti.


    • Anonyymi

      Tuskin Venäjä ydinsotaa Ukrainan takia aloittaisi mutta pieni riskihän on aina olemassa. Venäjä pelaa kovilla panoksilla. Pelaisitko muuten pokeria jos panoksena olisi oma ja perheesi elämä?

      • Anonyymi

        Moni venäläinen pelaisi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe