Kuka hurjasteli korttinsa hyllylle???
Hurjastelija
30
3720
Vastaukset
- Anonyymi
Kuortaneella pikku kyläs näitä kusipäitä vaan riittää. Mistä kummasta niitä sikiää.
- Anonyymi
Bensa on vieläkin halpaa kun kollit rallaa kylillä, joku jaksaa aamuun asti.
- Anonyymi
Joka vuosi sama juttu. Täälä kaikki 45 ja haudanväliltä olevat vanhat kurpat huutelee. Seuraavan kerran kun näät auton mene sinne ja pyyhkääse tauluu jos sillä oppiis. Tällä ei saavuteta yhtää mitää että suomi24 huudella anonyymina. Vaikka mennään 30vuotta taaksepäin niin kylällä on ollu paljon hirveämpi meno mutta nyt ku sen aijan ”kusipäät” on saanu lapsia niin ne itkee nyt täälä. Ka jos tuntuu että auto polkia suohon ni mee polkemaa.
- Anonyymi
Just näin
- Anonyymi
Elämä on aaltoliikettä, ollaanko nyt lähellä aallonharjaa. Edellinen rauhoittuminen tapahtui sen jälkeen kun keskustiellä tapahtui nuorison välinen onnettomuus joka vaati kuolonuhrin, vaikka muut suomessa juhli jääkiekon menestystä. Eikö kerrankin voisi rauhoittua ennen vahinkoa.
- Anonyymi
soittaako ennemmin sinne poliisille kun valittaa tänne jos oikeasti kaahailusta murhetta kantaa..
- Anonyymi
Poliisien resurssit rajalliset, kyllä heillä tieto on. Eivät he sen tyhmempiä ole kuin muutkaan, etteivätkö itsekin huomaisi. Onnettomuuteen tämä rallaaminen päättyy, toivottavasti ei kärsi sivulliset.
- Anonyymi
Tyttöjen pitäisi alkaa suosimaan sellaisia poikia jolla siisti tavallinen hiljainen auto. Eikä ainakaan suosia näitä kaaharipoikia joiden autot muutaman euron rytöläjiä, rumia, likaisia.
Koska tytöillä on se millä tätä maailmaa ohjataan.- Anonyymi
Tätä ie mielellään uskoisi suomesta
- Anonyymi
Kestäviä kuuluu olevan nykyajan mopot, ei ennen olisi kestänyt tuota paikallaan huudatusta. Tänä yönäkin rätisi ja paukkui monta minuuttia jonkun mopo.
- Anonyymi
Oliko punaisen volvon kuski lipsauttaunut kortitta autonsa ojaan? Autohan on vissiin vaihtunut tässä hiljakkoin. Toivottavasti viranomaisetkin tietoisia.
- Anonyymi
Kortitta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kortitta?
Ei hänellä ole ollut korttia vuoteen… niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänellä ole ollut korttia vuoteen… niin.
Kortti on taskus nykki
- Anonyymi
Mitä niiden ny sitte pitääs tietää? Siis virkavallan tai ylipäätää kenenkää muunkaa?
- Anonyymi
Olisiko mitään mahdollisuutta että tämänkin kylän lopit oppisi jotain Savonlinnan viikonlopun ikävästä tapahtumasta. Volvo voimanpesä sielläkin autona, pitäisi olla turvallinen. Kolme neljästä menehtyi heti.
Ettei täällä eikä toki missään muuallakaan tulisi vahinkoa ennenkuin opitaan hetkeksi. Grillinkurvin tapahtumista sen verran aikaa että meinaa nopeudet nousta. - Anonyymi
Sama loppi erivärinen volvo, ei opi vaikka edellisen autonsa ajoi ympäri. Ei pää kolahtanut riittävästi. Kotoväki ei saa mitään kuria.
- Anonyymi
voi hö
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559