kun siinä on vain muutama hidastetöyssy.
Sivutiet jäivät viimesyksynä hoitanmatta, eikä niitä hoideta tänäkään kesänä.
Asian taustalla on suomalaisten autoilun kaikinpuolinen estäminen.
Hallituksen uusi strategia toteuttaa autoilun rajoittamisen erityisesti
haja-ajatusalueella.
Sivutiet ovat täynnä niin syviä kuoppia että vain OFF-ROAD ajoneuvolla pääsee kaupoille.
Muistakaa äänestää Vihreitä, demareita, RKPtä, kokoomusta.
On kiva ajaa Kontiolahden keskuskatua
3
974
Vastaukset 3
- Anonyymi
Niin lyllä Kontiolahden töyssyt vituttaa kun jokaisella kauppateissulla nuo iskarienmurskaimet paukuttavat. Tuollaiset töyssyt ova siiri suunnitteluvihe kun asfaltti rikotaan ja kiviä asennellaan ajoradalle.
- Anonyymi
Vajaan kymmenen vuoden aikana kaikki puolueet ovat istuneet eri hallituksissa.
Siitä voi jokainen nostaa tikun nokkaan oman ideologiansa ja mieltymystensä mukaan puolueen haukuttavaksi tai kiiteltäväksi aiheesta kuin aiheesta. - Anonyymi
Nuo Kontiolahden tärskyt on virheellisesti suunniteltu ja asfaltti on painunut sekä rikkoutunut niin että tärskyt rikkovat jo autojen alustrakenteita. Tulen hakemaan korvauksia tärskyjen aiheuttamista auton vaurioista. Kyllä teiden ja katujen on oltava sellaisessa kunnossa että ajaminen normaalisti on mahdollusta ilman että tärskyt rikkovat ajoneuvoa. Suosittelen kanssa-autoilijoita myös hakemaan korvauksia autojen korjauskustannuksista. Todisteet tärskyistä on helposti nähtävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1151609Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 56747
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja147747Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö226595- 67589
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567