kuinka isot rinnat olet nähnyt tai omistat.
isoimmat rinnat jotka olet nähnyt
14
9460
Vastaukset
- zake
yhdellä tutulla on koko 80H. muuten normaalivartaloinen ja melko kaunis nuori nainen. kuukautiskierron sopivasti osuessa ne rinnat on kyllä aivan valtavat, ehkä käsipallon kokoiset.
- onkin
70 R 14
- Titman
Olen päässyt elämäni aikana roplaamaan lukuisia isoja ja jopa valtavia tissejä.
Ennen ja joskus nykyisinkin kun käyn esim. tansseissa, bongailen niitä kaikkein rintavimpia ja rehevimpiä naisia. Hyvin varustettuna supliikkimiehenä minulla ei ole ollut suuria vaikeuksia sitten päästä myöhemmin lähikosketukseenkaan.
No tässä vähän mittoja:
Yksi "salarakkaani" käyttää kokoa 85 G tai H, eräällä kolleegallani, jonka tapaan muutaman kerran vuodessa on 80 F-G, Eräällä yhdenyönjutulla oli em. isommat, mutta hän ei suostunut paljastamaan kuppikokoaan eikä liiveissäkään ollut kokolappua.
viime talvena eräällä nettideitillä oli E 85 kokoiset munkit. tässä vain muutamia mainitakseni.
Jännintä kaikissa isoissakin tisseissä on kuinka jotkut tissit ovat kiinteitä ja täyteläisiä vaikka ovatkin valtavan kokoisia, jotkut taas todella riippuvia ja löysiä.
Nännejä taas löytyy myös moneen lähtöön. Tällä suurimmalla oli vaaleat nännipihat ja aivan lähes näkymättömät nipukat jotka eivät kovalla imullakaan tahtoneet tulla esille. Eräällä toisella taas nipukka oli kuin pullon korkki ja tumma nännipiha.- ismo
voi nais parkoja miettikää nyt kun sellaset omistaa mahtaa siinä olla niska ja selkä kipeenä.
- Jätkä 24
ismo kirjoitti:
voi nais parkoja miettikää nyt kun sellaset omistaa mahtaa siinä olla niska ja selkä kipeenä.
niistä kuuluukin kärsiä!
- agaega
Jätkä 24 kirjoitti:
niistä kuuluukin kärsiä!
Ja harva asia on seksikkäämpää, kuin nuori, kaunis ja vitun isotissinen nainen, joka häpeilee lollotissejään ja koittaa peitellä niitä, siinä tietenkään onnistumatta :)
- Helena 66
jokin aika sitten meni vielä G, mutta nyt ole jo siirtynyt H kokoon, eihän niistä muuta haitta ole kuin suuri paino ja selkäkivut, mutta toisaalta palveluammatissa saa ihan mukavasti katseita....
- MrMan
Onpa sinulla ihanat rinnat, juuri sellaiset, joista näkee päiväunia! Jos minulla olisi laisesi nainen, hieroisin kyllä ilokseni hartioitasi, että olosi olisi helpompi, saisinhan itse nauttia ihanista muodoistasi!
- Titman
päin sinä palvelet? Olis mielenkiintoista tulla palveltavaksi.
Noista selkäkivuista muuten, niin ne lähtee salilla; ylätaljalla eteen sekä taakse muutama sarja sekä selkälihas liikkeitä penkissä, pari kertaa viikossa ja siinä se. lenkillä ja urheiltaessa kahdet rintsikat päällekkäin niin säilyy tasapaino :)
- artsa
vaimolla E-80 tai E-75 mallista riippuen ja tyytyväinen olen.
- henkeä haukkonut
Tapaus 1.
Uimaranta Kreetan Ierapetralla:Pikkupoika pyristelee
vastaan äidin yrittäessä pukea häntä, lopulta äiti
pistää kätensä kaula-aukkoonsa, vetää toisen rinnan
sivulle ja tunkee pojan pään tissiensä väliin. Rin-
nat ovat niin suuret, että n. kolmivuotiaan pikku-
pojan päästä näkyy vain hieman takaraivoa!!!
2. Keski-ikäinen lihava nainen taluttaa pikkutyttöä
tullen minua vastaan. Hänen pysähtyessän n 10 metrin
päähän katselen mahaa, ompas oudon näköinen, halki
keskeltä, sitten tajua, naisella on JÄTTIrinnat,
tummat ainakin kahvilautasen kokoiset nännipihat
erottuvat selvästi, rinnat ovat niin suuret, että
sivulta katsottuna nännit olivat vain parin sormen
leveyden päässä selkä suorana seisseen naisen ran-
teista. Liivejä hänellä ei tietenkään ollut. Eivät
varmaan riittäisi aakkosten alkupään kirjaimet.
Nämä tapaukset ovat ihan tosia!!!
- tits4ever
Listataanpa kaikki rintavat naiset hyvinkäältä!
- Hihhuli
Itellä 80B ja olen 16, marraskuussa 17.
- jättitissi
Mun tissit on nykyään kokoa 65f, muuten tykkään niistä, mutta ärsyttävää kun rintsikat maksaa niin paljon kun joudun pienen ympärysmittani takia ostamaan ne erikoisliivikaupoista. Ja tästä eteenpäin joudun ostamaan varmaan kerran kuussa vähintään isommat, sillä olen raskaana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241528Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851254Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841184Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1061095- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932