https://urly.fi/2Adu
Venäjän-mieliset suunnittelevat autokulkuetta Hyvinkäältä Helsinkiin Venäjän voitonpäivän kunniaksi
Helsingin poliisi kertoo saaneensa ilmoituksen autokulkueesta, jonka on määrä kulkea Hyvinkäältä Helsinkiin sunnuntaina 8. toukokuuta.
Liisa Niemi HS
17:00
VENÄJÄN-MIELISET tahot suunnittelevat järjestävänsä pääkaupunkiseudulla Venäjän voitonpäivään liittyvän mielenilmauksen toukokuun alussa.
Mielenilmauksessa on tarkoitus järjestää autokulkue Hyvinkäältä Helsinkiin 8. toukokuuta.
Ylikomisario Jari Taponen kertoo, että poliisi on saanut ilmoituksen kulkueesta.
”Kulkue liittyy [Venäjän] voitonpäivään”, Taponen sanoo.
Voitonpäivää vietetään Venäjällä maanantaina 9. toukokuuta. Voitonpäivänä Venäjällä muistetaan toista maailmansotaa ja voittoa natsi-Saksasta.
TAPOSEN mukaan mielenosoituksen yksityiskohdat, kuten aikataulu ja reitti, ovat vielä epäselvät. Niistä sovitaan järjestäjän kanssa myöhemmin. Taponen ei kerro, ketkä tai mikä taho on mielenilmauksen takana.
Itä-Uudenmaan poliisilaitokselta kerrottiin, että poliisi arvioi tapahtuman järjestämistä ”kokonaisuuden ja turvallisuuden kannalta”.
Taposen mukaan mielenosoitukseen ei kuitenkaan liity poliisin osalta mitään poikkeuksellisia toimia.
”Tämä tarkoittaa arviointia, jota tehdään kaikkien yleisten kokousten tiimoilta. Aina mietitään, miten kokous voidaan järjestää turvallisesti ja tarvitaanko poliisin apua esimerkiksi liikenteen ohjaukseen tai turvaamaan mielenosoituksen kulkua”, Taponen sanoo.
https://www.youtube.com/watch?v=UEAODfVyPs0
venäjänmieliset suunnittelevat autokulkuetta venäjän voitonpäivän kunniaksi
6
171
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät jalkaisin uskalla. Odottaisi edes ensin jotain voittoa jota ei tule kuin mielikuvituksessaan. Siinä köröttelevät yksikseen, ei kannata korvaa lotkauttaa.
- Anonyymi
Nyt olisi mädille tomaateille käyttöä
- Anonyymi
Mitäpä tuosta. Ajelkoot rauhassa. Ei haittaa ketään.
- Anonyymi
Alkoholisteja rattijuoppoja. Poliisille vihje.
- Anonyymi
Soviet Union taisteli Saksaa vastaan, ei Venäjä. Rusit ovat arjalaisten saksojen veljesheimoa. Ja mongoloidit voivat painella Siperian jurttareservaattiin leninpatsaineen.
- Anonyymi
Näillä on sama oikeus örseltää kuin elokapinallakin. Kukaan ei kiellä videoimasta tuota tapahtumaa ja ottamasta autojen rekisterinumeroita muistiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662