Voitonpäiväparaati suomessa...

Anonyymi

" Venäjän-mieliset tahot suunnittelevat järjestävänsä pääkaupunkiseudulla
Venäjän voitonpäivään liittyvän mielenilmauksen toukokuun alussa.
Mielenilmauksessa on tarkoitus järjestää autokulkue
Hyvinkäältä Helsinkiin 8. toukokuuta."
- https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008765916.html

Sittehä ois hyvä vastamielenosoitus jos splatteripelaajat
toimis ku Ukrainan puolustajat ja suolais väijyksistä
noi kus¤pää putinistien `tankit´ kunnon splätteri-iskuilla !?!
Jee ... vähä aktioonia kehiin - LoL

Saddu ;^)

10

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopajoo, kaikenlaisia sitä tääläkinpäin on, menisivät sinne suurvenäjälle marssimaan.

    • Anonyymi

      Ketähän siitä marssirivistöstä löytyy?

      Anakin siellä on Gondula Talonen Tuohioja ja Andersonni

      • Anonyymi

        Marssirivistö.. Ei, eivät kykene mihinkään niin vaativaan. Muutama autoilija, jotka venyttävät esaa matkatessaan.

        Eiköhän siellä agitaattoreina ole hengessä mukana Wuolijoen jälkeläiset sekä SomaLi. Luulen että joku dosenttikin taitaa olla taustalla, tuskin itse uskaltaa kuitenkaan eturintamaan hänkään. Nuo kaikki ovat tottuneet vetelemään naruja taustalla ja laittamaan hölmöimmät toteuttamaan heidän ambitionsa kommunismin edistäjinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marssirivistö.. Ei, eivät kykene mihinkään niin vaativaan. Muutama autoilija, jotka venyttävät esaa matkatessaan.

        Eiköhän siellä agitaattoreina ole hengessä mukana Wuolijoen jälkeläiset sekä SomaLi. Luulen että joku dosenttikin taitaa olla taustalla, tuskin itse uskaltaa kuitenkaan eturintamaan hänkään. Nuo kaikki ovat tottuneet vetelemään naruja taustalla ja laittamaan hölmöimmät toteuttamaan heidän ambitionsa kommunismin edistäjinä.

        Tosiaan hävytöntä juhlistaa likaisten murhamiesten ja maailmaa uhkaavien propagandistista juhlaa. Venäjä petaa vuosisadan kestävää häpeää passinsa haltijoille.
        Minkä maan tahansa lentokenttien maahantulotarkastus suhtautuu venäläiseen epäillen, inhoten ja torjuen jos vaan joku peruste löytyy.
        Tuo on Putinin lahja tuleville venäläissukupolville.
        Ukrainan tapahtumien myötä itse katson huolella, että mitään Venäjän hallinnolle myötämielistä ei toimestani tapahdu.
        Paska maa, Venäjä.


    • Anonyymi

      Kannatetaan

    • Anonyymi

      Kannatan sinne vaan vastamielenosoitusta. Tukkikaa tie, puhkokaa renkaat, ja ottakaa kaikista trolleista ym kuvat

    • Anonyymi

      So what?
      Suomi on vapaa maa!

      Karavaani kulkee ja koirat haukkuu..

      • Anonyymi

        Käytetäänkös leivälle sitten margariinia kun on se voitonpäivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytetäänkös leivälle sitten margariinia kun on se voitonpäivä?

        Margariinilla liukastetaan venäläisen huoran kuiva torttu, leivälle levitetään paksulti suomalaista voita.


    • Anonyymi

      Venäläiset toitottaa iskulausetta että "pystymme siihen uudestaan" eli mihin ne on ennekään pystyneet , ainakaan ilman Amerikan apua. Ohessa lista millä Amerikka tuki neuvostoliittoa hyökäyssodassa Suomea ja Saksaa vastaan.Lend–Lease-tuotteet Neuvostoliitolle 1941–1945 (taulukko[4])
      määrä tuote
      375 833 kuorma-autoa
      51 503 jeeppiä
      35 170 moottoripyörää
      8 075 traktoria
      7 053 panssarivaunua
      14 795 lentokonetta
      1 900 höyryveturia
      66 dieselveturia
      9 920 rautatievaunua
      1 000 tasovaunua
      120 tankinkuljetusvaunua
      4 478 116 tn ruokatarvikkeita
      2 670 371 tn öljytuotteita
      185 000 kenttäpuhelinta
      1 100 000 km kaapelia
      2 300 000 tn terästä
      229 000 tn alumiinia

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe