Minulla on Express VPN koneellani ja sijainini on sen mukaan Ruotsi.
Kuitenkin olen Tuusulassa mutta kun kirjauduin Googleen
niin sijaintini oli sen mukaan "lähellä venäjää".
Miten helvetissä se on mahdollista?
Kirjautukaa Google tilillenne ja katsokaa missä sen mukaan olette.
Löytyykö selitystä?
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Vpn-palvelun perus tarkoitus on häivyttää käyttäjän oma ip-osoite ja sijainti.
- Anonyymi
Niin ihmettelinkin vain sitä kun ip osoitteeni on Ruotsissa ja Googlen mukaan olen
"lähellä venäjää" niin eihän Ruotsi ole venäjän lähellä.
Onhan siinä kuitenkin Suomi vielä välissä ja toivottavasti pysyykin.
Olen siis Ilmajoella, ja nyt kytkettynä Firefoxin lisäke CyberGhost VPN.
Valittuna SAKSA.
Google ilmoitti : Lähellä Iso-Britanniaa . Hakutulosten alalaidassa:
" Yhdistynyt Kuningaskunta IP-osoitteestasi."
Google pyysi lisäksi puhelimessa varmistuksen kirjautumisesta. ( Läppäri käytössä).- Anonyymi
Minullakin CyberGhost. Hyvin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1373791Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81835Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 70897
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 55678