Viinan juonti lentokoneessa.

Puhun toki ajoista ennen kamaloita USA:n johdon tornien räjäytyksiä Nykissä.
Silloin vielä sallittiin nesteiden vienti koneeseen, käsimatkatavaroissa sai olla viinaksia.

Viinatarjoilu Finnairin koneessa oli onnettoman hidasta eikä olisi sellaisenaa pelastanut minua alkavalta krapulalta.
Onneksi minulla oli apulaisina tyttäreni jotka tiedottivat minulle lento-emojen liikkeistä tyyliin
- Etusektori selvä ja
- takasektori selvä!
Näin oli ryypyn ottoni pullon suusta turvallista.

Matkustin kerran Lufthansan koneessa yksin jonnekin ja lentoemo nappasi vajaan viskipullon kädestäni yllätyshyökkäyksen tuloksena.
Ulosmarssiessani työnsi minulle täyden pullon samaa kamaa. Olin ällikällä lyötynä.

Kerran olimme poikaporukalla matkalla Bangkokiin Aeroflotin lennolla. Riekuimme ja ryyppäsimme koneen takaosassa. Havahduimme kun kone törttäsi maahan. Ei meitä kukaan istumaan ollut komentanut.
Oi niitä aikoja....!

12

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ottiko edes tyttäresi poskeen?

• Anonyymi

Onneksi nykyään känniöykkärit jätetään kyydistä lähimmälle lentokentälle mojovan sakon kanssa, saavat kunnon ihmiset matkustaa rauhassa.

• Anonyymi

Jos erehtyisin Aeroflotin koneeseen niin kyllä se kännääminen olisi ainut tapa unohtaa mihin on tullut noustua.

Tuota kyllä ei koskaan tule tapahtumaan, kävelen tai soudan ennemmin; ja nykyisinhän tuota ei edes voi sattua kun eivät saa mihinkään sivistyksen pariin lentää enää, ja kun koneisiin ei saa varaosia niin kauankohan edes lentävät?

Ei auta että koneet ja varaosat on näennäisesti kenties Venäläistä alkuperää, raaka-aineet ja komponentit niissä tuskin on 100% omavaraisia.

Jatkossakin saamme siis lukea iloisia uutisia mitenkä paikallinen Venäläinen lentomatka on päätynyt tulevasti tonttiin lentokentän ulkopuolelle.

• Anonyymi

Ei lentokoneessa voi mitenkään viinaa juoda. Maa on pallo ja lentokoneen nopeus niin suuri jotta viina pyrkisi erkaantumaan pullosta taikka lasista johtuen siitä kun lentokone on kaarevassa liikkeessä pallon ilmakehässä. Vai onkohan maa sittenkin lätty. Tämä pistää mietityttämään.

• Anonyymi

Vastauksesi johtuu siitä että olet tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastauksesi johtuu siitä että olet tyhmä.

Putinistit hiljaa kun viisaat keskustelevat.

• Anonyymi

Niin kyllähän kun liikutaan pää alaspäin niin kun korkkaat pullon niin viinaksienhan kuuluisi valua lentokoneen kattoon. Matkalla kun pidät pulloa kädessä niin sen viinaspullon nesteen pitäisi liikkua vähän niinkuin vatupassin tavoin mukaillen milloin sitten noustaan ylöspäin tai laskeudutaan alaspäin tehdessä korjausliikkeitä ettei lennetä ulos pallosta. Siitä etiketistähän pystytään näppärästi sitä tasoa tarkkailemaan kun ensin ryystetään sille etiketin suoraviiva tasolle. Ensin etiketin ylätasolle ja sitten iso hörppy niin päästään etiketin alatasolle. Maassa sitten loputkin.

• Lufthansan lennoilla saa aina ilmaisen juusto tai kinkku voileivän sekä valitsemansa juoman.

Juoma valikoimaan kuuluu myös 0,5l 8% frankfurt olut joka annetaan pyynnöstä (ilmaiseksi) kärryn alaosasta. Esillä ovat kahvi, tee sekä erilaiset mehujuomat.

Kun lentolippu halvimmillaan maksaa muutamia kymppejä niin matka on oluen ja voileipien jälkeen käytännössä ilmainen.

Kun olut on juotu ja voileipä syöty niin aletaankin jo valmistautua Frankfurttiin laskeutumiseen jossa lähes aina koneen vaihto. Kyseessä Lufthansan solmukohta lentoliikenteessä jota kautta kaikki tarjouslentolipun ostaneet lennätetään.

Itse myöhästyin kerran vaihtokoneesta kun jäin Frankfurtin lentokentän baariin juomaan olutta, valtavalla kilometrien mittaisella lentokentällä löysin lopulta infopisteen josta minulle annettiin korvaava ilmainen paluulippu helsinkiin.

Sen jälkeen olen aina lentänyt vain Lufthansan koneilla.

• Jep...., tulin Kuubasta ja Air Cubana oli myöhässä. Minulla oli tilattuna ja maksettuna jatkolento Helsinkiin Luftansan lennolla josta sitten myöhästyin.
        Menin yhtiön tiskille jossa pahoiteltiin (?) tilannettani ja eteeni lyötiin uusi maksuton lentolippu seuraavaan koneeseen.

Loistavaa toimintaa mitä ei ikipäivänä olisi tapahtunut Finnairilla.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Jep...., tulin Kuubasta ja Air Cubana oli myöhässä. Minulla oli tilattuna ja maksettuna jatkolento Helsinkiin Luftansan lennolla josta sitten myöhästyin.
        Menin yhtiön tiskille jossa pahoiteltiin (?) tilannettani ja eteeni lyötiin uusi maksuton lentolippu seuraavaan koneeseen.

Loistavaa toimintaa mitä ei ikipäivänä olisi tapahtunut Finnairilla.

Mutta Finnairin lennolla sain käteenvedon peiton alla.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta Finnairin lennolla sain käteenvedon peiton alla.

Hienoa että sait noin upeaa palvelua.....

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Hienoa että sait noin upeaa palvelua.....

Käsityö ikävä kyllä ei tullut lentoemolta..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe