Seksiä veljeni kanssa

Anonyymi

Tästä on jo vuosia aikaa, kun olin 19 vuotias ja käymässä kesälomalla vanhempieni maatilalla heinäkuussa. Minua kolme vuotta vanhempi veljeni asui vanhempieni talossa toisessa päässä, veljeni pyöritti omaa yritystään siinä maatilan yhteydessä ja autteli vanhempiani välillä niissä maatilan töissä, nytkin oli heinänpaalaukset.
Veljeni oli silloin vielä poikamies ja ei sillä kertaa seurustellut. Minun vanha huoneeni yläkerrassa oli silloin muussa käytössä ja en voinut majoittua sinne aivan heti kesälomani alussa, kun en ollut ilmoittanut vanhemmilleni kunnolla lomasuunnitelmistani.
Sovittiin, että voisin nukkua muutaman yön veljeni parisängyn toisella puolella, kunnes huoneeni vapautuisi yläkerrasta. Meneillään olivat heinätyöt ja oli kiire saada heinät korjattua, paalit ajettua sisälle latoihin, eikä huoneeni ollut niin tärkeä.

Olimme koko perhe koolla pitkästä aikaa, kun veljenikin oli aika paljon yrityksensä töiden vuoksi reissussa eri puolilla Suomea, joten oli ihan mukava olla heinätöissä. Rankkaa hommaa oli, kun illalla vielä ajettiin veljeni paalaamat heinät latoon, kyllä sauna oli tosi nautinto päivän päätteeksi.
Kävin saunassa viimeiseksi ja siinä ei ollut mitään sen kummempaa, vanha saunamme oli mukava löylytellä ja saunan jälkeen oli jo niin myöhä, että käytiin nukkumaan. En olisi ikinä arvannut, että miten se sitten siitä lähti...

Veljeni huone oli tosi lämmin, kun oli heinäkuu ja vaikka ikkuna oli auki, niin paljoa ei tarvinnut vaatteita yöpuvuksi, jätin vain pikkupöksyt ja väljän t-paidan päälle nukkumaan mennessä. Veljeni näytti jättävän vain bokserit nukkumaan mennessään. Mitään ei vielä siinä vaiheessa tapahtunut, toivottelimme toisillemme vain hyvät yöt.

Nukuin kuitenkin huonosti kuumuudesta ja päivän rasituksista johtuen, joten pyörin siinä puolinukuksissa ja jotenkin vain huomasin siinä koskettelevani nukkuvaa veljeäni ajattelematta lainkaan veljeäni, vaan jotain toista, ehkä jotain vanhaa poikaystävääni. Veljeni alkoi myös unissaan hyväilemään käsillään minua, voi kuinka hyvältä se tuntuikaan. Minä aloin vain lisää hyväilemään veljeäni joka puolelta tajuamatta vieläkään, että kyseessä oli oma veljeni, samoin veljeni hyväili minua joka puolelta, minunkin käteni tavoitti jo veljeni seisovaa kyrpää, hyvä luoja miten kovana se oli. Siinä sitten havahduimme kumpikin, että mitä ihmettä olemme oikein tekemässä, veljenikin oli ilmiselvästi ihmeissään ja luullen hyväilleensä jotain tyttöystävistään.
Veljeni sanoi ensiksi, että; Ei me Hanna voida, mitä ihmettä me ollaan oikein tekemässä.
Minua kuitenkin suoraan sanottuna panetti niin hemmetisti, että sanoin vain; Kyllä me voidaan, jos sinulla ei ole kondomia, niin minulta kyllä löytyy käsilaukusta tuohon sinun kyrvän päälle, niin voit tulla minun sisään. Ja samalla vedin veljeni kyrpää hellästi kädelläni, voi miten ihanalta se tuntui käteen.
On minulla ehkäisypilleritkin, jos sitä pelkäät, että kondomi menee rikki, sanoin vielä veljelleni.
Sen enempiä emme sitten puhuneet moraalista, kun veljeni riisuin bokserinsa ja kaivoi yöpöytänsä laatikosta kondomin ja rullasi sen kyrpänsä päälle.
Saanko tulla ratsastamaan sun päälle, kysyin veljeltäni ja hän vain nyökkäsi. Minun pillu oli tosi märkä, pikkupöksyt heitin heti pois ja sain helposti tuon ihanan kyrvän sisälleni, veljeni vain huokaili ja puristeli rintojani. Heitin myös t-paidan pois ja veljeni pääsi puristelemaan rintojani, sekä näykkimään nännejäni suullaan. Tuntui aivan taivaalliselta ratsastaa veljeni päällä, kyrpä kovana sisällä. Kovin pitkään emme siinä ehtineet olemaan, kun aloin olemaan valmista ja veljenikin alkoi huokailemaan, että hän ei pysty pidättämään enää. Laukesimme lähes yhtä aikaa.

Siinä sitä nyt oltiin, sisko ja veli olivat naineet. Hieman tuntui ihmeelliseltä ja olimme aika noloina tapahtuneen johdosta. Käytiin kumpikin alapesulla vessassa ja todettiin, että yritetään nyt vaan nukkua, kun huomenna on kova päivä taasen heinäpellolla.

Seuraavana päivänä katselimme toisiamme hieman ihmeissämme ja totesimme, että olipas se. Paljoa ei kuitenkaan päivän aikana nähty, minä auttelin äitiä ja veli oli paalaamassa pellolla heiniä. Illalla ajettiin sitten taas paaleja latoon, syötiin pikaisesti ja saunottiin.
Vaan seuraavana yönä sitten me alettiin heti veljeni kanssa rakastelemaan, kun olimme päässeet sänkyyn ja vähän aikaa katselimme toisiamme, että olipas se. Pilluni kostui heti ja veljeni kyrpä oli täydessä juhlakunnossa, joten taas vain kondomia kyrvän päälle ja Hanna ratsaille!
Niin se sitten meni koko kesäloma, huoneeni yläkerrassa sai olla muussa käytössä ja totesin, että voin ihan hyvin nukkua Matin huoneessa lopunkin loman ajan, kun on tämä heinänteon aikakin pärjätty joten kuten.

Sen verran meille jäi siitä minun kesälomastani veljeni kanssa, että ollessani opiskelemassa toisella paikkakunnalla ja Matti sattui liikkumaan sillä suunnalla työasioissa, kävi hän luonani yöpymässä ja kyllä me naitiin joka kerta oikein kunnolla.

18

23777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ...silloin kesällä heinänteon aikaan me rakasteltiin veljeni kanssa ahkerasti, mutta aika varovaisesti. Pidettiin aika matalaa profiilia, kun tilanne oli kuitenkin alkuun molemmille aika erikoinen. Vanhempamme nukkuivat talon yläkerrassa talon toisessa päädyssä, olimme kuitenkin aika varovaisia.

      Kesäloman jälkeen lähdin takaisin opiskelemaan, Matti tuli työreissullaan käymään luonani jo syksyllä. Olimme jo silloin vapaammin ja minä ajelin pillukarvatkin pois, kun halusin veljeni nuolevan pilluani. Voi se pillun nuoleminen oli taivaallista, kun suihkun jälkeen olin sängyllä selälläni ja Matti ensin puristeli rintojani näykki suullaan nännejäni ja siirtyi siitä sitten jalkoväliini nuolemaan pilluani. Matti nuoli pilluani ja puristeli samalla rintojani samalla, jalkani olivat Matin olkapäillä, se tuntui taivaalliselta. Käskin Matti puristelemaan rintojani lujempaa, ei ne rikki mene huusin hänelle ja kyllä hän niitä puristelikin.
      Pääsin aina päälle ratsastamaan matin ihanalla kyrvällä, käytimme aina kondomia kaiken varalta. Oli ihanaa ratsastaa oman veljen kyrvällä ja samalla tarjota rintoja hänelle puristeltavaksi. Usein saimme kumpikin yhtä aikaa.

      Kaikki hyvä loppuu aikanaan, löysimme kumpikin uudet seurustelukumppanit ja avioiduimme. Meillä on nyt perheet kummallakin. Emme ole tuon jälkeen harrastaneet seksiä keskenämme, eikä olla edes asiasta puhuttu. Mukavat muistot kuitenkin tuosta, kun kumpikaan ei pakottanut toista seksiin, eikä käyttänyt toista hyväksi.

      • Anonyymi

        Ihania nämä sisar-velijutut. Minäkin rakastelin sisareni kanssa jo 15 vuotsiaasta alkaen. Hän oli silloin vajaa 17. Vieläkin käyn joskus salaa hänen uonaan kun hänen miehensä on poissa.


    • Anonyymi

      Varmaan hyvin yleistä, että sisko ja veli ovat seksisuhteessa. Muistan aikoinaan kouluaikana, kuinka yksi kaveri kertoi aika erikoisesti seksikokemuksiaan, että päättelin hänen olleensa siskonsa kanssa sukupuoliyhteydessä.
      Harrastin aikoinaan ilmailua, siellä porukassa oli yksi pariskunta, jotka olivat sisarukset, he asuivat pikkukaupungissa omakotitalossa, heistä puhuttiin ihan julkisesti, että olivat läheiset sukulaiset. Lapsia heillä ei ollut.
      Samoin ihmettelin erään tyttöystäväni enoa ja tätiä, jotka viljelivät tyttöystäväni äidin kotipaikkaa, heidänkin suhteensa oli aika erikoinen, kun joskus kävimme siellä kyläilemässä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä että yleistä varmasti on koska minulla on serkuksina, sisko ja veli, ja sisko sanoi 15 kesäisenä että ovat panneet veljensä kanssa. Siis ihan suoraan töräytti ilman mitään estoja että "Me ollaan pantu" ja sitten "Mä olen tullut pannessa". Hänen veljellä oli ihmettelevä ilme, mutta ei kieltänyt mitään. Meillä on lapsena jotain kotileikkikokemuksia jossa hinkattiin mutta ei enää viistoista kesäisinä. Hämmennyin hänen sanoistaan niin etten osannut sanoa mitään, mutta hyvältä se tuntui että sanoi sen vaikka sillä hetkellä myös pelkäsin että hän vitsaili. Itse en uskaltanut sanoa että minullakin on kokemuksia oman veljen kanssa koska silloin pelkäsin että tietääkö hän jotenkin meistä.

        Koulusta myös yksi sisaruspari herätti epäilyjä, sillä he tekivät aivan kaiken yhdessä. Bileisiin he tulivat yhdessä, koulun diskoon he tulivat yhdessä jne. Lukion jälkeen toinen oli töissä ja sen jälkeen he olivat yhdessä opiskelemassa ja sitten baareissa nähtiin usein ja he olivat yhdessä aina siihen asti että häipyvät taksilla pois. En ihmettelisi vaikka ne panisi koska se veli oli aika kuuma.

        Ja meidän kylällä asui myös kalastaja sisaruspari jotka asuivat pientä omakotitaloa, sekä sen lisäksi omistivat kalastusveneen, venepaikkoineen kaikkineen. Mies oli isän koulukaveri ja heillä tuli silloin tällöin vierailtua milloin minkäkin asian vuoksi. Talossa oli selvä naisen kosketus, mutta yleensä isä ja se mies istuivat olohuoneessa kuin talon isännät yleensäkin, eli television edessä jutellen ja nainen hääräsi ruokaa laittaen ja paikkoja järjestellen. Se mikä oli lapsena erikoista oli heidän yhteinen makuuhuone jossa näin kaksi sänkyä ja silloin en ihan vielä tajunnut että miksi heillä oli kaksi sänkyä kun ajattelin että heilläkin pitäisi olla parisänky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä että yleistä varmasti on koska minulla on serkuksina, sisko ja veli, ja sisko sanoi 15 kesäisenä että ovat panneet veljensä kanssa. Siis ihan suoraan töräytti ilman mitään estoja että "Me ollaan pantu" ja sitten "Mä olen tullut pannessa". Hänen veljellä oli ihmettelevä ilme, mutta ei kieltänyt mitään. Meillä on lapsena jotain kotileikkikokemuksia jossa hinkattiin mutta ei enää viistoista kesäisinä. Hämmennyin hänen sanoistaan niin etten osannut sanoa mitään, mutta hyvältä se tuntui että sanoi sen vaikka sillä hetkellä myös pelkäsin että hän vitsaili. Itse en uskaltanut sanoa että minullakin on kokemuksia oman veljen kanssa koska silloin pelkäsin että tietääkö hän jotenkin meistä.

        Koulusta myös yksi sisaruspari herätti epäilyjä, sillä he tekivät aivan kaiken yhdessä. Bileisiin he tulivat yhdessä, koulun diskoon he tulivat yhdessä jne. Lukion jälkeen toinen oli töissä ja sen jälkeen he olivat yhdessä opiskelemassa ja sitten baareissa nähtiin usein ja he olivat yhdessä aina siihen asti että häipyvät taksilla pois. En ihmettelisi vaikka ne panisi koska se veli oli aika kuuma.

        Ja meidän kylällä asui myös kalastaja sisaruspari jotka asuivat pientä omakotitaloa, sekä sen lisäksi omistivat kalastusveneen, venepaikkoineen kaikkineen. Mies oli isän koulukaveri ja heillä tuli silloin tällöin vierailtua milloin minkäkin asian vuoksi. Talossa oli selvä naisen kosketus, mutta yleensä isä ja se mies istuivat olohuoneessa kuin talon isännät yleensäkin, eli television edessä jutellen ja nainen hääräsi ruokaa laittaen ja paikkoja järjestellen. Se mikä oli lapsena erikoista oli heidän yhteinen makuuhuone jossa näin kaksi sänkyä ja silloin en ihan vielä tajunnut että miksi heillä oli kaksi sänkyä kun ajattelin että heilläkin pitäisi olla parisänky.

        Kai näitä insestijuttuja tapahtuu yllin kyllin meidänkin maassa. Minullekin kävi sellainen asia, kun olin kerran auttelemassa remontissa erään tutun talossa maalla. Töitä tehtiin ja saunottiin, illalla tälon emäntä ja aikamiespoika menivät yhdessä yläkerran makuuhuoneeseen ja kyn kysäisin tutultäni syytä moiseen, niin hän vastasi, että he kun ovat tykänneet nukkua samassa sängyssä jo monta vuotta, eikä se häntä haitannut. Olin vähän huppelissa ja rohkeampi ja jatkoin kyselyäni, että paneeko ne siellä toisiaan? Varmaan panevat, eikä sekään häntä haitannut. Erikoinen tilanne todella. No minä lupasin olla kertomalla muille.


      • Anonyymi

        Kyl systärii kandee käydä muuraamassa jos silt heilahtaa billaa. Ei se ketään kiusaa. Iso sisään vaan juurta myöten!


    • Anonyymi

      Ihan hyvä tarina, varmaan totta, kun ei ollut ylettömiä fantasioita kuvailtuna.

    • Anonyymi

      Kyl veljelle voi antaa reppua, mutta ei vieraille.

    • Anonyymi

      On teillä luusereilla sairaat fantasiat.

      • Anonyymi

        Tuskin tuossa mitään fantasioita on. Kyllä näitä on maailman sivu ollut, että sisko ja veli naivat. Nykyään vielä helpompaa, kun on kunnon ehkäisyt.
        Onhan näitä muutenkin ollut erikoisuuksia kyläyhteisöissä. Meilläkin täällä kylällä oli sisarukset, jotka asuivat yhdessä, kaksi siskoa ja veli. Oli sekin ollut aika erikoista, mitä on kyläläiset puhuneet. Sitten oli yhden kartanon vanhat piiat, siskot asuivat isoa kartanoa kaksistaan ja siinä oli melkoista, kun heidän serkkupoika siellä vieraili. Julkisia salaisuuksia nämä oli, aina joku pääsi tälläisiä näkemään, kun oli niitä kylärunkkareita, jotka kävi iltaisin makuuhuoneiden ikkunoista kurkkimassa, kännissä sitten puhuivat monta kertaa näkemiään tai muuten sivu suunsa.


      • Anonyymi

        Onhan näitä juttuja aina ollut, joskus syntyi lapsiakin sisaruksille. Muistan, että joskus 70-luvulla oli lehtijuttua, olisiko ollut Hymy lehti tälläisestä, että sisko oli tullut raskaaksi veljelleen.


    • Siskon ja veljen herttailu ja yhdyntä on merkki suuresta ystävyydestä, paljon suuremmasta kuin sisaruksilla yleensä. Todellista lämpöä. 🌹👀

      • Anonyymi

        Siltä tosiaan näyttää kun vastaat vuoden vanhaan kommenttiin!


    • Anonyymi

      Ihan oikein. Sisarusten kopulointi on äärimmäisen suotavaa. Harmi etten tullut nuorempana vonganneeksi sisko(i)ltani. Olis tehnä terree suaha perree...

    • Anonyymi

      Koska viimeeksi naitte keskenänne ?

    • Anonyymi

      Olipa mukavasti kirjoitettu, hyvin uskottava.

    • Anonyymi

      Kyllä sisko olis halunnu, mut kantti ei kestänyt. Vilauttelin joskus saunan jälkeen paksua vehettäni hänelle....

    • Anonyymi

      Nainen haluaa isomunainen miehen vaikka se on veli tai jopa isä jos on Isot Munat. Nainen lähtee aina isomunainen miehen mukaan. Naisissa ei ole mitään salaperäisiä Isot Munat on naisille mieleen

    Ketjusta on poistettu 124 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1668
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      112
      1270
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      86
      1097
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      835
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      748
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe