ja te saatte sen. [ehdot ->]
"Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois;
ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.
Te olette jo puhtaat sen sanan tähden, jonka minä olen teille puhunut.
Pysykää minussa,
niin minä pysyn teissä.
Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään,
ellei se pysy viinipuussa,
niin ette tekään,
ellette pysy minussa.
Minä olen viinipuu,
te olette oksat.
Joka pysyy minussa
ja jossa minä pysyn,
se kantaa paljon hedelmää;
sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
Jos joku ei pysy minussa,
niin hänet heitetään pois niinkuin oksa,
ja hän kuivettuu;
ja ne kootaan yhteen
ja heitetään tuleen,
ja ne palavat.
Jos te pysytte minussa
ja minun sanani pysyvät teissä,
niin anokaa,
mitä ikinä tahdotte,
ja te saatte sen.
KR 1933/-38, Joh. 15:1-7
Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte,
4
154
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sais kerran reissullansa, nättiä tyttöä halata.
Ei mulla muuta.- Anonyymi
KR 1933/-38, 1Kor. 6:18
Paetkaa haureutta.
Kaikki muu synti,
mitä ikinä ihminen tekee,
on ruumiin ulkopuolella;
mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan. - Anonyymi
KR 1933/-38, Jes. 26:10
Jos jumalaton saa armon,
ei hän opi vanhurskautta;
oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.
Biblia (1776), Jes. 26:10
Mutta ehkä jumalattomille armoja tarittaisiin,
niin ei he opi kuitenkaan vanhurskautta,
vaan tekevät ainoastaan pahaa oikeuden maalla;
sillä ei he näe Herran kunniaa.
- Anonyymi
Jaak.4:1-8 Mistä tulevat taistelut ja mistä riidat teidän keskuudessanne? Eikö teidän himoistanne, jotka sativat jäsenissänne? Te himoitsette, eikä teillä kuitenkaa ole; te tapatte ja kiivaillette, ettekä voi saavuttaa; te riitelette ja taistelette. Teillä ei ole, sentähden ettette ano. Te anotte, ettekä saa, sentähden että anotte kelvottomasti, kuluttaaksenne sen himoissanne. Te aviorikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen. Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan? Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon. Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee. Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728