ja te saatte sen. [ehdot ->]
"Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois;
ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.
Te olette jo puhtaat sen sanan tähden, jonka minä olen teille puhunut.
Pysykää minussa,
niin minä pysyn teissä.
Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään,
ellei se pysy viinipuussa,
niin ette tekään,
ellette pysy minussa.
Minä olen viinipuu,
te olette oksat.
Joka pysyy minussa
ja jossa minä pysyn,
se kantaa paljon hedelmää;
sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
Jos joku ei pysy minussa,
niin hänet heitetään pois niinkuin oksa,
ja hän kuivettuu;
ja ne kootaan yhteen
ja heitetään tuleen,
ja ne palavat.
Jos te pysytte minussa
ja minun sanani pysyvät teissä,
niin anokaa,
mitä ikinä tahdotte,
ja te saatte sen.
KR 1933/-38, Joh. 15:1-7
Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte,
4
135
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sais kerran reissullansa, nättiä tyttöä halata.
Ei mulla muuta.- Anonyymi
KR 1933/-38, 1Kor. 6:18
Paetkaa haureutta.
Kaikki muu synti,
mitä ikinä ihminen tekee,
on ruumiin ulkopuolella;
mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan. - Anonyymi
KR 1933/-38, Jes. 26:10
Jos jumalaton saa armon,
ei hän opi vanhurskautta;
oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.
Biblia (1776), Jes. 26:10
Mutta ehkä jumalattomille armoja tarittaisiin,
niin ei he opi kuitenkaan vanhurskautta,
vaan tekevät ainoastaan pahaa oikeuden maalla;
sillä ei he näe Herran kunniaa.
- Anonyymi
Jaak.4:1-8 Mistä tulevat taistelut ja mistä riidat teidän keskuudessanne? Eikö teidän himoistanne, jotka sativat jäsenissänne? Te himoitsette, eikä teillä kuitenkaa ole; te tapatte ja kiivaillette, ettekä voi saavuttaa; te riitelette ja taistelette. Teillä ei ole, sentähden ettette ano. Te anotte, ettekä saa, sentähden että anotte kelvottomasti, kuluttaaksenne sen himoissanne. Te aviorikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen. Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan? Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon. Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee. Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569