Ihastuin sinuun sitten nainen

Anonyymi

mitäs teemme tälle asialle?

63

2185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannaatakohan tuolle tehdä mitään, menee hyvä kesä vaan höntyillessä helposti.

• Ei ne Jasu aina mene ohi ihan kesässä, kahdessa tai… taidat tietää itsekin. Joskus saa vähän pidemmänkin riesan tunteistaan, joskus taas pidemmän onnen. Elämää.

• Emberizi kirjoitti:

Ei ne Jasu aina mene ohi ihan kesässä, kahdessa tai… taidat tietää itsekin. Joskus saa vähän pidemmänkin riesan tunteistaan, joskus taas pidemmän onnen. Elämää.

Siksi juuri skeptisyys. Kun äkkiä menee muuten hyvä kesä ihastumisen perässä ravatessa. :D

Joo, ei ne näköjään kaikki ihastumiset meinaa tointua nopeasti. Joku koukku mihin jää kiinni. Mutta uskoisin, että kaikista ihastumisista aikanaan tokenee ainakin niin, ettei jatkuvasti viiraa. Pystyy jatkamaan siis elämää ilman sitä kaiherrusta rinnassa ja mielessä. Osaa päästää irti.

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Siksi juuri skeptisyys. Kun äkkiä menee muuten hyvä kesä ihastumisen perässä ravatessa. :D

Joo, ei ne näköjään kaikki ihastumiset meinaa tointua nopeasti. Joku koukku mihin jää kiinni. Mutta uskoisin, että kaikista ihastumisista aikanaan tokenee ainakin niin, ettei jatkuvasti viiraa. Pystyy jatkamaan siis elämää ilman sitä kaiherrusta rinnassa ja mielessä. Osaa päästää irti.

Ja heti kun totesin tuon nousi kyyneleet silmiin. Voi tätä ihmisen hölmöyttä. :')

Näin käy aina, kun alan kirjoittaa luopumisesta, irti päästämisestä, unohtamisesta. Tippa nousee silmään.

Vaikka olisin ihastunut tai rakastunut, en kyllä kenenkään perässä juokse. Vaikka omat tunteet olisi mitä, ei siitä ilman vastapuolen kiinnostusta mitään tule…

Tunteensa voi kertoa tai ilmaista keveämmin rivien välistä, että kiinnostusta löytyy. Kuitenkin suhteen alku vaatii molempien aktiivisuuden ja innostuksen toteutuakseen.

• Emberizi kirjoitti:

Vaikka olisin ihastunut tai rakastunut, en kyllä kenenkään perässä juokse. Vaikka omat tunteet olisi mitä, ei siitä ilman vastapuolen kiinnostusta mitään tule…

Tunteensa voi kertoa tai ilmaista keveämmin rivien välistä, että kiinnostusta löytyy. Kuitenkin suhteen alku vaatii molempien aktiivisuuden ja innostuksen toteutuakseen.

Se oli vitsiksi ajateltu, vähän sarkastisesti ajattelin sen perässä juoksemisen tässä kohtaa. :)

Et kuka nyt hyvän kesän pilaa ihastusten perässä..

Joo, ei tuukkaan. Senpä tähden huolimatta miltä itsedtä tuntuu on minusta parempi, kun antaa toisen olla rauhassa. Rauhassa itseltään, kun omat tunteet ei tahdo pysyä niin kurissakaan, että harmiton toiselle olisi. Ja olen sitä mieltä muutenkin, ettei ketään saa ahdistella. Ja ahdistelua olisi, jos vaan väkisin lähestyisi toista vaikka hyvin tietää ettei toinen ole kiinnostunut ja vaivaantuu ylipäänsä jos pyörit piirissä.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Ei ne Jasu aina mene ohi ihan kesässä, kahdessa tai… taidat tietää itsekin. Joskus saa vähän pidemmänkin riesan tunteistaan, joskus taas pidemmän onnen. Elämää.

Halimonsterille!
        Sun ei kannata sille tehdä mitään, mut sen toisen kannattaa jos sen ihastus tahtoo sitä samaa. Sulla ei ole tunteita siihen toiseen, mutta tällä toisella on tunteita kaivattuunsa.
        Kukaan ei voi sanella mitä toisen kannattaa tehdä ja mitä ei. Ihmisille on luotu oma tahto ja jokainen ihminen on oman tiensä kulkija. Kaikki jotka tulevat neuvomaan toisia ihmisiä, eivät tajua jarrutavansa, hidastavansa, estävänsä ja tuhoavansa toisen ja toisten onnellisuutta. Sitä tämä on, että on annettava toiselle vapaus toteuttaa itseään, eikä estää toisia ja sanella heille ettei kannata. Ei se ole sinulta tai keneltäkään pois jos joku tekee mitä sydämessään tuntee oikeaksi. Parisuhteetkin ovat tuhoon tuomittuja jos toinen sanelee mitä toisen tulee tehdä ja jos se toinen tukahduttaa sen toisen ja vielä lyttää sanomalla; "kannattaako sun....", "Ei noin kannata tehdä...", "Toi on ihan jonnon joutavaa tekemistä, tekisit jotain hyödyllistä, mistä saisit vaikka enemmän rahaa..." jne.
        Minäkin olin nuorempana eksyksissä ja manipuloitavissa, kunnes aloin kuunnella sydämen ääntä. Ei voi sanella tai käskeä toista ihmistä olemaan tekemättä mitä hän tahtoo ja ei voi sanella toiselle ihmiselle mitä hänen tulee tehdä. Tälle toiselle ihmiselle on annettu vapaa tahto toteuttaa täällä elämässä mihin hänen henkiset voimavaransa riittävät. Toisten manipulointi imee energiat toisesta ihmisestä ja siitä ei seuraa taas mitään hyvää. Monet vanhemmat lyttäävät näin omien lastensa elämää sanelemalla mitä lapsen tulee tehdä vaikka hän olisi jo aikuinen. Moni aikuinen toteuttaa itseänsä lapsen tai lastensa kautta ja jos joku lapsi ei tee juuri niin kuin vanhempi tahtoo, niin lapselle saatetaan sanoa; "Sä et koskaan tee niin kuin sanotaan. Miksi sä et voi olla niin kuin isosiskos Liisa (tai joku muu sukulainen)" Tuollainen lause paljastaa vanhemman oman toiveen lapsen tai lastensa suhteen, mutta syyllistää tuota toista lasta. Lapsi on ihan erillinen persoona kuin kukaan toinen, samoin jokainen meistä. Kenelläkään ei ole oikeutta elää meidän kauttamme neuvomalla mitä toisen ei kannata tai kannattaa tehdä.
        Jos joku on ihastunut, tottakai kannattaa ottaa selvää onko vastapuolella samanlaiset tunteet. Ihminen on vain puolikas niin kauan kunnes löytää sen vastakappaleensa. Pari voi yhdessä sitten toteuttaa kummankin toiveita tasapuolisesti ja yhdessä. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo ja kaikki ihanat kokemukset muokkaavat ja liimaavat paria yhä enemmän yhteen, kun kumpikin osapuoli kunnioittaa toinen toisiaan. Ilman kunnioitusta ei ole rakkautta ja ilman rakkautta ei ole kunnioitusta. Usko, toivo ja rakkaus ovat yhdessä voittamattomia. Suurin niistä on kuitenkin rakkaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Halimonsterille!
        Sun ei kannata sille tehdä mitään, mut sen toisen kannattaa jos sen ihastus tahtoo sitä samaa. Sulla ei ole tunteita siihen toiseen, mutta tällä toisella on tunteita kaivattuunsa.
        Kukaan ei voi sanella mitä toisen kannattaa tehdä ja mitä ei. Ihmisille on luotu oma tahto ja jokainen ihminen on oman tiensä kulkija. Kaikki jotka tulevat neuvomaan toisia ihmisiä, eivät tajua jarrutavansa, hidastavansa, estävänsä ja tuhoavansa toisen ja toisten onnellisuutta. Sitä tämä on, että on annettava toiselle vapaus toteuttaa itseään, eikä estää toisia ja sanella heille ettei kannata. Ei se ole sinulta tai keneltäkään pois jos joku tekee mitä sydämessään tuntee oikeaksi. Parisuhteetkin ovat tuhoon tuomittuja jos toinen sanelee mitä toisen tulee tehdä ja jos se toinen tukahduttaa sen toisen ja vielä lyttää sanomalla; "kannattaako sun....", "Ei noin kannata tehdä...", "Toi on ihan jonnon joutavaa tekemistä, tekisit jotain hyödyllistä, mistä saisit vaikka enemmän rahaa..." jne.
        Minäkin olin nuorempana eksyksissä ja manipuloitavissa, kunnes aloin kuunnella sydämen ääntä. Ei voi sanella tai käskeä toista ihmistä olemaan tekemättä mitä hän tahtoo ja ei voi sanella toiselle ihmiselle mitä hänen tulee tehdä. Tälle toiselle ihmiselle on annettu vapaa tahto toteuttaa täällä elämässä mihin hänen henkiset voimavaransa riittävät. Toisten manipulointi imee energiat toisesta ihmisestä ja siitä ei seuraa taas mitään hyvää. Monet vanhemmat lyttäävät näin omien lastensa elämää sanelemalla mitä lapsen tulee tehdä vaikka hän olisi jo aikuinen. Moni aikuinen toteuttaa itseänsä lapsen tai lastensa kautta ja jos joku lapsi ei tee juuri niin kuin vanhempi tahtoo, niin lapselle saatetaan sanoa; "Sä et koskaan tee niin kuin sanotaan. Miksi sä et voi olla niin kuin isosiskos Liisa (tai joku muu sukulainen)" Tuollainen lause paljastaa vanhemman oman toiveen lapsen tai lastensa suhteen, mutta syyllistää tuota toista lasta. Lapsi on ihan erillinen persoona kuin kukaan toinen, samoin jokainen meistä. Kenelläkään ei ole oikeutta elää meidän kauttamme neuvomalla mitä toisen ei kannata tai kannattaa tehdä.
        Jos joku on ihastunut, tottakai kannattaa ottaa selvää onko vastapuolella samanlaiset tunteet. Ihminen on vain puolikas niin kauan kunnes löytää sen vastakappaleensa. Pari voi yhdessä sitten toteuttaa kummankin toiveita tasapuolisesti ja yhdessä. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo ja kaikki ihanat kokemukset muokkaavat ja liimaavat paria yhä enemmän yhteen, kun kumpikin osapuoli kunnioittaa toinen toisiaan. Ilman kunnioitusta ei ole rakkautta ja ilman rakkautta ei ole kunnioitusta. Usko, toivo ja rakkaus ovat yhdessä voittamattomia. Suurin niistä on kuitenkin rakkaus.

Kuten sanpin, kpmmentoineeni: - se oli vitsiksi ajateltu, vähän sarkastisesti ajattelin sen perässä juoksemisen tässä kohtaa. :)

Kuten sanpin, kpmmentoineeni: - se oli vitsiksi ajateltu, vähän sarkastisesti ajattelin sen perässä juoksemisen tässä kohtaa. :)

Sanoin.. Korjaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Halimonsterille!

Mulla voi olla tunteita, mutta kaikille tunteille ei voi antaa valtaa ja heittäytyä niiden vietäväksi. Etenkään, jos ne tunteet satuttaa muita on omat tunteensa silloin saatava kuriin, niin ettei muita niillä satuta.

Ei voi liuhottaa itsekkäästi muista piittaamattakaan. Esim. Varatut.

Mulla voi olla tunteita, mutta kaikille tunteille ei voi antaa valtaa ja heittäytyä niiden vietäväksi. Etenkään, jos ne tunteet satuttaa muita on omat tunteensa silloin saatava kuriin, niin ettei muita niillä satuta.

Ei voi liuhottaa itsekkäästi muista piittaamattakaan. Esim. Varatut.

Lisään vielä, että itse olen sortunut tuohon itsekkyyteen, omien ihastuksen tunteitten perässä tekemään ratkaisuja, joilla satutin toista. Siksi kokemuksesta sanon, että siinä satuttaa itsensäkin muiden lisäksi hyvin helposti. Moraali ja eettisesti hyvä kohtelu olisi hyvä muistaa ihan kaikkien, vaikka kuinka tunteet riivaisi.

Niinpä en usuta suin päin juoksemaan ihastusten perässä, vaan harkitsemaan kaikkien osapuolien tilanne ja tuntemukset huomioonottaen. Tolkku olla pitää elämässä.

Lisään vielä, että itse olen sortunut tuohon itsekkyyteen, omien ihastuksen tunteitten perässä tekemään ratkaisuja, joilla satutin toista. Siksi kokemuksesta sanon, että siinä satuttaa itsensäkin muiden lisäksi hyvin helposti. Moraali ja eettisesti hyvä kohtelu olisi hyvä muistaa ihan kaikkien, vaikka kuinka tunteet riivaisi.

Niinpä en usuta suin päin juoksemaan ihastusten perässä, vaan harkitsemaan kaikkien osapuolien tilanne ja tuntemukset huomioonottaen. Tolkku olla pitää elämässä.

Koskee myös sinkkuja. Etenkin kuusi viimeistä riviä.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Halimonsterille
        - Eihän kesä pilalle mene jos ihastuksen kanssa päätyy yhteen. Sehän sen kesän kruunaa.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Kuka tässä nyt ukkomiesten perässä juoksis, en minä ainakaan. En ala masokistiksi, henkisesti sellaiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Halimonsterille
        - Eihän kesä pilalle mene jos ihastuksen kanssa päätyy yhteen. Sehän sen kesän kruunaa.

No ei kai. :)

Mun sarkastinen huumori ei toiminut.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka tässä nyt ukkomiesten perässä juoksis, en minä ainakaan. En ala masokistiksi, henkisesti sellaiseksi.

Moni juoksee ja moni rikkoo ittensä tai jonkun muitten elämän..

• Anonyymi

Ensin pistät jonkun tunnisteen, josta hän voi itsensä löytää?

• Anonyymi

Älkää laittako mitää tunnisteita tai rikotte yksityisyyssuojaa!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää laittako mitää tunnisteita tai rikotte yksityisyyssuojaa!!!!

Ei nämä palstan tunnisteet riko yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nämä palstan tunnisteet riko yhtään mitään.

Eipä täällä yleensä tunnistettavia tunnisteita näy. Siniset Silmät ja vaalea tukka sopii miljoonaan, ikä satoihin tuhansiin, nimi muutamaan sataan tai satoihin tuhansiin.

Tunnistaminen on helppoa vihjeillä mitä on kaksin tapahtuneessa keskustelussa sanottua, ja ei ole ihan normimeinikiä joka päivä yhdistettynä johonkin 1-3 muuhun yleisempään tietoon.

• Anonyymi

Ihastumiset menee ohi

• Anonyymi

Voi mennä useampi vuosi ennen kuin lakkaa🥀

• Anonyymi

Aloitetaan suhe 😘

• Anonyymi

Jos oot hän, mies, aloitetaan vaan.
        - Nainen -

• Anonyymi

Ei kannata ihastui. Se on aina yksipuolista!

• Anonyymi

Eihän sille mitään voi, jos ihastuu johonkin. Ei se aina ole yksipuolista.

• Anonyymi

Tähän aloitukseen olisi ratkaisuehdotus, jos viesti tulisi irl oikealta ihmiseltä.

• Anonyymi

Vaikea laittaa mitään viestiä, jos ei ole numeroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea laittaa mitään viestiä, jos ei ole numeroa.

Etsii sen tai löytää muun keinon

• Anonyymi

Keneltä kenelle?

• Anonyymi

Sinä teet aloitteen.

• Anonyymi

Sopii. Milloin sen tekisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka heti.

Se on valitettavasti aika mahdoton tehtävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka heti, puhelimella tai viestillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on valitettavasti aika mahdoton tehtävä.

No mikä sen mahdottomaksi tekee?

• Anonyymi

Ihastuminen voi mennä ohi helpommin mutta rakastuminen ei niin vain menekään.

Mies voi tehdä aloitteen monella tavalla, jos haluaa.

• Anonyymi

Tehdään niin että tulet kertomaan sen minulle henk.koht. mahdollisimman pian.

• Anonyymi

Siihen voi mennä kuukausia tai vuosia, jos edes enää nähdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä nään hänet ikkunasta aika usein kun tulee autolla tai lähtee autolla. Ja oon tunnisteita löytänyt täältä. Asuu naapuritalossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sitten vasta vanhainkodissa jos olet niin hidas hämäläinen kun mainoksessa ne kaksi hämäläistä leipuria ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun tapauksessa voi mennä pitkäkin aika ennen kuin nähdään jos ei nähdä ihan lähiaikoina. Ja se onkin pohdinnan arvoinen asia mitä tehdään. Se pitäisi ratkoa yhdessä. Jos olet hän ota yhteyttä, veikkaan että se on sinulle helpompaa kuin minulle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun tapauksessa voi mennä pitkäkin aika ennen kuin nähdään jos ei nähdä ihan lähiaikoina. Ja se onkin pohdinnan arvoinen asia mitä tehdään. Se pitäisi ratkoa yhdessä. Jos olet hän ota yhteyttä, veikkaan että se on sinulle helpompaa kuin minulle..

Miksi se olisi minulle helpompaa? Siksikö että olen nainen? Ei se, että olen nainen tee siitä yhtään helpompaa, päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se olisi minulle helpompaa? Siksikö että olen nainen? Ei se, että olen nainen tee siitä yhtään helpompaa, päinvastoin.

Mun tapauksessa luulin vastanneeni aloituksen tehneelle miehelle.

• Anonyymi

Ihastuminen on mun mielestä aika hanurista. Nimittäin omalla kohdalla se on aina ihan omaa kuvitelmaa.

• Anonyymi

Ihastusvaihessa ehtii vielä ottaa takapakkia. Silloin kohde on vielä enemmän kuvitelma kuin mikään todellinen ihminen. Oma fantasia jota kasvatellut sydämessään, toki miellyttävä sellainen. Mutta tulee hajoamaan palasiksi. Jos ei muuta niin ennen kuin tekee mitään niin kiinnittää entistä enemmän huomiota yksityiskohtiin, universumilla on parempi mielikuvitus kuin ihmisellä. Se voi saada järkiinsä.

• Itse taas koen ihastuksen en fantasiana, enkä edes kuvittele mitään elämää kuin elokuvaa, sit me niin ja me näin.

Mulle ihastus on vaan syvää mieltymystä ihmiseen, jonka haluisin oppia todellakin tuntemaan paremmin. Ainakin ihmisenä, ehkä jos sitten tutuksi tullessa löytyy yhteisiä intressejä enempäänkin, niin miks ei?

En tosiaan kuvittele tulevaisuutta ennakkoon, elän sen päivän kerrallaan.

Itse taas koen ihastuksen en fantasiana, enkä edes kuvittele mitään elämää kuin elokuvaa, sit me niin ja me näin.

Mulle ihastus on vaan syvää mieltymystä ihmiseen, jonka haluisin oppia todellakin tuntemaan paremmin. Ainakin ihmisenä, ehkä jos sitten tutuksi tullessa löytyy yhteisiä intressejä enempäänkin, niin miks ei?

En tosiaan kuvittele tulevaisuutta ennakkoon, elän sen päivän kerrallaan.

Ja sellaiset ajatukset, että olis ihana rutistaa toista eli halata kunnolla tai suudella. Ne on lähinnä tunteiden kielikuvia, kun pakko toteuttaa asioita. Että olis mahtavaa, jos voisi rutistaa. Mutta sittenhän se tutuksi tulemisen myötä vasta joko konkretisoituu tai ei.

Veikkaan, että killumaan ja roikkumaan jäävät ihastukset kummitteleekin helposti pidempään, kun ne mitkä konkretisoituu ihmisen tutuksi tultua ja joko vahvistuu tai laantuu. Siinä määrin ihastus on vaan paloa, ei muuta.

• Anonyymi

Minun ihastumiseni liittyvät sellaiseen elämäntilanteeseen jolloin en ole voinut hyvin. Kestävät aikansa ja aina ne ovat loppuneet tietyn ajan kuluessa. Eikä minulla ole ollut mitään tarvetta tutustua ihastuksiini. En ole koskaan haaveillut tutustumisesta uuteen ihmiseen parisuhdemielessä, enkä edes ystävänä. Tuntuu liian rasittavalta pelkästään ajatella sellaista tilannetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun ihastumiseni liittyvät sellaiseen elämäntilanteeseen jolloin en ole voinut hyvin. Kestävät aikansa ja aina ne ovat loppuneet tietyn ajan kuluessa. Eikä minulla ole ollut mitään tarvetta tutustua ihastuksiini. En ole koskaan haaveillut tutustumisesta uuteen ihmiseen parisuhdemielessä, enkä edes ystävänä. Tuntuu liian rasittavalta pelkästään ajatella sellaista tilannetta.

Menetät paljon.
        Sorry

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menetät paljon.
        Sorry

Parisuhekeskeisyytesi on jokseenkin oksettavaa.
        Sorry.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parisuhekeskeisyytesi on jokseenkin oksettavaa.
        Sorry.

Olen vuosia ollut sinkku ja olen kyllästynyt siihen, vaikka ennen nautin siitä. Aikansa kutakin. Tarkotus ei ollut loukata, mutta otit sen loukkauksena. Arigato.
        Huoh... marttyyrius....

• Anonyymi

Ihastuitko tänään vai 10 vuotta sitten?

• Anonyymi

Tottakai me lähestytään, tutustutaan, lähestytään vielä enemmän jne.
      Tietysti jos olet hän.
      - Nainen -

• Anonyymi

Ei ole mitään tehty tähänkään mennessä, joten eiköhän jatketa samalla hyväksi havaitulla linjalla.

• Anonyymi

Nyt loppu tää pelleily. Kukaan ei jatka enää mitään tällä palstalla eikä missään muuallakaan. Hoitakaa ongelmanne muualla.

Onko asia ymmärretty kaikille osa-puolille?
        T. Helinä-keiju?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt loppu tää pelleily. Kukaan ei jatka enää mitään tällä palstalla eikä missään muuallakaan. Hoitakaa ongelmanne muualla.

T. Helinä-keiju?

Sinähän et täällä määrää etkä omista tätä palstaa.
        Onko ymmärretty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän et täällä määrää etkä omista tätä palstaa.
        Onko ymmärretty?

Tällä palstalla taitaa olla useampi Helinä keiju, minä en ainakaan tuollaista kirjoittelisi.
        Jokainen jatkaa tai on jatkamatta, päättäköön itse, palstalla tai ihan missä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Helinä-keiju?

tää ei oo helinäkeijulta kyllä tää, joku ihan muu sopankeittäjä

• Anonyymi

Otat tietysti yhteyttä ja kerrot asian. Lähdetään etenemään kohti maalia.

• Anonyymi

Taitaa olla rakkautta jo...

• Anonyymi

Sovitellaan palat yhteen.
      👩🏻‍🤝‍🧑🏽💥💕

• Anonyymi

Ei sun ihastuminen palstalla ainakaan edisty. Etkä taida ees haluta mitään irl elämää. Pysynet täällä, koska en mä muuta osviittaa osaa antaa toisen puolesta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      81
      1588
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      267
      1516
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1242
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1242
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      817
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      37
      767
    Aihe