Onkohan poliisilla pääkaupunkiseudulla tapana tulla ovet rikkomalla aamuvarhaisella syyttömän uskovan ihmisen kotiin syytä ilmoittamatta, ilman pidätysmääräystä pidättämään syytöntä ihmistä.
Tapansa kullakin
13
111
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu mihin uskoo ja miten sitä uskoaan harrastaa.
- Anonyymi
Pollarit menivät liijan hellävaroin, kun oven vain mursivat.
- kunnon savustus sinne olisi pitänyt syyttää sisään ensin ja tunti oottaa - Anonyymi
Onko Suomessa joku uskonto, mitä pitää harrastaa niin kuin määrätään?
Olen luullut että suomessa on uskonvapaus, eikä laki määrittele miten uskoa ei saa harjoittaa.
- Anonyymi
Mulla ne käy tämän tästä.
- Anonyymi
Kysymys ei koske rikollisia. Niillehän poliisi on melkein kuin perheenjäsen.
- Anonyymi
Suomi on stasi kgb ja sdp. Murhabooli.
- Anonyymi
Et taida kertoa meille ihan kaikkea
- Anonyymi
En tietenkään. En tiedä kaikkea.
- Anonyymi
Oon helluntailainen ja raineri oli ottanu kaupasta kanavileetä syötäväksi ei muistanu maksaa. Roogeri toi ruattista ,2000 purkkia nuuskaa ja alvari vei rahat kiuruveellä yheltä mummulta.
- Anonyymi
Kiurua ei kukaan usko.
- Anonyymi
Poliisi käy uskovien ihmisten elämää hankaloittamaan tahallaan, eikä katso tarpeelliseksi kertoa syytä.
- Anonyymi
Suomi on hullujen poliisien ja viranomaisten maa. Ei suomessa voi enää kunnon ihmiset asua, kun poliisit on kimpussa kaikkialla. Kaikki narkit ja pulsut saa elää rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on hullujen poliisien ja viranomaisten maa. Ei suomessa voi enää kunnon ihmiset asua, kun poliisit on kimpussa kaikkialla. Kaikki narkit ja pulsut saa elää rauhassa.
Näitä jopa tuetaan, heille hommataan asuntoloita ja tilataan sosiaaliohjaajia, jotka tulee tapaamaan heitä heidän olinpaikkaansa kaupungin hoitoasuntolaan.
Kutsutaan valmiiseen ruokapöytään ja kahvipöytään.
Näihin löytyy varoja, alkkarien höösäämiseen, mutta sairaat vanhukset eivät saa edes kotiapua ilman että tilaa ja maksaa itse yksityiseltä palveluntarjoajalta.
Tämä on suomen tapa hoitaa asioita.
Ensin hoidetaan lapset, sitten mamut, sitten juopot, sitten hoitajien lakot, lopuksi jätetään vanhusasiat hoitamatta.
Miksi vastuuttomat juopot on yhteiskunnalle tärkeämpiä hoitaa kuin sairaat vanhukset?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759