Vihaan itseäni

Anonyymi

Lähi aikoina oon ruvennu vaan vihaa itteeni vihaan sitä miltä näytän vihaan sitä että oon niin epäsosiaalinen. En tiiä mitä teen väärin musta tuntuu että kukaan ei tykkää musta oon tykänny parista ihmisestä ja ne ei oo koskaa tykänny musta vaa mun kavereista. Oon aina se kakkos vaihtoehto kaikille mun kavereille. Oon yhessä kolmen kaveri porukassa ja musta tuntuu aina niin ulkopuoliselta niil on ain joku yhteinen puheen aihe ja en ees ymmärrä puolii siitä mistä ne puhuu. En jaksa nykyään käydä oikeen ulkona mulla ei oo motivaatiota mihinkään koulu menee paskasti ja vanhemmat on pettyneitä, koe arvosanat jotai 5-6 yritän ain alottaa lukemaan kokeisii mut en vaa pysty, lintsaan koulusta paljon oon litsannu 8 luokan aikana yli 100h koska en vaa jaksa millään nousta ylös ja mennä ihmisten ilmoille. Satutin itteeni vähän aikaa sitte tiiän et ei ois pitäny mut olin niin maassa, nyt musta vaa tuntuu koko ajan siltä et se pitäs tehdä uudestaa ja teinki. En oo kertonu kellekkään tästä mä haluisin mut en vaa pysty, tuntuu et en voi kertoo kellekkää pelkään et ne rupee kohtelee mua eri tavalla tai pitää mua outona. Oon 15v tyttö

12

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Jos haluat jutella tilanteestasi jonkun turvallisen aikuisen kanssa, niin tässä tiedoksesi mahdollisia paikkoja:

      https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat nuorille on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinetissä voi jutella ammattilaisten kanssa tai saada vertaistukea. Palvelumuotoina ovat tukisuhteet, ryhmäkeskustelut, ryhmächatit ja yksilöchatit.

      Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

      Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

      • Anonyymi

        Odotin tuolla sekasin netti sivulla yli tunnin ja kun olin kolmantena mut vaan heitettiin ulos. :(


    • Anonyymi

      Moikka!

      Tiedän, miltä tuntuu olla ulkopuolinen ja viimeinen vaihtoehto. Kamalalta. Oon koittanu just välttää tollasia kolmen porukoita, koska tuntuu että niissä jää sitten aina yksi ulkopuoliseksi. Parillinen määrä parempi.

      On niin vaikeita asioita noi, kun ei ketään voi pakottaakaan tykkäämään ja ei kukaan tee mitään väärin, jos ei tykkää, kaikilla on siihen oikeus. Mutta se, miten se kuitenkin satuttaa. Tiettyyn pisteeseen asti on ihan hyvä olla itsekriittinen, jos omassa käytöksessä on oikeasti jotakin, joka saa muut etääntymään ja jota voisi parantaa. Oletko ajatellut, että kysyisit heiltä, että onko jotakin, jota teet väärin? Ehkä semmoinen avoimuus voisi auttaa, että kertoisit tuntemuksistasi.

      Haluaisin todella auttaa ja tarjota vertaistukea, koska oon ite ollut samanlaisessa tilanteessa ja edelleen koen semmosia. Suosittelen kanssa käymään ammattilaisen puheilla, koska noilla on yleensä pitkäaikaisia vaikutuksia mielelle, ja niihin olisi hyvä saada apua mahdollisimman pian.

    • Anonyymi

      Ymmärrän. Itse olen myös inhonut itseäni koska minulla on kehitysvamma ja se muut kokemaan hyödyttömäksi ihmisten parissa.

    • Anonyymi

      Sulla on sentään kavereita.Itellä ei ollut nuorena kavereita ja olin 13 vuotta putkeen koiulukiusattu.Että revi siitä.Sulla on sentään kavereita.

      • Anonyymi

        Ei tää ole mikään kisa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää ole mikään kisa.

        Sä et nyt ymmärtänyt mun pointtia.Oletko sä joutunut ikinä tekee pari-ja ryhmätyöt yksin koulussa?Epäilen.Minä olen.Aloittajan ei tartte tehdä ryhmätöitä yksin koska hänellä on kavereita joidan kanssa tehdä ne.Minulla ei ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et nyt ymmärtänyt mun pointtia.Oletko sä joutunut ikinä tekee pari-ja ryhmätyöt yksin koulussa?Epäilen.Minä olen.Aloittajan ei tartte tehdä ryhmätöitä yksin koska hänellä on kavereita joidan kanssa tehdä ne.Minulla ei ollut.

        Olen useastikkin kolmen porukassa oon jäänyt yksin ku on ollut esim pari töitä oon sitte joutunu tekee yksin. Miks rupee vähättelee sitä et milt must tuntuu jos sust sattuu tuntuu pahemmalt molemmat on yht tärkeit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et nyt ymmärtänyt mun pointtia.Oletko sä joutunut ikinä tekee pari-ja ryhmätyöt yksin koulussa?Epäilen.Minä olen.Aloittajan ei tartte tehdä ryhmätöitä yksin koska hänellä on kavereita joidan kanssa tehdä ne.Minulla ei ollut.

        Ja sähän nimenomaan juuri vähättelit mun tilannetta.. Kaikessa ei oo aina kyse sinusta, luo vaikka oma keskustelu sun tilanteesta äläkä mee vähättelee toisten juttuja vertaamalla sitä sun omaas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sähän nimenomaan juuri vähättelit mun tilannetta.. Kaikessa ei oo aina kyse sinusta, luo vaikka oma keskustelu sun tilanteesta äläkä mee vähättelee toisten juttuja vertaamalla sitä sun omaas.

        Onko ne oikeita kavereita jos ne ei kerta halua edes tehdä sun kanssa ryhmätöitä?Miksi roikut heidän seurassaan jos he eivät välitä susta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne oikeita kavereita jos ne ei kerta halua edes tehdä sun kanssa ryhmätöitä?Miksi roikut heidän seurassaan jos he eivät välitä susta?

        En mä ”roiku” he vaan useesti valitsevat toisensa aina pareiksi ja jään ulkopuoliseksi ilman että huomaavat. eivät he huonoja ystäviä ole mutta ovat läheisempiä toistensa kanssa kun minun. tunnen olon useasti ulkopuoliseksi heidän seurassa ja on mulla muita ystäviä mutta ei samassa koulussa tai luokassa. He ovat ne läheisimmät


    • Anonyymi

      Mäki vihaan itteeni ja muita. Mun vanhemmille ja sisaruksille vaan tiedoks et niitten vika. Ne on aina haukkunu kaikkee mitä mä teen ja kaikkee mitä mä oon ja se on saanu mut tuntee itteni nii oksettavaks ja ällöttäväks rumaks ja tyhmäks et moi vaan vihaan teitä ja vihaan mua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe