Häikäilemättömän murhaajan eli putinin oligarkin, nimeltään Igor kasajev on puumalalaisen kunnanjohdon korruptoimalla ķyennyt ostamaan strategisesti merkittävän saaren Imatraan yhteydessä olevalta vesireitiltä ja rakentamaan saareen isot majoitustilat! Eli Suomen ja venäjän rajan tuntumasta maamme sisäosiin johtavalta reitiltä! Poliittisen vasemmistomme hiljaisesti hyväksyessä tämän. Ville haapasalon lobatessa hanketta, siis tämä myrkyttäjä-putini kalakaveri. Psykopaatti-putin myönsi Ville Haapasalolle ilmaisen venäjän rautateiden matkustusoikeuden eliniäksi. Huh huh. Häikäilemättömälle ja ihmisten surmaamiseen osaltaan vaikuttaneeseen oligarkki kasajeville tehdyistä palveluksista
Luopio Ville Haapasalo sai palkkiokseen venäjälle tehdyistä palveluksista huvilan samalta alueelta Puumalassa! Kysymyksiä herättävää venäläis lähtöistä toimintaa etelä-karjalassa ja pohjois-karjalassa. Ville Haapasalon kaverit löytyvät putinin venäjältä
Suomi ja putinin oligargit
Anonyymi
1
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois771185- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937