kyllä sitä nyt ollaan eduskunnassa niin pikkumaisia että epäillään valtakunnan salaisuuksien vuotamista rajan taakse jatkuvalla syötöllä
Valta Kuuluu Kremlille valtakunnan tasoista trollausta!
2
113
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko aina ollut niin, että valtionsalaisuus on vain omia kansalaisia varten. Maiden väliset salaisuudet ovat ristiinsoluttautumisten takia tiedossa kaikissa maissa. Aina joku paikka vuotaa, kuten jenkkien eri virastojen arkistojen salausavaimet, jotka olivat olleet samat lähes 20 vuotta ja ne oli lähettetty niin Kiinalaisille, kuin muillekin hyvin maksaville valtioille.
Tässä yksi trollauksen muoto:https://t.me/JFK_TV/9022
Se on jo teollisuustason vaikuttamista. - Anonyymi
kirjoitan riville pitkänpitkänpitkänpitkänpitkänpitkänpitkän pitkänpitkänpitkänpitkänpitkänpitkänpitkänpitkänpitkänpitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän pitkän sanan joka ei jakaudu eri riveille välilyöntien kohdalta siksi että nuo välilyönnit ovat kovia välilyöntejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221