Minua kaivattiin tällä

Mitä asia koskee ?

137

667

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Voisit varmaan kertoa nyt ensiksi , että miltä se perään tuuppaaminen tuntuu kun ei heterona ole kokemusta asiasta ja ehditkö tehdä sitä paljonkin ja oliko siitä fyysisiä seuraamuksia ?

      • Anonyymi

        En ole IR. En kait muuten kysyisi mutta voisitko ystävällisesti vastata ?


      • Minä en ole koskaan antanut työntää perääni mitään.


      • Anonyymi

        En ole tuokaan. En ole koskaan rekisteröinyt nimimerkkiä.


      • Anonyymi
        eheytynyt.homo kirjoitti:

        Minä en ole koskaan antanut työntää perääni mitään.

        No et kait sinä sitten mikään aito homo ole ?


      • Anonyymi

        En mutta ei kait sitä voi eheytyä homoudesta jos ei homo olekkaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mutta ei kait sitä voi eheytyä homoudesta jos ei homo olekkaan ?

        Määrittele homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele homo.

        No voi olla että olen väärässä kun heterona ole kokemusta mutta tehdäänkin niin, että sinä kerrot mikä sinussa sitten oli niin homoa, että piti eheytyä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi olla että olen väärässä kun heterona ole kokemusta mutta tehdäänkin niin, että sinä kerrot mikä sinussa sitten oli niin homoa, että piti eheytyä ?

        Miksi yrität puhua homoista jos et edes tiedä mitä homous on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yrität puhua homoista jos et edes tiedä mitä homous on?

        Enhän minä tätä ketjua aloittanut vaan ihan mielenkiinnosta kysyi aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä tätä ketjua aloittanut vaan ihan mielenkiinnosta kysyi aloittajalta.

        Miksi homous on sinusta mielenkintoista vaikket tiedä mitä se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi homous on sinusta mielenkintoista vaikket tiedä mitä se on?

        No voi anteeksi kun kysyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi anteeksi kun kysyin.

        Saat anteeksi mutta vastaa kuitenkin itse mitä sinulta kysyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat anteeksi mutta vastaa kuitenkin itse mitä sinulta kysyin.

        Ei se mitenkään erityisesti kiinnosta mutta luulin kun teit aloituksen, että voi kysyä mutta ei näköjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitenkään erityisesti kiinnosta mutta luulin kun teit aloituksen, että voi kysyä mutta ei näköjään.

        Miksi kysyt jotain mikä sinua ei kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kysyt jotain mikä sinua ei kiinnosta?

        Selvä en kysy enää mitään. Ei tarvitse vastata. Sanonpa vaan , että aika omituista käytöstä. Tehdä aloitus ja kun joku kysyy jotakin niin aloitetaan ihme pelleily.
        Niin ja olen muuten 41v hetero nainen mutta pidä sinä tunkkisi ja ehkä jatkossa ei kannata tehdä aloituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä en kysy enää mitään. Ei tarvitse vastata. Sanonpa vaan , että aika omituista käytöstä. Tehdä aloitus ja kun joku kysyy jotakin niin aloitetaan ihme pelleily.
        Niin ja olen muuten 41v hetero nainen mutta pidä sinä tunkkisi ja ehkä jatkossa ei kannata tehdä aloituksia.

        Voisit silti vastata!


      • eheytynyt.homo kirjoitti:

        Minä en ole koskaan antanut työntää perääni mitään.

        Ai jaa. Sinäkö olet sitten niitä jotka työntävät jotain jonkun perään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvä en kysy enää mitään. Ei tarvitse vastata. Sanonpa vaan , että aika omituista käytöstä. Tehdä aloitus ja kun joku kysyy jotakin niin aloitetaan ihme pelleily.
        Niin ja olen muuten 41v hetero nainen mutta pidä sinä tunkkisi ja ehkä jatkossa ei kannata tehdä aloituksia.

        No tämä on ihan tyyppillistä ”uv:tä”. Siksi hänet on niin helppo tunnistaa vaikka nikkejä onkin vaikka kuinka paljon.


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        No tämä on ihan tyyppillistä ”uv:tä”. Siksi hänet on niin helppo tunnistaa vaikka nikkejä onkin vaikka kuinka paljon.

        Mitä asiaa sinulla oli minulla?


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai jaa. Sinäkö olet sitten niitä jotka työntävät jotain jonkun perään?

        En työnnä.


      • eheytynyt.homo kirjoitti:

        En työnnä.

        Eli et ole antanut perää etkä ole työntänyt perään. Niin millainen homo sinä sitten olet ollut? Kerro nyt vain ihan avoimesti "uv"...


      • Puhut täysin sekavia. Arvelen, että olet sekakäytäjä.


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Eli et ole antanut perää etkä ole työntänyt perään. Niin millainen homo sinä sitten olet ollut? Kerro nyt vain ihan avoimesti "uv"...

        Etkö ole saanut vieläkään miestä vai mitä mesot?


      • eheytynyt.homo kirjoitti:

        Etkö ole saanut vieläkään miestä vai mitä mesot?

        Voi voi. Kuule nyt "uv". Soita nyt vaikka jollekkin homokaverillesi ja pura hänelle mieltäsi. Tai mene sitten vaikka käymään Nokian miehen tai hänen veljensä luona, jotka sinä olet kertonut täällä tuntevasi. Ehkä he antavat sinulle "vierihoitoa" kun saat maata heidän vieressään....


      • eheytynyt.homo kirjoitti:

        Puhut täysin sekavia. Arvelen, että olet sekakäytäjä.

        Juu, mutta sinä "uv" et olen ollenkaan "sekava". Mitä nyt sekoilet jatkuvasti sanoissasi. Plus että sekoilet oikein kunnolla noiden nikkiesi kanssa. Nytkään et huomannut vaihtaa nikkiä ja näin todistit iahn suoraan sen, että olet myös "Eheytynyt homo".


      • No nyt sinä olet ilmeisesti niin miehen ja parrun puutteessa että alat sekoilla oikein kunnolla. Itsehän sinä itselleni naurat. Otan nyt vain rohkeasti yhteyttä Nokian mieheen tai hänen velveensä niin pääset purkamaan paineita...


      • Ei kun nyt kuule puhutaan tästä sinun homoudestasi. Juuri äskehän sinä olet tunnustanut olevasi "eheytynyt homo". Mutta sitten et olekkaan kun sinulla on niin kova kiire aina päästä homojen seuraan. Kuten nyt Nokian mies ja hänen veljensä, josta sinä kerroit täällä että hän on homo. Tässä taas todistit, että kyllä homo homon tuntee...


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Voi voi. Kuule nyt "uv". Soita nyt vaikka jollekkin homokaverillesi ja pura hänelle mieltäsi. Tai mene sitten vaikka käymään Nokian miehen tai hänen veljensä luona, jotka sinä olet kertonut täällä tuntevasi. Ehkä he antavat sinulle "vierihoitoa" kun saat maata heidän vieressään....

        Tätä varten sinä minua olit kysellyt?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        No nyt sinä olet ilmeisesti niin miehen ja parrun puutteessa että alat sekoilla oikein kunnolla. Itsehän sinä itselleni naurat. Otan nyt vain rohkeasti yhteyttä Nokian mieheen tai hänen velveensä niin pääset purkamaan paineita...

        Oletko ihan selvinpäin?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei kun nyt kuule puhutaan tästä sinun homoudestasi. Juuri äskehän sinä olet tunnustanut olevasi "eheytynyt homo". Mutta sitten et olekkaan kun sinulla on niin kova kiire aina päästä homojen seuraan. Kuten nyt Nokian mies ja hänen veljensä, josta sinä kerroit täällä että hän on homo. Tässä taas todistit, että kyllä homo homon tuntee...

        Et siis kehtaa enää esiintyä lasten kasvattajan, HYVÄ!


      • Kuule nyt meni väärin. Minä en asu Eirassa vaan Eiranrannassa. Siis täällä:

        https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/eira

        Tuolla alhaalla on isot parkkitilat, niin siksi tässä on hyvä asua. Varsinaisessa Eirassa, joka muuten alunperin rakennettiin työläisten asuntoalueeksi, koska siitä oli lyhyt duuniin, niin siellä ei autotallipaikkoja ole. Siihen aikaan kun ei vielä autoja kovinkaan paljon.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei kun nyt kuule puhutaan tästä sinun homoudestasi. Juuri äskehän sinä olet tunnustanut olevasi "eheytynyt homo". Mutta sitten et olekkaan kun sinulla on niin kova kiire aina päästä homojen seuraan. Kuten nyt Nokian mies ja hänen veljensä, josta sinä kerroit täällä että hän on homo. Tässä taas todistit, että kyllä homo homon tuntee...

        Olet siis homo koska tunnet homoja. Ei se tarttuvaa kai pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule nyt meni väärin. Minä en asu Eirassa vaan Eiranrannassa. Siis täällä:

        https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/eira

        Tuolla alhaalla on isot parkkitilat, niin siksi tässä on hyvä asua. Varsinaisessa Eirassa, joka muuten alunperin rakennettiin työläisten asuntoalueeksi, koska siitä oli lyhyt duuniin, niin siellä ei autotallipaikkoja ole. Siihen aikaan kun ei vielä autoja kovinkaan paljon.

        🤣🤣😁 tämäkin uskon ihan tosissani 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule nyt meni väärin. Minä en asu Eirassa vaan Eiranrannassa. Siis täällä:

        https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/eira

        Tuolla alhaalla on isot parkkitilat, niin siksi tässä on hyvä asua. Varsinaisessa Eirassa, joka muuten alunperin rakennettiin työläisten asuntoalueeksi, koska siitä oli lyhyt duuniin, niin siellä ei autotallipaikkoja ole. Siihen aikaan kun ei vielä autoja kovinkaan paljon.

        Kävitkö pääsiäisenä homobaarissa etsimässä seuraa kun täällä et onnistunut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö pääsiäisenä homobaarissa etsimässä seuraa kun täällä et onnistunut?

        Ai sinä tiedät että täällä on homobaarejakin? Empä ole tuotakaan aikaisemmin tiennyt. No selvähän se, kun te haluatte tavata Nokian miehen ja tämän veljen kanssa, niin silloinhan on hyvä juuri mennä teidän tuonne homobaariin.

        Sinä varmasti osaat neuvoa heille tien ja porstarinkin moikkaa ilmoisesti sinua, kun olet paikan kanta-asiakas. Kyllä siinä kelpaa pasteerata ja esitellä paikkoja uusille homoille, jotta pääset sitten esittelemään sinunkin paikkoja heille....


      • Kuule kun mielenterveyspotilas on yhdyssana. Mutta kyllä se varmaan siitä lähtee kunhan saat jostain avoimen opiston kautta itsellesi hommattua peruskoulun päästötodistuksen...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule kun mielenterveyspotilas on yhdyssana. Mutta kyllä se varmaan siitä lähtee kunhan saat jostain avoimen opiston kautta itsellesi hommattua peruskoulun päästötodistuksen...

        Kyllä sinä vaan olet, IR!


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai sinä tiedät että täällä on homobaarejakin? Empä ole tuotakaan aikaisemmin tiennyt. No selvähän se, kun te haluatte tavata Nokian miehen ja tämän veljen kanssa, niin silloinhan on hyvä juuri mennä teidän tuonne homobaariin.

        Sinä varmasti osaat neuvoa heille tien ja porstarinkin moikkaa ilmoisesti sinua, kun olet paikan kanta-asiakas. Kyllä siinä kelpaa pasteerata ja esitellä paikkoja uusille homoille, jotta pääset sitten esittelemään sinunkin paikkoja heille....

        Se varmaan tekee minusta homon kun tiedän homobaareja olevan.
        Sinun ainoa keino kuule saada mistä on ostaa itsellesi joku poju.


      • Anonyymi
        eheytynyt.homo kirjoitti:

        Tätä varten sinä minua olit kysellyt?

        Sillä meni luu kurkkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä meni luu kurkkuun.

        Niin aina, länkyttää vain omia länkytyksiään.


      • Mikäs se sellainen "sugerdaddy"oikein on kun en ole ikinä kuullutkaan? Onko se teidän homojen joku oma syöttörinki vai mitä se tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai sinä tiedät että täällä on homobaarejakin? Empä ole tuotakaan aikaisemmin tiennyt. No selvähän se, kun te haluatte tavata Nokian miehen ja tämän veljen kanssa, niin silloinhan on hyvä juuri mennä teidän tuonne homobaariin.

        Sinä varmasti osaat neuvoa heille tien ja porstarinkin moikkaa ilmoisesti sinua, kun olet paikan kanta-asiakas. Kyllä siinä kelpaa pasteerata ja esitellä paikkoja uusille homoille, jotta pääset sitten esittelemään sinunkin paikkoja heille....

        Ei siellä missä sinä olet mitään homobaareja ole. Mutta Stadissa kyllä on, siellä missä on myös sporia.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Mikäs se sellainen "sugerdaddy"oikein on kun en ole ikinä kuullutkaan? Onko se teidän homojen joku oma syöttörinki vai mitä se tarkoittaa?

        Tiedät oikein hyvin koska sellaista harrastat.


      • Anonyymi

        Sinähän sen kokemuksesta tiedät.
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen kokemuksesta tiedät.
        😁

        Oletko sinä itse kokenut kaikken minkä sinä tiedät?


      • Anonyymi

        Sovella itse.
        😁


      • Anonyymi
        eheytynyt.homo kirjoitti:

        Etkö ole saanut vieläkään miestä vai mitä mesot?

        Unohdit vaihtaa Aito_laiseksi tai anonyymiksi tämänkin kommenttisi osalta


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Mikäs se sellainen "sugerdaddy"oikein on kun en ole ikinä kuullutkaan? Onko se teidän homojen joku oma syöttörinki vai mitä se tarkoittaa?

        Asutko Fingerporissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä itse kokenut kaikken minkä sinä tiedät?

        En, mutta en sellaisista asioista myöskään palstoilla kailota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovella itse.
        😁

        Minulla ei ole Jumala harhoja joten ei tarvi.


    • Anonyymi

      Ei täällä kannata olla ja koittaa selittää mitään. Täällä on vain pahansuopuutta ja skepsismiä, ateismilla höystettynä.

      • Anonyymi

        Eli tyypillistä luterilaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tyypillistä luterilaisuutta.

        Mikä oikeastaan on 'luterilainen'? Onko sellainen kristitty? Lapsena kastettu, aikuisena ateisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oikeastaan on 'luterilainen'? Onko sellainen kristitty? Lapsena kastettu, aikuisena ateisti.

        Hän on luterilainen eli uskoo luterilaiseen kirkkoon, kun taasen kritityt uskomme Jeesukseen ja olemme Hänen seuraajiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on luterilainen eli uskoo luterilaiseen kirkkoon, kun taasen kritityt uskomme Jeesukseen ja olemme Hänen seuraajiaan.

        Luterilainen voi olla myös julkijumalaton, joka ei edes usko Jumalaan ja Jeesukseen. Omastakin suvustani löytyy sellaisia, jotka ovat kyllä luterilaisen kirkon jäseniä eli vauvana kastettuja, mutta alinomaa vänkäävät kristinuskon ja raamatun asioita vastaan. Ja sellainen on kristitty evlut-kirkon mielestä. Raamatun mielestä sellainen ei ole kristitty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on luterilainen eli uskoo luterilaiseen kirkkoon, kun taasen kritityt uskomme Jeesukseen ja olemme Hänen seuraajiaan.

        Eli et voi olla missään seurakunnassa. Hienoa


      • torre3 kirjoitti:

        Eli et voi olla missään seurakunnassa. Hienoa

        No sellaisen käsityksen on äkkiä muuten saanutkin, ettei noista suurin osa sovi yhtään mihinkään porukkaan :d eikä ihme.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No sellaisen käsityksen on äkkiä muuten saanutkin, ettei noista suurin osa sovi yhtään mihinkään porukkaan :d eikä ihme.

        Sovit hyvin sinne lihakarjasi joukkoon.
        😁


    • Anonyymi

      IR meni taas puihin.

      • Anonyymi

        Niin meni. Ensin vonkaa oikein aloituksella ja sitten jauhaa jotain uvuvuvu.....


    • Vai tällaista olet tänään täällä tolloilut ja muistaakseni juuri eilen kehotin sinua varovaisuuteen voimajuoman kanssa. Ihan turha selittää, ettet päihteitä käytä, voi olla, ettet alkoholia mutta sitten jotain muuta. Ei tällaista ketjua nimittäin ihan selvästä ja järkevästä päästä tempaista.

      • Anonyymi

        Siinä homovetaraani taas kertoo harhojaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä homovetaraani taas kertoo harhojaan

        Pakko taas toistaa itseään. Vittuilu sujuu mallikkaammin kun muistat oikeinkirjoituksen.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Pakko taas toistaa itseään. Vittuilu sujuu mallikkaammin kun muistat oikeinkirjoituksen.

        Ainahan sinä jankutat. Onko kiva maistaa omaa lääkettään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan sinä jankutat. Onko kiva maistaa omaa lääkettään?

        Miksi muuten teit tämän avauksen mutta et tuolla näköjään suostunut kertomaan homoudestasi ?
        Onko asia ymmärrettävä niin, ettet olekaan homo vaan wannabe-homo tai oikeammin wannabe-eheytynyt.homo ?


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Miksi muuten teit tämän avauksen mutta et tuolla näköjään suostunut kertomaan homoudestasi ?
        Onko asia ymmärrettävä niin, ettet olekaan homo vaan wannabe-homo tai oikeammin wannabe-eheytynyt.homo ?

        Mitä höpötät? Minä en ole aloittaja!
        Oletko oppinut uuden sanan siellä landella,
        Wannabe-karjankasvattaja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä höpötät? Minä en ole aloittaja!
        Oletko oppinut uuden sanan siellä landella,
        Wannabe-karjankasvattaja?

        Palstalla on ihan yleisesti tiedossa aitolainen, että tuo eheytynyt .homo on sinun nikkisi joten se siitä. Ilmeisesti ihme kierroksilla olet ollut taas eilisen päivän kun olit tämänkin ketjun tänne pöljäillyt. Onko tilanne yhtä pahalla tolalla kuin se oli viime joulun aikoihin. Silloinhan sinä päästelit itsesi aivan tyhjäksi palstalla. Olit lähes yksinäsi mekastanut tänne monta ketjua kun muut olivat joulunvietossa.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Palstalla on ihan yleisesti tiedossa aitolainen, että tuo eheytynyt .homo on sinun nikkisi joten se siitä. Ilmeisesti ihme kierroksilla olet ollut taas eilisen päivän kun olit tämänkin ketjun tänne pöljäillyt. Onko tilanne yhtä pahalla tolalla kuin se oli viime joulun aikoihin. Silloinhan sinä päästelit itsesi aivan tyhjäksi palstalla. Olit lähes yksinäsi mekastanut tänne monta ketjua kun muut olivat joulunvietossa.

        Kävikö taas tunteisiin?
        😁


      • Johan kävi taas kipeästi sinuun :d


      • Anonyymi

        Kerri lisää kitinästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerri lisää kitinästä?

        Kirjoita nikilläsi u.v


      • Kunhan olet taas pahalla päällä kun olet jälleen kerran nolannut itsesi pahemman kerran mutta älä huoli aina tulee uusia tilaisuuksia, joissa voit nolata itsesi vielä pahemmin ja silloin tuo eilinen ei tunnukaan enää niin pahalta.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Kunhan olet taas pahalla päällä kun olet jälleen kerran nolannut itsesi pahemman kerran mutta älä huoli aina tulee uusia tilaisuuksia, joissa voit nolata itsesi vielä pahemmin ja silloin tuo eilinen ei tunnukaan enää niin pahalta.

        Sitäkään sinä et pysty määräämään. Mene kuule määräilen niitä elukoitasi ja muijaasi äläkä tule tänne typeryyksiäsi länkyttään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita nikilläsi u.v

        Kirjoita sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita nikilläsi u.v

        Kirjoita sinä nikilläsi Tolkku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitäkään sinä et pysty määräämään. Mene kuule määräilen niitä elukoitasi ja muijaasi äläkä tule tänne typeryyksiäsi länkyttään.

        En todellakaan, usko pois joskus olen toivonut kuten varmasti moni muukin tällä palstalla, että pystyisin sinua estämään ihan vaan sen takia, että juttusi ovat usein herättäneet valtavaa myötähäpeää. Jokin paha ongelmahan sinulla on ja tavallaan käy sääliksi mutta toisaalta olet niin ilkeämielinen mulkvisti, ettei sinua auta sääliäkkään.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        En todellakaan, usko pois joskus olen toivonut kuten varmasti moni muukin tällä palstalla, että pystyisin sinua estämään ihan vaan sen takia, että juttusi ovat usein herättäneet valtavaa myötähäpeää. Jokin paha ongelmahan sinulla on ja tavallaan käy sääliksi mutta toisaalta olet niin ilkeämielinen mulkvisti, ettei sinua auta sääliäkkään.

        Kovasti kuitenkin yrität kyttäämällä ja myötäilemällä muita kirjoittajia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti kuitenkin yrität kyttäämällä ja myötäilemällä muita kirjoittajia.

        Alkaa olla aika pahalla mallilla nuo sinun harhasi.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        En todellakaan, usko pois joskus olen toivonut kuten varmasti moni muukin tällä palstalla, että pystyisin sinua estämään ihan vaan sen takia, että juttusi ovat usein herättäneet valtavaa myötähäpeää. Jokin paha ongelmahan sinulla on ja tavallaan käy sääliksi mutta toisaalta olet niin ilkeämielinen mulkvisti, ettei sinua auta sääliäkkään.

        Mene muualle kiukutteleen!


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Alkaa olla aika pahalla mallilla nuo sinun harhasi.

        Juu, harhasi on tiedostettu jo kauan sitten.
        😁


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Alkaa olla aika pahalla mallilla nuo sinun harhasi.

        Länkytätkö taas koko päivän täällä?


      • Koeta ihan oikeasti vähän rauhoittua. Vastailet moneen kertaan, hirvittävät kierrokset ...


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Koeta ihan oikeasti vähän rauhoittua. Vastailet moneen kertaan, hirvittävät kierrokset ...

        Mitä jos menisit muualle kitiseen?


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Koeta ihan oikeasti vähän rauhoittua. Vastailet moneen kertaan, hirvittävät kierrokset ...

        Menikö taas tunteisiin?


    • Anonyymi

      Oletko paikalla ?

      • Anonyymi

        Olen paikalla.


    • Anonyymi

      Paras Räyhis/Lettas/u.v ketju aikoihin 😁😂😂😹

      • Anonyymi

        Olisit huudellut rekatullasi, Repe.
        😂🤣🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit huudellut rekatullasi, Repe.
        😂🤣🤩

        Mikset sinä huutele rekatullasi kun kuitenkin omia viestejäsi peukutat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sinä huutele rekatullasi kun kuitenkin omia viestejäsi peukutat?

        En minä niin kuin sinä.
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä niin kuin sinä.
        😁

        Onneksi et ole. Minulla ei ole rekattua nikkiä, enkä siten pysty peukuttamaan omia tai jonkun toisen viestejä, joten kiitos sinulle viestini peukuttamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi et ole. Minulla ei ole rekattua nikkiä, enkä siten pysty peukuttamaan omia tai jonkun toisen viestejä, joten kiitos sinulle viestini peukuttamisesta.

        Älä sitten kitise muiden rekkauksista ja peukutuksista!


    • Anonyymi

      Nämä on asioita joita monikaan ei ymmärrä, ennen kuin omalle kohdalle tulee sateenkaarilapsi. silloinkin on vanhempia jotka ei hyväksy, mutta kokemukseni mukaan moni tajuaa myöhemmin , mutta silloin lapsi on usein hylännyt jo täysin vanhempansa.

      Tunnen tälläkin hetkellä vanhuksen joka ei hyöksynyt sateenkaarilastaan. nyt hän on ollut noin 15 vuotta yksinäisenä hoitolaitoksessa. Kukaan ei puolusta häntä, hänen hoitoaan tms. 84 v joka on yli 100 km asuinpaikastaan ei todella ole yhtään ystävää joka kävisi. (vaimoni on siellä hoitsuna, jää eläkkeelle syksyllä, )

      • Anonyymi

        Moni ihminen tulee kuolemaan yksinäisenä syystä tai toisesta. Tämä ei ole poikkeuksellista ja kuolemanhan jokainen tulee kohtaamaan yksin.


    • Anonyymi

      Mnot/IR olisi tehnyt treffejä taas....

    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      60
      3110
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      546
      2967
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2155
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1781
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1542
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1267
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe