Tuttu ratkaisu viime hetkillä.
KOK äänestää Natoakin vastaan.
Anonyymi
13
72
Vastaukset
- Anonyymi
Jokunen äänestää TYHJÄ.
- Anonyymi
Tumma tunnor
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumma tunnor
Onkohan aamulääke jäänyt ottamatta ? Hommaa dosetti ei tapahdu vastaisuudessa
- Anonyymi
KOK Perinne toistuu.
- Anonyymi
Eihän hallitusta voi tukea.
- Anonyymi
On se hurjaa.
- Anonyymi
EVVK
- Anonyymi
Mikä muutti mielen?
- Anonyymi
Olisko sisarpuolueen Yhtenainen Venäjä?
- Anonyymi
Kokoomuksen enemmistö on Natoon. Eli sun trollaaminen on huti lätystäsi ku tänne röhkit ja muillekin noin tiedoista. Et ette onnistunu ropakantaa ja paskaa levittää ku faktat ei oo tiedossa tai muuten trollina röhkit lätyssäsi
- Anonyymi
Tuskin vastustaa
- Anonyymi
Ei varmaa.
- Anonyymi
Tuoko turvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2552683Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031649
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2011264- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036