Mikäli Maailman kaikille ihmisille annettaisiin 1 ha maata,eli 100x100metriä niin koko maailman väestö mahtuisi Alaskan alueelle!!???
Tiesitkö sinä tämän??
25
136
Vastaukset
- Anonyymi
Elikkä katsokaa vaan sitä YLEä ja maikkaria ja surkutelkaa maailman tilaa!
- Anonyymi
Ken osaa laskekoon!!
Pinta-ala: 1 723 000 km²
Alaska! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ken osaa laskekoon!!
Pinta-ala: 1 723 000 km²
Alaska!kauhijaa.
ennenhän kaikki maailman ihmiset olis mahtunut Hangonniemelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ken osaa laskekoon!!
Pinta-ala: 1 723 000 km²
Alaska!1 723 000 km²= 1723 0000 000 hehtaaria!
Siis lumiset alueetkin voidaan laskea pois Alaskan pinta-alasta
ja koko maailman väestö voisi elää hehtaarin alueella niin että
naapurikin olisi 50metrin päässä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kauhijaa.
ennenhän kaikki maailman ihmiset olis mahtunut HangonniemelleNiin mutta nyt tässä esimerkissä ihmislle riittäisi vielä 1hehtaarin pelto talon ympärille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta nyt tässä esimerkissä ihmislle riittäisi vielä 1hehtaarin pelto talon ympärille!
Erään esimerkin mukaan koko maailman väestö mahtuisi Inarin järven jäälle mikäli he seisoisivat !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1 723 000 km²= 1723 0000 000 hehtaaria!
Siis lumiset alueetkin voidaan laskea pois Alaskan pinta-alasta
ja koko maailman väestö voisi elää hehtaarin alueella niin että
naapurikin olisi 50metrin päässä!Ihmiset kuitenkin ängetään asumaan pienelle alueelle, että naapurin talo on muutaman metrin päässä toisistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erään esimerkin mukaan koko maailman väestö mahtuisi Inarin järven jäälle mikäli he seisoisivat !
ei onnistu, jää ei kestäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kauhijaa.
ennenhän kaikki maailman ihmiset olis mahtunut HangonniemelleRegattaan 😂🤣😅 samaan telttaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset kuitenkin ängetään asumaan pienelle alueelle, että naapurin talo on muutaman metrin päässä toisistaan.
Kaupunkien budjetit elävät tonttikaupasta ja kiinteistöverosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei onnistu, jää ei kestäisi.
Kyllä kollaa kestää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Regattaan 😂🤣😅 samaan telttaan
Ei tulis kylmä ku olis ku sillit purkissa ,eikä mitään lämmitystä!Tästä idea Saksan hyytävään talveen ilman propaania !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta nyt tässä esimerkissä ihmislle riittäisi vielä 1hehtaarin pelto talon ympärille!
Elähän nyt liiottele. Se 1 hehtaari ei ole mikään "pelto" vaan kasvimaa.
- Anonyymi
Yhdelle ihmiselle riittäisi puoli hehtaatia peltoa ruoantuotantoon: perunaa, porkkanaa, hernettä, yrttejä, sipulia.
Toinen puoli hehtaaria ruista tai ohraa leipäviljaksi.
Aika kuluisi rikkaruohoa kitkiessä, eikä myrkkyjä tarvittaisi.
Luonnosta keräisi marjoja, joista tekisi mehua, ei menisi viljelymaata marjojen kasvatukseen.- Anonyymi
Eikä tarvitsisi koko ajan lappaa puhelimessa tai somessa pahantahtoisia juoruja muista ihmisistä.
- Anonyymi
Niin yhteen hehtaariin mahtuu 10 000 neliömetriä!
Kyllä riittäis kuokkimista!
Allekkirjoittanut on kuokkinut muutaman neliömetrin ja tietää mistä kirjottaa!
- Anonyymi
Taivaan sotajoukot on tehokkaimmat sitten.
- Anonyymi
Otsasi hiessä sinunkin sieluparan on leipsäsi syötävä,kuokka kuuluu perusvarustukseen
heti alakoulusta asti!
- Anonyymi
Kyllä toinen alaskan kokoinen alue tarvittas jo lentokenttiä varten. Moottoriteitä/teitäkin pitäs olla useamman tuollaisen alaskan kokoisen alueen verran
- Anonyymi
Opetelkaa laskemaan!
Alaskan pinta-ala on n.172 300 000 ha ja maailman väkiluku vajaa 8 000 000 000.
Eli Alaskassa ihmistä kohti olisi tilaa 0,02ha eli n.45x45 metrinen läntti.
Mitä merkitystä tällä vertailulla on? Ei kerro mitään yhtään mistään.- Anonyymi
Inarin järvelle on väitetty mahtuvan koko maailman väestön, jos jokaista kohden on 1 neliömetri- Äsken kuitenkin nopeasti laskeskelin, eikä mahtuisi kuin noin miljardi.
Joskus on vaikea arvioida joitakin asioita ja itse olisin ainakin erehtynyt tässä seuraavassa, jos pallo nyt on oikean kokoinen:
https://www.google.com/search?q=alaa earth's people meatball central park&sxsrf=APq-WBuZyotUwz3nCQ3jhqE0ilpWLxzrww:1650747706632&tbm=isch&source=iu&ictx=1&vet=1&fir=OV3Q4hClxB88BM,Bw-_xXBviphDPM,_;yMwIYZwd7H2xzM,rHttlITojwfLAM,_;meLfUAA93bGaPM,yJkK3uGvUwFx6M,_;0SpJoU2HFH7AcM,95WSY7ZTmhpIvM,_;E5aQx11_INP__M,rHttlITojwfLAM,_;V_1r0IZ23bRm7M,094jSyKAUW2CeM,_;14cwCWXVCDqLYM,yJkK3uGvUwFx6M,_;iKSPQBbo65j7lM,rHttlITojwfLAM,_;TtcrfH8RTGBX2M,Bw-_xXBviphDPM,_;cbaebG9hpswndM,Bw-_xXBviphDPM,_&usg=AI4_-kQzhJxFHZXlICE46UbolrTLyeAJ2g&sa=X&ved=2ahUKEwiwm6u1iqv3AhUxposKHfanD04Q9QF6BAgEEAE#imgrc=OV3Q4hClxB88BM
- Anonyymi
Tiedämme myös sen, että siitä syttyisi moraaliton ja petoelukkamainen sota.
- Anonyymi
Sillä ei ole merkitystä millekkä pläntille ihmiset mahtuu, ainoastaan sillä on merkitystä mihinkä tahtiin kulutetaan luonnonvaroja.
https://www.genevaenvironmentnetwork.org/resources/updates/earth-overshoot-day-2021/ - Anonyymi
Minä muutan Neuvostoliittoon!
- Anonyymi
"En tiennyt"!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683