Tiesitkö sinä tämän??

Anonyymi

Mikäli Maailman kaikille ihmisille annettaisiin 1 ha maata,eli 100x100metriä niin koko maailman väestö mahtuisi Alaskan alueelle!!???

25

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elikkä katsokaa vaan sitä YLEä ja maikkaria ja surkutelkaa maailman tilaa!

      • Anonyymi

        Ken osaa laskekoon!!
        Pinta-ala: 1 723 000 km²
        Alaska!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ken osaa laskekoon!!
        Pinta-ala: 1 723 000 km²
        Alaska!

        kauhijaa.

        ennenhän kaikki maailman ihmiset olis mahtunut Hangonniemelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ken osaa laskekoon!!
        Pinta-ala: 1 723 000 km²
        Alaska!

        1 723 000 km²= 1723 0000 000 hehtaaria!
        Siis lumiset alueetkin voidaan laskea pois Alaskan pinta-alasta
        ja koko maailman väestö voisi elää hehtaarin alueella niin että
        naapurikin olisi 50metrin päässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauhijaa.

        ennenhän kaikki maailman ihmiset olis mahtunut Hangonniemelle

        Niin mutta nyt tässä esimerkissä ihmislle riittäisi vielä 1hehtaarin pelto talon ympärille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta nyt tässä esimerkissä ihmislle riittäisi vielä 1hehtaarin pelto talon ympärille!

        Erään esimerkin mukaan koko maailman väestö mahtuisi Inarin järven jäälle mikäli he seisoisivat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1 723 000 km²= 1723 0000 000 hehtaaria!
        Siis lumiset alueetkin voidaan laskea pois Alaskan pinta-alasta
        ja koko maailman väestö voisi elää hehtaarin alueella niin että
        naapurikin olisi 50metrin päässä!

        Ihmiset kuitenkin ängetään asumaan pienelle alueelle, että naapurin talo on muutaman metrin päässä toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erään esimerkin mukaan koko maailman väestö mahtuisi Inarin järven jäälle mikäli he seisoisivat !

        ei onnistu, jää ei kestäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauhijaa.

        ennenhän kaikki maailman ihmiset olis mahtunut Hangonniemelle

        Regattaan 😂🤣😅 samaan telttaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset kuitenkin ängetään asumaan pienelle alueelle, että naapurin talo on muutaman metrin päässä toisistaan.

        Kaupunkien budjetit elävät tonttikaupasta ja kiinteistöverosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei onnistu, jää ei kestäisi.

        Kyllä kollaa kestää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Regattaan 😂🤣😅 samaan telttaan

        Ei tulis kylmä ku olis ku sillit purkissa ,eikä mitään lämmitystä!Tästä idea Saksan hyytävään talveen ilman propaania !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta nyt tässä esimerkissä ihmislle riittäisi vielä 1hehtaarin pelto talon ympärille!

        Elähän nyt liiottele. Se 1 hehtaari ei ole mikään "pelto" vaan kasvimaa.


    • Anonyymi

      Yhdelle ihmiselle riittäisi puoli hehtaatia peltoa ruoantuotantoon: perunaa, porkkanaa, hernettä, yrttejä, sipulia.
      Toinen puoli hehtaaria ruista tai ohraa leipäviljaksi.
      Aika kuluisi rikkaruohoa kitkiessä, eikä myrkkyjä tarvittaisi.
      Luonnosta keräisi marjoja, joista tekisi mehua, ei menisi viljelymaata marjojen kasvatukseen.

      • Anonyymi

        Eikä tarvitsisi koko ajan lappaa puhelimessa tai somessa pahantahtoisia juoruja muista ihmisistä.


      • Anonyymi

        Niin yhteen hehtaariin mahtuu 10 000 neliömetriä!
        Kyllä riittäis kuokkimista!
        Allekkirjoittanut on kuokkinut muutaman neliömetrin ja tietää mistä kirjottaa!


    • Anonyymi

      Taivaan sotajoukot on tehokkaimmat sitten.

      • Anonyymi

        Otsasi hiessä sinunkin sieluparan on leipsäsi syötävä,kuokka kuuluu perusvarustukseen
        heti alakoulusta asti!


    • Anonyymi

      Kyllä toinen alaskan kokoinen alue tarvittas jo lentokenttiä varten. Moottoriteitä/teitäkin pitäs olla useamman tuollaisen alaskan kokoisen alueen verran

    • Anonyymi

      Opetelkaa laskemaan!
      Alaskan pinta-ala on n.172 300 000 ha ja maailman väkiluku vajaa 8 000 000 000.
      Eli Alaskassa ihmistä kohti olisi tilaa 0,02ha eli n.45x45 metrinen läntti.
      Mitä merkitystä tällä vertailulla on? Ei kerro mitään yhtään mistään.

      • Anonyymi

        Inarin järvelle on väitetty mahtuvan koko maailman väestön, jos jokaista kohden on 1 neliömetri- Äsken kuitenkin nopeasti laskeskelin, eikä mahtuisi kuin noin miljardi.

        Joskus on vaikea arvioida joitakin asioita ja itse olisin ainakin erehtynyt tässä seuraavassa, jos pallo nyt on oikean kokoinen:

        https://www.google.com/search?q=alaa earth's people meatball central park&sxsrf=APq-WBuZyotUwz3nCQ3jhqE0ilpWLxzrww:1650747706632&tbm=isch&source=iu&ictx=1&vet=1&fir=OV3Q4hClxB88BM,Bw-_xXBviphDPM,_;yMwIYZwd7H2xzM,rHttlITojwfLAM,_;meLfUAA93bGaPM,yJkK3uGvUwFx6M,_;0SpJoU2HFH7AcM,95WSY7ZTmhpIvM,_;E5aQx11_INP__M,rHttlITojwfLAM,_;V_1r0IZ23bRm7M,094jSyKAUW2CeM,_;14cwCWXVCDqLYM,yJkK3uGvUwFx6M,_;iKSPQBbo65j7lM,rHttlITojwfLAM,_;TtcrfH8RTGBX2M,Bw-_xXBviphDPM,_;cbaebG9hpswndM,Bw-_xXBviphDPM,_&usg=AI4_-kQzhJxFHZXlICE46UbolrTLyeAJ2g&sa=X&ved=2ahUKEwiwm6u1iqv3AhUxposKHfanD04Q9QF6BAgEEAE#imgrc=OV3Q4hClxB88BM


    • Anonyymi

      Tiedämme myös sen, että siitä syttyisi moraaliton ja petoelukkamainen sota.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä muutan Neuvostoliittoon!

    • Anonyymi

      "En tiennyt"!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe