Katsoin, ettei Joensuusta löydy mistään kaupasta tai apteekista vanhukselle tai aikuiselle vammaiselle tarkoitettuja ruokalappuja. Pitääkö ne itse ommella? Esim. kotihoidossa oleville olisi tarpeen kertakäyttöruokalaput, ettei vanhuksen vaatteet olisi aina kauheassa sotkussa ja vettä ja pesupulveria kuluisi kohtuuttomasti ympäristöä saastuttaen. Kertakäyttö Tena ruokalaput (150 kpl) aikuisille olis todella mukava lisä, kun esim. S-marketeissa myydään Tena tuotteita, mutta aikuisten ruokalaput puuttuvat! Verkkokaupastakin on hankala hankkia näitä tuotteita, kun tulee kuljetuskustannukset päälle.
Mistä kaupasta vanhukselle ruokalappuja?
18
1798
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen laittamaan viestin S-ryhmän tuotevalikoimasta vastaaville henkilöille, tuskin he täältä juorupalstoilta etsii tietoja mitä asiakkaat milloinkin on vailla.
Ja mitä tulee kertakäyttötuotteisiin, ne kyllä tulee huomattavasti kalliimmaksi kuin kankaiset vaikka niitä pesiskin joka ruokailun jälkeen. - Anonyymi
Kysy Respectalta, heidän valikoimiinsa kuuluu.
Netissä esim. Dreamcare myy.- Anonyymi
Respecta ei kannata ostaa mitään, siis ei mitään.. Hinnat ovat suurinpiirtein kaksinkertaiset vastaaviin normaalikaupan hintoihin verrattuna. Erikoiskenkien valikoima on säälittävän suppea ja heikko. Ylikorkeista hinnoista huolimatta Respectan johto ei raaski palkata riittävästi työvoimaa. Asiantuntijoiden vastaanottajat ovat kortilla. Aukioloajat suppeita (Hgissä vain muutaman tunnin aamupäivällä). Soitot eivät mene läpi, vaan joutuu jonottamaan kalliilla hinnalla. Takaisinsoittojärjestelmä ei toimi. Älä usko, kun vaihde ilmoittaa rekisteröineensä soittosi ja ottavan sinuun yhteyttä. Sitä yhteydenottoa saat kuule odottaa.. Puhelinvaihde on ammattitaidotonta; minun olisi pitänyt antaa huonosti suomea puhuvalle puhelunvälittäjälle henkilötunnus päästäkseni nimetyn henkilön kanssa puheisiin. Se tuntuu jo yksityisyydensuojamääräysten vastaiselta. Käsittämätöntä, että sairaanhoitopiirin käyttävät Respectan palveluita. Vai juuri senkö takia Respecta on ylimielinen, ylihinnoiteltu ja puutteellisen palvelukyvyn omaava firma, josta aika on ajanut ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Respecta ei kannata ostaa mitään, siis ei mitään.. Hinnat ovat suurinpiirtein kaksinkertaiset vastaaviin normaalikaupan hintoihin verrattuna. Erikoiskenkien valikoima on säälittävän suppea ja heikko. Ylikorkeista hinnoista huolimatta Respectan johto ei raaski palkata riittävästi työvoimaa. Asiantuntijoiden vastaanottajat ovat kortilla. Aukioloajat suppeita (Hgissä vain muutaman tunnin aamupäivällä). Soitot eivät mene läpi, vaan joutuu jonottamaan kalliilla hinnalla. Takaisinsoittojärjestelmä ei toimi. Älä usko, kun vaihde ilmoittaa rekisteröineensä soittosi ja ottavan sinuun yhteyttä. Sitä yhteydenottoa saat kuule odottaa.. Puhelinvaihde on ammattitaidotonta; minun olisi pitänyt antaa huonosti suomea puhuvalle puhelunvälittäjälle henkilötunnus päästäkseni nimetyn henkilön kanssa puheisiin. Se tuntuu jo yksityisyydensuojamääräysten vastaiselta. Käsittämätöntä, että sairaanhoitopiirin käyttävät Respectan palveluita. Vai juuri senkö takia Respecta on ylimielinen, ylihinnoiteltu ja puutteellisen palvelukyvyn omaava firma, josta aika on ajanut ohi.
Vaikka Respectan asiakaspalvelu takkuaa (useassa kaupungiss), niin itse asiantuntijat (fysioterapeutit ym), ovat ok. Edellisessä viestissä kuvaamana ongelmat ovat johdon päänsärky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka Respectan asiakaspalvelu takkuaa (useassa kaupungiss), niin itse asiantuntijat (fysioterapeutit ym), ovat ok. Edellisessä viestissä kuvaamana ongelmat ovat johdon päänsärky.
Jos homma ei toimi niin se on kylläkin asiakkaan päänsärky.
- Anonyymi
Edullisimman sellaisen saa kahdesta päällekkäisestä talouspaperipalasta, ei maksa paljon eikä kulu sähköä ja pesuainetta.
- Anonyymi
Talouspaperipalalla voi hyvin myös pyyhkiä kakkipyllyn kakkimisen jälkeen, kuka nyt pyyhkimistä harrastaa. Kakki on kaunis.
- Anonyymi
Mä itse tilasin oksentavalle ja paskovalle vanhukselleni kertakäyttöruokalaput Kärkkäiseltä ja paketti toi kotiovelle tarpeellisen määrän. Sieltä saa myös vuoteensuojia. Esimerkiksi Abena kertakäyttöruokalaput aikuisille maksaa vain 8,60 euroa/100 kpl.
- Anonyymi
Mistä meille ilovaarirockia vastustaville tenat halvalla?!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolta:
https://www.tenakauppa.fi
Taitaa olla joku 20%:n alennus meneillään.Kiitos! Yt. ikänsä keskustassa asunut käppänä
- Anonyymi
Kannattaa pukea päälle kokonainen jätesäkki, johon tekee reikiä päätä ja käsiä varten. Jaloille ei kannata tehdä reikiä, niin ei vanhus karkaa. Sitten voi sotkea ja paskoa mieltänsä myöden ja voi sellaisenaan laittaa kylpyammeeseen lillumaan ja tulee helposti puhdas ilman pyykkäämistä.
- Anonyymi
Tämäkään ylimielinen vitsinikkari ei tiedä , että jos huonosti käy niin voi tarvita itsekin jätesäkkejä jopa ennen vanhenemistaan. Tai paremminkin hoitajansa.
- Anonyymi
Ohhoijaa. Jokainen meistä tulee kerran vanhaksi ja raihnaiseksi, jos elää sinne saakka. Ihmisarvoinen kohtelu kuuluu vanhuksellekin.
- Anonyymi
Eikö kotihoidossa olevat saa ruokalaput tilattua kaupungin kotihoidon kautta? Miksi niitä pitää kaupasta itse ostaa?
- Anonyymi
Itse on ostettava, Siunsote varat menee johtoportaan palkkoihin ja palkitsemisiin. Ensi vuoden alusta tilanne huononee lisää, siis asiakkaan kohdalla!
- Anonyymi
Joensuussa Systeema Oy, osoite Aspitie 2, myy ikäihmisten ruokalappuja. 100 kpl:n pussi maksaa 10,50 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988