heti kun eduskunta päättää liittyä NATO n, viikon kuluessa rajähtelisi keskeisillä alueilla historialliset kohteet ehkä Finlandiatalo, oopperatalo, päärautatieasema, tai jonneki muualle?
Vielä jännempää olisi jos öljynjalostamoon Onko se Sipoossa savuaisi taivas mustana, runsaasti kemikaleja tulvisi mereen.
Kaduilla lapset verisinä, palanneina kiljuisi äitiä, äitiä. Hälytys ajoneuvot ulvoisivat kaduilla. Ilmahälytykset soisivat lakkaamatta. Madollisesti sairaalatki olisi risteilyohjusten kohteina.
Monikohan tuon nähdessä haluaisi heti äänestettävän Suomen pois NATO:sta kun näyttöä olisi heti jos noin kävisi?
Eikö olisi jännää JOS
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa,lyhytnäköistä politiikkaa,nato tuo tuhoa tullessaan suomeen..
- Anonyymi
Nato ei tuo tuhoa vaan turvallisuutta!
- Anonyymi
Ihan oikein olet kirjoittanut JOS isoilla kirjaimilla, enkä nyt muutenkaan kutsuisi tuollaista "jännäksi".
- Anonyymi
Ja mikähän FASISTI-NATZI-valtio tätä jännää olisi oikein järjestämässä.....????
- Anonyymi
Rapakon takaa ollaan tuhoa järjestelemässä.
- Anonyymi
Kiva asua täällä maalla syrjässä kaikesta pahasta.
- Anonyymi
Osa aloittajan mainitsemista kohteista ei ole elintärkeitä Suomelle todellisessa kriisitilanteessa. Erittäin tärkeät kohteet ovat aivan muualla, mutta jätän sanomatta ettei tämäkin poistuisi. Tärkeät kohteet on huomioitu ja amattilaiset ovat ne sijoittaneet oikein jopa nykyinen aseistus huomioiden. Turha näitä on täällä pohtia jo turvallisuussyistäkin.
- Anonyymi
Minkälainen sadisti tuollaista pitää jännänä ja unelmoi tuollaisesta? Joku venäjämielinen tietysti! Meidän on saatava Suomi kiireesti Natoon ettei se yks hullu diktaattori ehdi hyökätä tännekin!
- Anonyymi
Ei nato estä mitään, oletha jo kuullut Viro, Latvia, Liettua maiden sotilaskalusto on niin heikkoa, että Suomen ilmavoimien täytyisi Suomen kustannuksella kierellä heidän ilmatilassa kun "heillä" ei ole kiinostusta ostaa omat lentokoneet. Eivät siis pelkää Venäjää, niin paljon kuin monet suomalaiset "litisevät pelosta" turhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nato estä mitään, oletha jo kuullut Viro, Latvia, Liettua maiden sotilaskalusto on niin heikkoa, että Suomen ilmavoimien täytyisi Suomen kustannuksella kierellä heidän ilmatilassa kun "heillä" ei ole kiinostusta ostaa omat lentokoneet. Eivät siis pelkää Venäjää, niin paljon kuin monet suomalaiset "litisevät pelosta" turhaan.
jännää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792