Fanitan Anna Kontulaa, olenko terve?

Anonyymi

Olen lähes kaikessa samaa mieltä kuin eduskunnan ainoa rehellisesti kommunistiksi itsensä tunnustanut, eritoten tässä Nato-kysymyksessä. Ja minä sentään vihaan Putleria.

Pitäisikö minun tarkastaa lääkitys?

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvitse, sinä olet Anna.

      • Anonyymi

        Kyllä Anna fanit ovat terveitä toisin on Sanna fanit.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kukapa muu tulee Annasta mieleen, da daa, Bhutanin Kukko!

    • Anonyymi

      Kontulan päättelyssä oli ainakin yksi mutta : "akuutti". Hänen mielestään ei nato kun kerran ei akuutti.

      Paha virhe, koska Ukrainan sodan pitkittyessä Putler katkeroituu ja hakee lisää tuhottavaa, seurauksena Venäjän yleinen liikekannallepano, hyökkäys "heikomman" kimppuun eli Suomeen.

      • Anonyymi

        Paitsi että Suomi ei ole heikko, vielä. Nato-jäsenyys tekee Suomesta heikon, kun puolustusväineistö kuljetetaan Baltiaan ja puolustustahto katoaa muuten vaan. Itse ainakin tulen eroamaan reservistä siinä vaiheessa, kun Suomesta tulee sotilasliiton jäsen. Sotilasvalassani sitouduin puolustamaan ainoastaan Suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että Suomi ei ole heikko, vielä. Nato-jäsenyys tekee Suomesta heikon, kun puolustusväineistö kuljetetaan Baltiaan ja puolustustahto katoaa muuten vaan. Itse ainakin tulen eroamaan reservistä siinä vaiheessa, kun Suomesta tulee sotilasliiton jäsen. Sotilasvalassani sitouduin puolustamaan ainoastaan Suomea.

        Hölynpölyä. Ei teistä persuistakaan ole kuin pieni osa tuollaisia käpykaartilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölynpölyä. Ei teistä persuistakaan ole kuin pieni osa tuollaisia käpykaartilaisia.

        Olen kommunisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kommunisti.

        Mitä eroa? Persuthan muistuttavat enemmän 70-luvun taistolaisänkyröitä enemmän kuin mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroa? Persuthan muistuttavat enemmän 70-luvun taistolaisänkyröitä enemmän kuin mitään muuta.

        No minä en joka tapauksessa ole mikään juntti, eli persu. Olen kommunisti, siis älykkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä en joka tapauksessa ole mikään juntti, eli persu. Olen kommunisti, siis älykkö.

        Hehe. Persu esittämässä kommunistia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että Suomi ei ole heikko, vielä. Nato-jäsenyys tekee Suomesta heikon, kun puolustusväineistö kuljetetaan Baltiaan ja puolustustahto katoaa muuten vaan. Itse ainakin tulen eroamaan reservistä siinä vaiheessa, kun Suomesta tulee sotilasliiton jäsen. Sotilasvalassani sitouduin puolustamaan ainoastaan Suomea.

        Ilman Natoon liittymistäkin pötkisit pakoon kuin Munsalan soutukerholaiset aikoinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman Natoon liittymistäkin pötkisit pakoon kuin Munsalan soutukerholaiset aikoinaan.

        Kyllä minulla sotilasvala on vielä voimassa. En luvannut sotia virolaisten puolesta. Kumma kun eivät osaa itse perustaa puolustusvoimiaan, vaan ovat ruinaamassa muiden apua.


      • Anonyymi

        Putte ei ole enää kunnon vedossa. Ukraina jää hänen viimeiseksi sodaksi, tai erikoisoperaatioksi, kuten hän itse hyökkäystään kutsuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kommunisti.

        Niinhän tuo Putlerkin oli. Nyt se on naZi. Seuraatko johtajaa?


    • Anonyymi

      Laihakin sopu on aina parempi kuin lihava riita tässäkin asiassa?🤔🤨🙄

    • Anonyymi

      Ihan viisaasti Kontula sanoi Nato-asioista. Tosin niin ei olisi saanut sanoa, nyt pitää vaan kiihkolla takertua Nato-ideologiaan. Tosiasiat tulee sitten vasta myöhemmin esiin, kun mitään ei voi enää perua.

    • Anonyymi

      #Kontula perustelee kantaansa sillä, että Nato ei välttämättä lisää Suomen turvaa vaan Nato-jäsenyys saattaisi lisätä Suomeen vihamielisesti suhtautuvien maiden määrää. Tämä voisi lisätä muun muassa terrorismin uhkaa."

      Terrorismi on kaukaa haettu, koska Natoon kuuluminen ei vaikuta Suomen sisä- tai ulkopolitiikkaan. Vihamielisesti saa toki suhtautua, niinhän Venäjäkin tekee, mutta Natoon liittyminen laimentaa voimakkaasti hyökkäyshaluja.

      • Anonyymi

        Tuossa vaiheessa olisi Kontulalta pitänyt kysyä että luetteletko ne maat jonne on tehty viime vuosina terroristien isku koska maa kuuluu Natoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa vaiheessa olisi Kontulalta pitänyt kysyä että luetteletko ne maat jonne on tehty viime vuosina terroristien isku koska maa kuuluu Natoon.

        Usa, Ranska ja Saksa tulee ainakin mieleen. Turkki taitaa olla rauhallisin Nato-maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usa, Ranska ja Saksa tulee ainakin mieleen. Turkki taitaa olla rauhallisin Nato-maa.

        Niin ja kaikissa noissa iskuissa oli motiivina se että valtio kuuluu Natoon niinkö sinä nyt väität neropatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kaikissa noissa iskuissa oli motiivina se että valtio kuuluu Natoon niinkö sinä nyt väität neropatti.

        Sotaa käyvissä maissa terrori-iskut ovat yleisiä.


    • Anonyymi

      todennäköisesti olet jossain valtionvirastossa ylisuurella palkalla loisiva ketku ,jonka työpäivän suurin pähkäily on otanko kahvitunnilla berliininmunkin vai korvapuustin ja miten saisin jonkun muun sen maksamaan.eli aito kommunisti.

      • Anonyymi

        Annan kunniaksi haukkaan kunnon munkit.


    • Anonyymi

      Ääni tälle.

    • Anonyymi

      Et todellakaan ole terve! Äkkiä lääkäriin!

    • Anonyymi

      Tervekätinen mies ei tarvitsee mitään annoja.

    • Anonyymi

      Ja tässä on sekin puoli, että itsenäisenä valtiona meillä on oikeus hakea naton jäsenyyttä, ilman venäjän uhkailua. Mutta Kontulalle Suomi ei liene itsenäinen vaan Venäjän vasallivaltio.

    • Anonyymi

      Kontula esiintyi hyvin A-studion keskustelussa, johon emerituspoliitikkko Väyrynenkin oli pettynyt.

    • Anonyymi

      Naama on vähän outo, mutta runko hyvä. Politiikasta olen kyllä eri mieltä.

      • Anonyymi

        Jaa. Minusta taas se on jo parasta ennen -päiväyksen kokenut, mutta ajatukset hänellä ovat ihan ok. Ja koska on jo isoäiti muutenkin, niin on oman fyysisen panoksensa maalle antanut. Siitäkin propsit hänelle. Keskittykööt ajattelutyöhön jatkossakin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe