Terveyskeskukseen ei pääse, joten ajattelin tilata ajan Terveystalon lääkärille, mutta kuka olisi hyvä ja mukava yleislääkäri?
Terveystalon lääkäri
11
1261
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ota matu lekuria.
Varmista osaako puhua/ ymmärtää kantaSuomalaisen kieltä.
Siellä on muutama hyvä, huonoja paljo. - Anonyymi
Terveystalo on laaja yksityisten lääkärien perustama lääkäritalo- ketju, jossa he ovat itse osakkaita yrittäjänä.
- Anonyymi
Terveystalo on pörssiyhtiö, jonka suurimmat omistajat on sijoitusyhtiöitä.
- Anonyymi
Myyvät yksityisiä terveyspalveluja yrityksille ja yksityisille asiakkaille. Tämä on yksi syy miksi sairaaloissa ei ole enää osaavia lääkäreitä, kun kaikki valmistuneet hakeutuvat heti yksityiselle sektorille.
Tämä tuo myös ongelmia, ahneus tässä ammatissa tarkoittaa potilaiden huijaamista.
Heitä huijataan kalliisiin testeihin ja kokeisiin mitä he eivät edes tarvitse, ja hinnat ovat tähtitieteellisiä. Olen kohdannut kaikenlaista, mutta tällainen terveydellä rahastaminen ei ole enää lääkärinvalan mukainen tapa harjoittaa ammattia, vaan silkkaa rosvousta.
Lisäksi kun tähän eliitin rosvoukseen on astunut politiikka mukaan, on kyseessä jo järjestäytynyt rikollisuus.
Kaupunginisät ja äidit ovat mukana toimittamassa edullisia tontteja ja rakennuslupia hankkeille, uusia liikekiinteistöjä rakennetaan puoli ilmaiseksi, ja kaupunkipolitiikan päättäjät saavat sievoisia voitelurahoja omaan taskuun.- Anonyymi
Itse en ole tälläiseen törmännyt kaupallisella puolella. Tutkimusten kohdalle sattuessa on aina kaupalliset minut ohjannneet julkiselle puolelle.
- Anonyymi
Aloittajalle. Terveystalosta löytyy ainakin kuuluisa Seppälä, joka on ilmeisesti jonkinlainen ilmiö alalla. Päätellen ainakin julkisuuskuvasta.
- Anonyymi
Siellähän niitä on.
- Anonyymi
Terveystalo on mukana lääkäriskandaalissa, jossa lääkäri yritti murhaa.
- Anonyymi
Keusoten johtajahan pitää vastaanottoa siellä. Mutta vasta toukokuussa iltaisin aikoja.
- Anonyymi
Ei taida olla todellista tarvetta lääkärille, kun tarvitsee täällä kysellä kuka olisi mukava.
- Anonyymi
Minä ainakin menen mieluummin mukavalle kuin tylylle lääkärille. Ja tietysti hyvälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272850Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän312473- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542229Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241850Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1031624- 3081539
- 1341438
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131436