Terveystalon lääkäri

Anonyymi

Terveyskeskukseen ei pääse, joten ajattelin tilata ajan Terveystalon lääkärille, mutta kuka olisi hyvä ja mukava yleislääkäri?

11

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä ota matu lekuria.
      Varmista osaako puhua/ ymmärtää kantaSuomalaisen kieltä.
      Siellä on muutama hyvä, huonoja paljo.

• Anonyymi

Terveystalo on laaja yksityisten lääkärien perustama lääkäritalo- ketju, jossa he ovat itse osakkaita yrittäjänä.

• Anonyymi

Terveystalo on pörssiyhtiö, jonka suurimmat omistajat on sijoitusyhtiöitä.

• Anonyymi

Myyvät yksityisiä terveyspalveluja yrityksille ja yksityisille asiakkaille. Tämä on yksi syy miksi sairaaloissa ei ole enää osaavia lääkäreitä, kun kaikki valmistuneet hakeutuvat heti yksityiselle sektorille.
      Tämä tuo myös ongelmia, ahneus tässä ammatissa tarkoittaa potilaiden huijaamista.
      Heitä huijataan kalliisiin testeihin ja kokeisiin mitä he eivät edes tarvitse, ja hinnat ovat tähtitieteellisiä. Olen kohdannut kaikenlaista, mutta tällainen terveydellä rahastaminen ei ole enää lääkärinvalan mukainen tapa harjoittaa ammattia, vaan silkkaa rosvousta.
      Lisäksi kun tähän eliitin rosvoukseen on astunut politiikka mukaan, on kyseessä jo järjestäytynyt rikollisuus.
      Kaupunginisät ja äidit ovat mukana toimittamassa edullisia tontteja ja rakennuslupia hankkeille, uusia liikekiinteistöjä rakennetaan puoli ilmaiseksi, ja kaupunkipolitiikan päättäjät saavat sievoisia voitelurahoja omaan taskuun.

• Anonyymi

Itse en ole tälläiseen törmännyt kaupallisella puolella. Tutkimusten kohdalle sattuessa on aina kaupalliset minut ohjannneet julkiselle puolelle.

• Anonyymi

Aloittajalle. Terveystalosta löytyy ainakin kuuluisa Seppälä, joka on ilmeisesti jonkinlainen ilmiö alalla. Päätellen ainakin julkisuuskuvasta.

• Anonyymi

Siellähän niitä on.

• Anonyymi

Terveystalo on mukana lääkäriskandaalissa, jossa lääkäri yritti murhaa.

• Anonyymi

Keusoten johtajahan pitää vastaanottoa siellä. Mutta vasta toukokuussa iltaisin aikoja.

• Anonyymi

Ei taida olla todellista tarvetta lääkärille, kun tarvitsee täällä kysellä kuka olisi mukava.

• Anonyymi

Minä ainakin menen mieluummin mukavalle kuin tylylle lääkärille. Ja tietysti hyvälle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2850
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      31
      2473
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2229
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1850
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1686
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      103
      1624
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      308
      1539
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      134
      1438
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1436
    Aihe