Psykologinen ilmiö

Anonyymi

Mitä härskimmin huijataan, sitä helpommin tietyn tyyppiset ihmiset uskovat ja mitä selvemmin heille osoitetaan huijaus, sitä enemmän he puolustavat huijaajaa ja antavat tälle vastikkeetonta rahaa.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008766827.html

7

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Putin oli ensimmäisessä elämässään maan päällä Haamin poika Puut.

      Hesekiel 38 luku

      38 LUKU.
      Pakanakansain viimeinen hyökkäys: Goog lukuisain kansojen johtajana on hyökkäävä Israeliin, mutta saava joukkoineen surmansa.
      381Minulle tuli tämä Herran sana: 2




      "Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan 3


      ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas. 4



      Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi: hevoset ja ratsumiehet, kaikki pulskasti puettuja, suuren joukon suurine ja pienine kilpineen, miekankantajia kaikki. 5Persia, Etiopia ja Puut ovat heidän kanssansa, kilvet ja kypärit on heillä kaikilla.

      • Anonyymi

        Sinun höpötyksesi ovat toinen psykologinen ilmiö, mutta niihin en tavallisesti vaivaudu vastaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun höpötyksesi ovat toinen psykologinen ilmiö, mutta niihin en tavallisesti vaivaudu vastaamaan.

        Haamin poika Misraim oli Urho Kekkonen. Misraimhan oli vanhempi kuin Haamin poika Puut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun höpötyksesi ovat toinen psykologinen ilmiö, mutta niihin en tavallisesti vaivaudu vastaamaan.

        Miksi ihmislapset eivät etsi viisautta eivätkä tietoa vaan he pistävät toivonsa rikkauksiin ja ruokaan ja sirkushuveihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmislapset eivät etsi viisautta eivätkä tietoa vaan he pistävät toivonsa rikkauksiin ja ruokaan ja sirkushuveihin?

        ja maailmalliseen viisauteen ja tietoon joka johdattaa heidät helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmislapset eivät etsi viisautta eivätkä tietoa vaan he pistävät toivonsa rikkauksiin ja ruokaan ja sirkushuveihin?

        MOT


    • Anonyymi

      Tähän olisi odottanut Ollin puolustuspuheenvuoroa tuon häirikön sijaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe