Paras tv sarja

Anonyymi

Mikä on paras tv sarja sinun mielestä.
Minä aloin katsomaan näkemiin vaan muru sarjaa. Se on todella hyvä ja oli paras joskus mutta en tiedä onko enää koska onhan hyviä sarjoja paljon.

25

192

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen katsellut Rillit huurussa sarjaa. Kevyttä ja kivaa. Toki muitakin sarjoja tulee katseltua suoratoistopalvelusta.

    • Vastaisin jotain nokkelaa, mutta kun kato tösöä tai striimejä juuri koskaan, niin en tiedä edes mitä sieltä tulee. Aikanaan tykkäsin kovasti mainitsemasti Näkemiin vaan muru -sarjasta.

      Se jännä seuraus sillä on, kun en juuri tölsyä kattele, että sen kerran kun sitä katsoo tai käy leffoissa, niin mikäli esitetty elämys ei ole aivan surkeinta kuraa, siihen uppoaa niin, että muu maailma suunnilleen unohtuu. Samoin jos vierailee tutuilla niin, että niillä telkku on auki, niin se häiritsee ihan pirusti, jotenkin huomio yrittää hakeutua kohti sitä elämää siellä ruudussa.

      • Vitjake.. ihan oikeasti..

        Minä en omista televisiota. Ja toi on ihan totta mitä sanoit tuosta vieraisille mennessä.. televisio vaivuttaa hypnoosiin. Se häiritsee ja kiehtoo samanaikaisesti.

        Olex ny varma että sun äiti ja isä ovat sun vanhemmat? Joka tapauksessa mä en ole niin varma omistani. Jos olen sun vanhempiesi vaihdokaslapsi.. heh.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vitjake.. ihan oikeasti..

        Minä en omista televisiota. Ja toi on ihan totta mitä sanoit tuosta vieraisille mennessä.. televisio vaivuttaa hypnoosiin. Se häiritsee ja kiehtoo samanaikaisesti.

        Olex ny varma että sun äiti ja isä ovat sun vanhemmat? Joka tapauksessa mä en ole niin varma omistani. Jos olen sun vanhempiesi vaihdokaslapsi.. heh.

        Hei sisko sisko sisko, sä olet kyllä minun sukuuni...

        Joo, se hypnoosivaikutus on ihan käsittämätön. Tai siis oikeastaan se häiriövaikutus, koska muut paikallaolijat ovat tottuneet siihen, että se ruutu on aina auki ja höpöttelee omiaan, mutta telkkariton ei tiedä moisesta häiriköstä mitään. Puhu siinä nyt mukavia ystävien kanssa kun puhuvat päät siinä litteässä puhujakorokkeessa seinällä pölöttävät koko ajan päälle.

        Kyllähän tuota tuli tuijotettua exän kanssa paljonkin, mutta nimenomaan yhdessä. Oma-aloitteisesti... Ei toi ehkä ole mun juttuni. Olin vuosituhannen alussa yhdeksän vuotta ilman ruutua, ei ollut mitään tarvetta sille.

        Mulla on ruutu seinällä, mutta en juuri käytä sitä yksin ollessani. Kun se on antenniverkossa ja vanhan kerrostalon sisäinen antennikaapelointi on mitä sattuu, niin peruskanavienkin näkymisen kanssa on joskus haasteita. Kun viime kesänä, juurikin potkupalloilun EM-kisojen alussa, menivät säätämään alueellisen lähetysmaston antennien kulmia ja sain satunnaisesti näkyville kanavat 1-5 ja nekin toimivat miten sattui. Niin siihen loppui sitten tillitys kokonaan.

        Sen jälkeen sillä on tullut katottua muutama dokkari Areenasta ja pari leffaa kaverin kanssa sen Netflixistä, läppäriavusteisesti. Nyt tuota seinäruusua ei ole tullut käynnistettyäkään sitten marraskuun.

        Tässähän on nyt se puoli, että isäni osalta on paha sanoa mitään varmaa, mitä kaikkea se on ehtinyt aikanaan touhuta, soon voinu olla vikkelämpi kaveri geeniensä jatkamisessa :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Hei sisko sisko sisko, sä olet kyllä minun sukuuni...

        Joo, se hypnoosivaikutus on ihan käsittämätön. Tai siis oikeastaan se häiriövaikutus, koska muut paikallaolijat ovat tottuneet siihen, että se ruutu on aina auki ja höpöttelee omiaan, mutta telkkariton ei tiedä moisesta häiriköstä mitään. Puhu siinä nyt mukavia ystävien kanssa kun puhuvat päät siinä litteässä puhujakorokkeessa seinällä pölöttävät koko ajan päälle.

        Kyllähän tuota tuli tuijotettua exän kanssa paljonkin, mutta nimenomaan yhdessä. Oma-aloitteisesti... Ei toi ehkä ole mun juttuni. Olin vuosituhannen alussa yhdeksän vuotta ilman ruutua, ei ollut mitään tarvetta sille.

        Mulla on ruutu seinällä, mutta en juuri käytä sitä yksin ollessani. Kun se on antenniverkossa ja vanhan kerrostalon sisäinen antennikaapelointi on mitä sattuu, niin peruskanavienkin näkymisen kanssa on joskus haasteita. Kun viime kesänä, juurikin potkupalloilun EM-kisojen alussa, menivät säätämään alueellisen lähetysmaston antennien kulmia ja sain satunnaisesti näkyville kanavat 1-5 ja nekin toimivat miten sattui. Niin siihen loppui sitten tillitys kokonaan.

        Sen jälkeen sillä on tullut katottua muutama dokkari Areenasta ja pari leffaa kaverin kanssa sen Netflixistä, läppäriavusteisesti. Nyt tuota seinäruusua ei ole tullut käynnistettyäkään sitten marraskuun.

        Tässähän on nyt se puoli, että isäni osalta on paha sanoa mitään varmaa, mitä kaikkea se on ehtinyt aikanaan touhuta, soon voinu olla vikkelämpi kaveri geeniensä jatkamisessa :)

        Oli se minunkin isäni sellainen velikulta nuorempana, että kun nähtiin isää noin kahdesti vuodessa, oli vaihtunut auto, asunto, nainen ja koira joka kerralla. Isälläni on tunnustettuja lapsia neljä ja ymmärtääkseni pari siihen päälle. Ainakin.

        Minulla tosiaan ei ole televisiota, katson mitä katson kännykällä. Ja minulle ei tule telkkua. Ei todellakaan. Mikään maailman mahti ei saa minua televisiota hommaamaan. Siihen on syynä exä. Ja syvä inhoni televisiota kohtaan.
        Taas yksi surullinen tarina elämästäni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Oli se minunkin isäni sellainen velikulta nuorempana, että kun nähtiin isää noin kahdesti vuodessa, oli vaihtunut auto, asunto, nainen ja koira joka kerralla. Isälläni on tunnustettuja lapsia neljä ja ymmärtääkseni pari siihen päälle. Ainakin.

        Minulla tosiaan ei ole televisiota, katson mitä katson kännykällä. Ja minulle ei tule telkkua. Ei todellakaan. Mikään maailman mahti ei saa minua televisiota hommaamaan. Siihen on syynä exä. Ja syvä inhoni televisiota kohtaan.
        Taas yksi surullinen tarina elämästäni.

        Sehän on paljon, minen ole isääni ikinä tavannutkaan. Mutta se on toinen tarina se.

        Itelläni oli telkkuangsti sillon 2000-luvun alussa, koska puoliso josta erosin, oli siihen aikaan aivan mahdoton sohvaperuna. Ei tuo oikein mitään muuta tehnytkään töiden jälkeen, minä pyöritin kodin asioita aika pitkälti. Niin siitä jäi inho telkkua kohtaan, mitä kestikin yhdeksän vai oliko se kymmennen vuotta. Sitten oli uusi suhde, eri ihminen ja no miksipä ei telkkua voisikin hommata.

        Kyllähän siihen on helppo vajota sen ääreen illasta, tosin oma-aloitteisesti en sitä näemmä tee, se vaatii sen toisen ihmisen siihen viereen. Mutta toisaalta tässä nyt tuijotan toista ruutua, näpyttelen palstalla puutaheinää ja luen sivussa uutisia.

        Ja nyt painun hetkeksi lukemaan, hyvät yöt Pirpana!


      • randombypasser kirjoitti:

        Sehän on paljon, minen ole isääni ikinä tavannutkaan. Mutta se on toinen tarina se.

        Itelläni oli telkkuangsti sillon 2000-luvun alussa, koska puoliso josta erosin, oli siihen aikaan aivan mahdoton sohvaperuna. Ei tuo oikein mitään muuta tehnytkään töiden jälkeen, minä pyöritin kodin asioita aika pitkälti. Niin siitä jäi inho telkkua kohtaan, mitä kestikin yhdeksän vai oliko se kymmennen vuotta. Sitten oli uusi suhde, eri ihminen ja no miksipä ei telkkua voisikin hommata.

        Kyllähän siihen on helppo vajota sen ääreen illasta, tosin oma-aloitteisesti en sitä näemmä tee, se vaatii sen toisen ihmisen siihen viereen. Mutta toisaalta tässä nyt tuijotan toista ruutua, näpyttelen palstalla puutaheinää ja luen sivussa uutisia.

        Ja nyt painun hetkeksi lukemaan, hyvät yöt Pirpana!

        Hyvää yötä rakas palstaveljeni. Jos noin saan sanoa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hyvää yötä rakas palstaveljeni. Jos noin saan sanoa.

        Iiik, uu, totaa, joo...
        Toi r-sana, vaikka näin neutraalissa yhteydessä, on vähän sama kuin kehuisi. Ja lopun tiedätkin :)
        Mutta saat sanoa, on oma asiani totutella, senkin tiedät paremmin kuin hyvin.

        Rakas palstasiskoni ;)


        (ps. opettelen...)


      • randombypasser kirjoitti:

        Iiik, uu, totaa, joo...
        Toi r-sana, vaikka näin neutraalissa yhteydessä, on vähän sama kuin kehuisi. Ja lopun tiedätkin :)
        Mutta saat sanoa, on oma asiani totutella, senkin tiedät paremmin kuin hyvin.

        Rakas palstasiskoni ;)


        (ps. opettelen...)

        Juu.. tota noin..

        Mä käytän todella paljon r-sanaa. Ihan niin, että moni jopa hämmentyy. Se on kaunis sana, mutta vain sana.
        Ehkä juuri siksi rakastan sen käyttämistä irl .. ihan koska se on kovasti aliarvostettu sanana. Ja siksi kun olen tunnehömppä.

        Jotenkin sairastumiseni jälkeen olen kokenut, että on tärkeää olla kuin hyvä on olla ja sama sanomisten kanssa. Pitää sanoa kun siihen on vielä mahdollisuus. Kun on myöhäistä, on myöhäistä.
        Ystävilleni olen sanonut jo monta kertaa. Ja läheisilleni. Minulle se on vain kaunis sana, jota käytetään liian vähän. Ei sen kummallisempaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. tota noin..

        Mä käytän todella paljon r-sanaa. Ihan niin, että moni jopa hämmentyy. Se on kaunis sana, mutta vain sana.
        Ehkä juuri siksi rakastan sen käyttämistä irl .. ihan koska se on kovasti aliarvostettu sanana. Ja siksi kun olen tunnehömppä.

        Jotenkin sairastumiseni jälkeen olen kokenut, että on tärkeää olla kuin hyvä on olla ja sama sanomisten kanssa. Pitää sanoa kun siihen on vielä mahdollisuus. Kun on myöhäistä, on myöhäistä.
        Ystävilleni olen sanonut jo monta kertaa. Ja läheisilleni. Minulle se on vain kaunis sana, jota käytetään liian vähän. Ei sen kummallisempaa.

        No anna mennä vaan, sehän on vaan hyvä.

        Itse olen antiikkisempaa koulukuntaa ja tuon sanan käyttöä on säästelty, jotta sen erityismerkitys korostuisi. Mutta eipä se mihinkään korostu, jos minä yksin käyttelen sitä tietyissä tarkoituksissa.

        Aliarvostettu se on ja liian vähällä käytöllä, joten miksipä ei. Tosin aika moni taitaa kokea sen hiukan vieraaksikin, ehkä vähän samaan tapaan kuin minä, mutta sehän loppuu runsaammalla käytöllä.

        En minäkään siihen kuole enkä pahalla ota, kunhan toin patavanhoillisen itseni esille.


    • Anonyymi

      Parhaita on monia. Tämän hetkinen suosikkini Holby Cityn sairaala. Vähän kuin oikeaa elämää.. ei ennalta arvattava, mielenkiintoisia, monimutkaisia käänteitä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Kovan onnen kundi oli aikoinaan ihan hauska, samaistuminen helppoa...

    • Pako oli aika hyvä. Nykyään melkein kaikki sarjat ovat tositeeveetä

    • Anonyymi

      Joo muru oli ihana

    • Anonyymi

      Se on kyllä hyvä. Kuin myös Huonosti käyttäytyvät miehet.

      Uudemmista Better call Saul on loistava.

    • Anonyymi

      Hyvityksen aika ja Paha paikka. Molemmat löytyy Yle Areenasta.

    • Anonyymi

      Tätä ei kukaan muu muista, mutta minä muistan ikuisesti:
      Bangkok Hilton

      Olin aivan lätkässä Nicole Kidmaniin tuohon aikaan. Sarjana tuskin sen kummoisempi.
      Sitten se perkuleen istukansyöjä sai Kidmanin, ja minun mahikset meni :(

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Tulihan tuota Vielä virtaa-sarjaa katsottua. Combolle kävi monesti hassusti, eikä koskaan saanut sitä ihastustakaan.

      Sarja tuli vielä päivisin, eikä keskellä yötä (22-06), kuten nykyisin. Oikeastaan eilen katsoin telkkaria ja nyt loppuviikon tulee samat ohjelmat uusintana, mutta välillä eri kanavalta. Se on nykyaikaa ja oikeistolaista ahneutta.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Salkkarit on tosi hyvä

    • Anonyymi

      Kansan palvelija 🇺🇦

    • Seinfeld, South Park, Frasier, X files.

      Nää tuli mieleen.

    • Ulkomaisista varmaan Frasier, Pokka pitää tai nykymittapuun mukaan hieman kyseenalainen Pikku-Britannia. Nuorempana myös Babylon 5
      Kotimaisista tankki täyteen.

      Nyt seurannassa sarja human resources.

      Telkkaria ei ole ollut enää pitkiin aikoihin. Arki ja harrastukset rytmittyy vahvasti tuon 5-vuorotyön tahtiin joten tietokoneelta tulee sitten jälkilähetyksellä seurattua lähinnä uutisia ja ajankohtaisohjelmia.

    • Anonyymi

      Kaikki avaruussarjat jo alkuperäisestä 1978 Battlestar Galacticasta lähtien :)

    • Anonyymi

      Hmm... jos avaruussarjoista joku pitäisi valita, niin ehkäpä Babylon 5.

      Ei niin vakavista tuollaisista on aika hyväkin ihmissuhteita, huumoria ja romantiikkaa seikkailujen lisäksi sisältävä on Star Trek Voyager, aika hyväkin.

      "This is captain Kathryn Janeway of the Federal Starship Voyager..." :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe