Putin: länsi tappaa toimittajia!

Anonyymi

31

90

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pikkuhiljaa siirrytään käyttämään kovempia pommeja, vääjäämättä

• Anonyymi

Minäkin alan uskoa samaa. Tää tiivistyy, kumulatiivisesti.

Aluksi mietin että kyse on alkavasta talousfiaskosta, pikkuhiertymien kautta. Mutta kyllä tää tarinankerronta alkaa muistuttaa jo jotain hilpeäksi epäonnistuneesti tarkoitettua mykkäleffaa.

Mutta kerropa mitä muuta jäi jäljelle kuin rukoilla Jeesukselta ihmeitä vaimentamaan edes kansallisella tasolla, edes suurelta osin, sitä mitä noi mainitsemasi aseet meinaa käytännössä lähestulkoon koko maailman väestölle tehdä.

Koska minulla ei ole muusta, toimivasta suojakuvusta aidosti hajuakaan.

Rukous ja siinpä se sitten onki se mitä minä ainakaan osaisin enää tässä kohtaa tehdä. Tuo on oikeasti se vihoviimeinen hyvä asia mitä jäljelle jää. Ehkä sit Luoja tekee niitä ihmeitä, edes tässä yhdessä maassa, edes suurelle osalle tästä kansasta. Sellainen on meinaa se tarve, kun nuo isot alkaa hyperventiloimaan, keskenää.

• Anonyymi

Kyllä tämä pieni mies on niin sekaisn vainoharhoissaan.

• Anonyymi

Ja moni putinisti täälläkin. Aika olisi saattaa heidät hourulaan. Tosin heitä ei paljon ole ,mutta kun päät ovat sekaisin ,minkä sille voi. Ne on niitä samoja jotka peukutti Trumpille.. Suurin osa koulunkäymättömiä anopersuja.

• Anonyymi

Liian tutuksi tulleen kaavan mukaan se tarkoittaa että Venäjä tekee tätäkin, ja siksi se väittää lännen tekevän sitä.

• Anonyymi

Nimenomaan. Tuo edellämainittu kannattaa kaikkien pitää mielessä.

Kun Kreml sanoo tai vihjaa jotakin vastapuolesta, se aikoo tehdä sen itse.

Hyvä esimerkki ensimmäiseltä sotaviikolta. "Ukraina käyttää fosforipommeja Itä-Ukrainan siviilejä vastaan."

Miten kävi, kahdeksas sotaviikko? Venäjä on käyttänyt fosforipommeja siviilejä vastaan Itä-Ukrainassa.

• Putinilla ja Turtiaisella on yksi yhdistävä tekijä: molempien jutut muuttuvat koko ajan omituisempaan suuntaan. Turtiaisella ONNEKSI ei ole merkittävästi valtaa.

• Anonyymi

turtlessihan haluaa erota, ja erotetaan ja halutaan erota ja eroaa. turtlessi on yhden miehen vastalause nyky maailman menolle.

hälle kunnon vappupallo lahjaksi, jossa on turtlesseja, niin mielialakin jo miehellä nousee eikä hänenkään tarvitse enää koko aikaa olla masentuneena.

• Anonyymi kirjoitti:

turtlessihan haluaa erota, ja erotetaan ja halutaan erota ja eroaa. turtlessi on yhden miehen vastalause nyky maailman menolle.

hälle kunnon vappupallo lahjaksi, jossa on turtlesseja, niin mielialakin jo miehellä nousee eikä hänenkään tarvitse enää koko aikaa olla masentuneena.

Hyvin muotoilit.

• Anonyymi

Eihän anolle voi valtaa antaa. Sekopää koko paska.

• Anonyymi

Paska länsi. Suosittelen muuttoa itään.

• Anonyymi

Vainoharha kertoo siitä kärsivästä ihmisestä aika paljon. Hoitoa tarvittaisiin.

• Anonyymi

Putte sotkee noilla puheillaan venäläisten mieliä. Eihän nuo puheet ole kuin vihan lietsomista länttä kohtaan ja kohta orjat ottavat vastaan nöyränä kurjuuden, puutteen ja paluun Neuvostoliiton aikaan.
      Venäläinen orjakansa on niin tyhmää ettei edes tiedä mitä oikeasti tapahtuu ja uskoo sokeasti valtion propaganda, koska heille on se syötetty ja opetettu pikkulapsesta asti.
      Ne fiksummat ja koulutetummat nuoret osaajat ovat sankoin joukoin paenneet maasta ja vain se heikompi aines ää jäljelle, hieno tulevaisuus ja vodka virtaa.

• Anonyymi

Tämä on uutinen. Se, että Venäjä tappaa oligarkkeja saadakseen heidän rahat, ei ole uutinen vaan fakta homma.

• Anonyymi

Ohhoh... Pelkääkö Putiini, ettei hänelle riitä tapettavia toimittajia jos muut ehtivät ensin ??

• Anonyymi

Itse olen miettinyt, että millaisen kirouksen putina langetti lastensa ja lastenlastensa päälle aloittaessaan tämän hyökkäyssodan ja murhatessaan kymmeniätuhansia viattomia siviilejä Ukrainassa. Luulen, että jää tuhansia katkeria ihmisiä, jotka haluavat kostaa putinalle nuo murhaamiset. Helpoin ja varmasti sattuvin tapa on tietysti iskeä putinan lähimpiin. En usko että nämä putinan lähimmät voivat koskaan enää kulkea venäjän ulkopuolella pelkäämättä, että heidät tapetaan.

• Anonyymi

Itse katsoisin sellaista hypoteesia kasvavasti todennäköiseksi, jossa tämä laajenee kolmanneksi, ehkä 3-4kk:tta sotaa, maksimissaan. Miljoona henkilöä jää keksimäärin per maa. Isompiin kai enempi, pienempiin vähempi.

Voin olla väärässäkin.

Jos olen väärässä, niin iloisimmathan lähtee bora boralle vielä 4.6nki vuoden kuluttuu.

• Anonyymi

Tai Venäjän sisäpuolella.

• Anonyymi

"When we evaluate other people, states and nations, we always seem to be looking in the mirror. We always see ourselves. We always pass on to another person what we ourselves are in essence," Putin added.

• Anonyymi

Hiihto, lentääkö toimittaja Pihtiputaalla ikkunasta, niinkun keihäs...

• Anonyymi

Johan tässä onkin odoteltu mitä hauskaa putte taas keksii. Että ihan lännen terroriryhmä. Toivottavasti saivat pidätettyä kaikki pahikset. Eikö ne keksi mitään muuta kuin mitä itsekin harrastavat. Ei sentään nyt tullut mitään hauskoja pakotteita. Miksi ne eivät laita pakotteita lännen hapatus tavaroille, kun niitä niin vihataan. Vai kääntyykö kansa sitten vastaan, kun nyt jo täytyy tuoda Ukrainasta pesukoneet ja terveyssiteet.

• Anonyymi

Eiköhän venäläiset hoida itse ne toimittajansa, kunhan heräävät.

• Anonyymi

Näin puhuu mies, joka seisoo messussa verenpunainen kynttilä kädessä. Nyt ilmeisesti aikoo myrkyttää länsimaisia toimittajia, kaava on: mistä muita syyttää, tekee itse.

• Anonyymi

Dementia pahenee. Ukko ei enää muista, kuka niitä toimittajia tappaa.
      Jospa ovat nyt sitten murhan estäessään saaneet jonkun kiinni, niin voivat kysyä; ”Olinko se minä, vai oliko se joku muu?

• Anonyymi

Venäläisillä on totuuden ja valheen välissä taktisen totuuden alue.

• Anonyymi

Median uutisissa ei tarvitse olla totuutta
        Nykyään riittää olettamus, luulo ja kuvitelmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Median uutisissa ei tarvitse olla totuutta
        Nykyään riittää olettamus, luulo ja kuvitelmat.

Niin, Venäläismediassa ei tarvita kuin olettamus, luulo ja kuvitelma.

Länsimediassa, paitsi tietysti MV-median tapaisissa "medioissa", on välttämättömyys että uutisen todenperäisyys pyritään varmistamaan ja uutisissa sen lisäksi pyritään välttämään mielikuvien synnyttämistä, eli pyritään puolueettomuuteen.

• Anonyymi

Media nyt kirjoittaa puutaheinää, uskoa ei kannata.

• Anonyymi

Muut maat mefioineen provosoi venäjää, kyllä tietää miten lopulta käy. Itse aiheutettua, turha syyttää venäjää. On kuin tökkis kepillä kilttiä karhua, ei se loputyomiin voi jatkua.

• Anonyymi

No miten nyt lopulta käy kerropas?

• Anonyymi

"FSB keskeytti terroristiryhmän toiminnan"
      Putinin mukaan kotimainen natsijärjestö on suunnitellut televisiotoimittajan murhaa. Ja tietysti CIA on löydetty rahoittajaksi.
      Putin on täysin seonnut. Näkee jo nyt samanlaisia natseja kotona, kuin ulkomaillakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2100
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      290
      1899
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      341
      1732
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1584
    5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      98
      1495
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1281
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1113
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1069
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1038
    Aihe