Ei saisi rukoilla sillä silloin menee asiat pahemmin pieleen. Uskovaiset rukoilee että Ukrainan sota loppuisi. Vain pahempaan suuntaan ollaan menossa, nyt Venäjä uhkaa ydinsodalla.
Vaan ei rukoilla, annetaan Karman hoitaa asia. Karman lain alaisia ovat myös kansat yksilön karman lisäksi. Rauhaa ihmiskunnalle kuitenkin pitää toivoa mutta sitä ei tuo mielikuvitusolennot.
Rukoilu on loitsuja !
Anonyymi
5
770
Vastaukset
- Anonyymi
Isämeidän rukous on vahva 😈loitsu kun siinä pyydetään asioita.
- Anonyymi
> Rukoilu on loitsuja !
Jos niin, sitten myös kaikkea mitä sinä sanot voi pitää loitsuna. - Anonyymi
On myös mahdollista että Allienit eivät anna Venäjää aloittamista ydinsotaa.
Allieneja voi pyytää apuun silloin kun on kysymys ihmiskunnan kohtalosta Venäjän vallan alla.- Anonyymi
Venäjän uhan alla
Korj.
- Anonyymi
Rukoilu ei koskaan ole pahasta mutta sotahan ei ole lopu ennen kun sen aika on loppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665665Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti953028- 2772656
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232389Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166