Suomen asettaminen hallinnoksi ja miehittäminen välittömästi.
Ahvenanmaan hyysäykselle loppu!!!
6
65
Vastaukset
- Anonyymi
Loppu hulluttelulle.
- Anonyymi
Ahvenanmaa saa joka vuosi suomalaisten veronmaksajien tukirahoja enemmän kuin mikään muu maakunta manner-Suomessa, vaika on vauraimmasta päästä suomalaisista maakunnista, niin on sovittu joskun aikoinaan ja kun Suomessa määrää pieni ruotsinkielinen vähemmistö, joka on vallannut Suomen virkamieskunnan parhaat paikat virkamiesruotsillaan, niin meno jatkuu ja pahenee. Sitä pakko- ja virkamiesruotsin karmeaa satoa jota suomenkielinen kansanosa maksaa jonkun historiallisen vääryyden takia. Nii-i.
Ahvenanmaa liitettiin Suomeen suomenruoitsalaisten tahdosta, että heidän kielivähemmistönsä ei jäisi liian pieneksi. Suomenkieliset eivät niin välittäneet, vaikka Ahvenanmaa olisi mennyt Ruotsille. Nyt Ahvenanmaalaiset vihaavat suomenkielisiä, kun eivät päässeet Ruotsin yhteyteen, vaikka syypäitä ovat suomenruotsalaiset mielihaluineen ja sortotoimineen, rasismineen. Olen sitä mieltä.
- Anonyymi
Välittömästi
- Anonyymi
Ei ole leikinlaskun aika. Todellisuus on toinen.
- Anonyymi
Siellä maakuntaneuvos kiihkeästi Jo oottelee Putleria, aikoo kuulemma Putlerin "saunapiikaksi" ja selänpesejäksi ! Ja samalla pyllistää Suomelle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261760
- 1071241
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381101- 491009
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni54920- 130910
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240878Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73767Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55739