Huostapsykoosi lastensuojelussa

Sosiaalityöntekijöillä ei edes pitäisi olla vaatimusta tietää kaikki ihmisten yksityiselämästä. Varsinkaan kun töissä on simppeleitä nuoria ja keski-ikäisiä toimistoihmisiä. Eikä kyse ole siitä, että lisätään rahoja ja puututaan entistä herkemmin vaan siitä, että he eivät ymmärrä mitään toisten asioista ja vetoavat auktoriteetin totteluun. He saavat käyttää mitä tahansa keinoa siihen. Epämääräiseen ongelman kaikki keinot käyttöön. Ongelmana on liika autoritaarisuus.

68

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiset ovat maailmassa selviytyneet ja lisääntyneet, ei sen takia, että kaikki olisivat viisaita, vaan siksi että meillä on kyky oppia ja matkia toisia. Nuo, jotka ovat keksineet työkaluja, tulenteon, kalastustapoja, ovat olleet auktoriteetteja toisille.

Auktoriteetteja ei tarvitse kritiikittömästi uskoa, mutta tosiasia on, että erikoislääkäri, joka on opiskellut alaansa 10 vuotta, tietää siitä enemmän kuin minä.
      Työkokemus millä tahansa muullakin alalla, joka ei ole minun, tuo tietynlaista auktoriteettia esim. putki- tai sähkötöissä ja uskon helposti, mitä he sanovat.

Auktoriteettien vastaisuus voi olla osa persoonallisuushäiriötäkin, ainakin se hidastaa asioiden vastaanottamista ja uuden oppimista. Ehkä siellä lastensuojelussakin on kokemusta juuri siitä alasta?

• Anonyymi

Vain lampaat selviävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain lampaat selviävät.

Miksi lampaat selviäisivät? Sudethan ne söisivät.
        Ihmiset selvisivät kun oppivat toisilta. Muuten olisimme kuihtuneet luoliimme, kun marjoja ja juuria ei olisi löytynyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi lampaat selviäisivät? Sudethan ne söisivät.
        Ihmiset selvisivät kun oppivat toisilta. Muuten olisimme kuihtuneet luoliimme, kun marjoja ja juuria ei olisi löytynyt.

Luolan patriarkka (sosiaalilautakunta) hakkasi pääni irti , koska menin ulos etsimään marjoja js juuria ja meiltä on ruoka loppu. Syyksi he sanoivat, että ulkona on vaarallisia susia.

• Anonyymi

Monestipa noilla ei ole kokemusta vielä miltään alalta. Ovat melkein lapsia itsekin.

• Auktoriteetti voi olla persoonallisuushäiriö. Väheksytään toisten olemassaoloa ja tunteita ja pahoinpidellään henkisesti eikä käydä avointa keskustelus tosiasioista. Auktoriteetti ei ole mikään tyranni. Se, joka osaa. Minä osaan näyttää, miten sosiaalilautakunta on tekaissut sairauksia minulle ja pikkulapselleni komennusvallan tavoitteella. Minä olen auktoriteetti tässä asiassa. Kandin kirjoittaja on auktoriteetti. Musiikin säveltävä on auktoriteetti (author)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain lampaat selviävät.

sitä on kaikenmaailman psykopaatti situmassa milloin milläkin virkapaikalla ja pyörittämässä sairaita touhujaan-

sosiaali-psykiatria on sanottu on hulluja tai rikollisia- tai ehkä jopa molempia yhtäaikaa?

• Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

Luolan patriarkka (sosiaalilautakunta) hakkasi pääni irti , koska menin ulos etsimään marjoja js juuria ja meiltä on ruoka loppu. Syyksi he sanoivat, että ulkona on vaarallisia susia.

suomen sosiaali-psykiatria ja köyhäinhuolto on vain jatke 1918 rotupuhtaus-terrorismille jota valkoiset teki ja fasistivalta jatkanut tähän päivään asti Suomessa- mm . 300 000 sosiaalihuollon määräämää raskaudenkeskleytystä suomalaisille köyhille- ja sitten ihmeteöön kun ei suomessa enää ole muita lapsia kuin muhammedeja?

Valkonen terrorismi tappaa suomalaisia yhä tänäkin päivänä nimellä eduskunta (kaikki puolueet RKPn alaisia)?

https://t.ly/aKiV

• Anonyymi

Tervetulosa Ruotsiin; meillä on kaikki tieto kaikkien saatavilla, jos ei erikseen yritä kietää, joka on hyvä pitää huomiossa Suomessakin, vaikka täälläkin ollaan julkisella linjalla melkein kaikessa.
      Jos tietoja katsottu, niin siihen tarvitaan perusteet, kun pitää kattaa tarpeen, vaikka tekaistut sellaiset.
      Juttua noidenkin oikeuksista on jossain jo käsitelty; en vain muista mitä, kun ei koske mua.

• Anonyymi

Onhan se sama laki Suomessakin. Rekisteriin jää jälki kaikista tiedoista, joita katsot. Eli oikeus on vain omassa työssä vaadittaviin tietoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se sama laki Suomessakin. Rekisteriin jää jälki kaikista tiedoista, joita katsot. Eli oikeus on vain omassa työssä vaadittaviin tietoihin.

Paitsi että kirjaukset ovat yksipuolisesti sosiaalilautakunnan tai sitä myötäilevien viranomaisten tekstejä.

• Anonyymi

Paitsi että kirjaukset ovat yksipuolisesti sosiaalilautakunnan tai sitä myötäilevien viranomaisten tekstejä.

Joo asianajaja aina mukaan ja tallenna avoimesti palaverit, niin johon muuttuu kirjaukset.

Toihan on ihan mielivaltaista eikä perheillä ole oikeusturvaa.

Tähän voit joutua käymään tuolla narsistisen ex-kumppanin tekemien ilmoitusten vuoksi..

• Sosiaalityöntekijät ovat yliopistokoulutettuja.

• Tai siis näin: Sössötyöntekijä käyttää kaikkia keinoja todellisen hätätilanteen lisäksi myös epämääräisessä ongelmassa, koska hän on epäpätevä ja laki katsoo vain kaikkien keinojen käytön (mielivaltaisen huostaanoton) olevan sallittua.

• Anonyymi

Tai siis näin: Sössötyöntekijä käyttää kaikkia keinoja todellisen hätätilanteen lisäksi myös epämääräisessä ongelmassa, koska hän on epäpätevä ja laki katsoo vain kaikkien keinojen käytön (mielivaltaisen huostaanoton) olevan sallittua.

Epäpätevä ei voi tehdä sijoituspäätöksiä. Ja eikö ne oikeus vahvista?

• Anonyymi kirjoitti:

Epäpätevä ei voi tehdä sijoituspäätöksiä. Ja eikö ne oikeus vahvista?

Sossu on epöpötevä koko yksityiselämän tietämyksessä ja pätevä virkaan. Ei maisterin paperit tee tyhmästä viisasta KAIKKEEN

• ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

Sossu on epöpötevä koko yksityiselämän tietämyksessä ja pätevä virkaan. Ei maisterin paperit tee tyhmästä viisasta KAIKKEEN

Tuolla ajatusmallilla ilmeisesti kukaan ulkopuolinen ei ikinä kykene puuttumaan eikä saa puuttua perheen asioihin. Sitäkö ajat takaa?

Perhe itsekö ne ongelmat sitten ratkoo? Kuvitteletko. Että hyvinkin suuri osa lapsista on Suomessa otettu huostaan turhan takia?

Tai siis näin: Sössötyöntekijä käyttää kaikkia keinoja todellisen hätätilanteen lisäksi myös epämääräisessä ongelmassa, koska hän on epäpätevä ja laki katsoo vain kaikkien keinojen käytön (mielivaltaisen huostaanoton) olevan sallittua.

Oletko sinä hyvinkin tarkasti perehtynyt aiheeseen?

• TruthReallyHurts kirjoitti:

Tuolla ajatusmallilla ilmeisesti kukaan ulkopuolinen ei ikinä kykene puuttumaan eikä saa puuttua perheen asioihin. Sitäkö ajat takaa?

Perhe itsekö ne ongelmat sitten ratkoo? Kuvitteletko. Että hyvinkin suuri osa lapsista on Suomessa otettu huostaan turhan takia?

Sanoin, että koska sosiaalilautakunta on epäpätevä, sen ei saa antaa puuttua yksityiselämään. En mitään muuta.

Minä osaan korjata ongelmat itseni, vanhempien ja lasten elämässä. Olen niin viisas. Kannustan ihmistä ajattelemaan elämäänsä ja luottamaan itseensä. En riistä lasta, pakota ja pimitä johtopäätöksiä. Tätä voi olla todellinen pätevä auttaminen eikä puuttuminen ole eristävää.

Huostaanotto on kiellettävä kokonaan. Ehdotan huostaanoton kieltämistä, jolloin lastensuojelu ei voi keksiä valheita huostaanoton saamiseksi. Tällöin se joutuu käyttämään avohuollon palveluja, jotka ovat olleet tähän asti näennäisiä ja kehittämään keinoja. Avohuollossa on rajoittamispäätöksiä, laitospäätöksiä, kiireellisiä sijoituksia ja kotipsykoterapiaa. Niihin pakotetaan myös iloisia ja terveitä perheitä ja ne ovat kaikki näennäisiä, ilman todellista päämäärää ja sosiaalityöntekijän mielenjohteesta. Ne ovat oikein kohdennettuna tehokkaita tapoja kontrolloida vanhempia ja varmistaa pahoinpitelyn esto. Ihmisten tuhoaminen ei loppunut ennen kuin rikoslaki noituudesta kumottiin. Toisaalta tämä kansalaisaloite voidaan muuttaa uuden viran perustamiseksi, joka voisi toimia sovittelijana viranomaisen ja vanhemman välillä. Molemmilla osapuolilla tulee olla halu pyrkiä johonkin parempaan johtopäätökseen ja ratkaisuun, eikä vedota "holhousoikeuteen".

Keskustelu on aina auktoriteetin kyseenalaistamista. Se kuuluu terveeseen yhteiskuntaan. Suomen lastensuojelu eli kaupunkien sosiaalilautakunnat eivät käyttäydy terveesti.

Oletko sinä hyvinkin tarkasti perehtynyt aiheeseen?

Pärjäsin hienosti isänä avioeron jälkeen. Kieltäytymisen jälkeen sosiaalilautakunta poimii asiat yksityiselämästämme ja näyttelee niin kuin

Isä viihdyttää lasta työajossa autossa. Pari kertaa lämpimillä säillä ja päiväkotiin heti kun se loma loppuu.

/

Mielisairaalla isällä on lapsi autossa. Hän ei pysty keskittymään lapsen hyvinvointiin mielentilansa takia.

Isä puhuu lapselle lastensuojelusta. Hän tietää mitä tapahtuu ja miksi ja samalla hän luottaa isän huolenpitoon.

/

lapsi taantuu isän häiriintyneestä puheesta. Isä aiheuttaa hätätilanteen ollessaan lapsen kanssa yksin

Pärjäsin hienosti isänä avioeron jälkeen. Kieltäytymisen jälkeen sosiaalilautakunta poimii asiat yksityiselämästämme ja näyttelee niin kuin

Isä viihdyttää lasta työajossa autossa. Pari kertaa lämpimillä säillä ja päiväkotiin heti kun se loma loppuu.

/

Mielisairaalla isällä on lapsi autossa. Hän ei pysty keskittymään lapsen hyvinvointiin mielentilansa takia.

Isä puhuu lapselle lastensuojelusta. Hän tietää mitä tapahtuu ja miksi ja samalla hän luottaa isän huolenpitoon.

/

lapsi taantuu isän häiriintyneestä puheesta. Isä aiheuttaa hätätilanteen ollessaan lapsen kanssa yksin

Niin? Onko sinulla siis henkisiä ongelmia?

Keskustelu on aina auktoriteetin kyseenalaistamista. Se kuuluu terveeseen yhteiskuntaan. Suomen lastensuojelu eli kaupunkien sosiaalilautakunnat eivät käyttäydy terveesti.

Niinkö on? Siis yksikään sos.puolen työntekijä tai yhdenkään kunnan lautakunta ei toimi "normaalisti"?

• Teilläkö ei ole mitään sairauksia?

Sanoin, että koska sosiaalilautakunta on epäpätevä, sen ei saa antaa puuttua yksityiselämään. En mitään muuta.

Minä osaan korjata ongelmat itseni, vanhempien ja lasten elämässä. Olen niin viisas. Kannustan ihmistä ajattelemaan elämäänsä ja luottamaan itseensä. En riistä lasta, pakota ja pimitä johtopäätöksiä. Tätä voi olla todellinen pätevä auttaminen eikä puuttuminen ole eristävää.

Huostaanotto on kiellettävä kokonaan. Ehdotan huostaanoton kieltämistä, jolloin lastensuojelu ei voi keksiä valheita huostaanoton saamiseksi. Tällöin se joutuu käyttämään avohuollon palveluja, jotka ovat olleet tähän asti näennäisiä ja kehittämään keinoja. Avohuollossa on rajoittamispäätöksiä, laitospäätöksiä, kiireellisiä sijoituksia ja kotipsykoterapiaa. Niihin pakotetaan myös iloisia ja terveitä perheitä ja ne ovat kaikki näennäisiä, ilman todellista päämäärää ja sosiaalityöntekijän mielenjohteesta. Ne ovat oikein kohdennettuna tehokkaita tapoja kontrolloida vanhempia ja varmistaa pahoinpitelyn esto. Ihmisten tuhoaminen ei loppunut ennen kuin rikoslaki noituudesta kumottiin. Toisaalta tämä kansalaisaloite voidaan muuttaa uuden viran perustamiseksi, joka voisi toimia sovittelijana viranomaisen ja vanhemman välillä. Molemmilla osapuolilla tulee olla halu pyrkiä johonkin parempaan johtopäätökseen ja ratkaisuun, eikä vedota "holhousoikeuteen".

Epärealistisia ajatuksia. Oletatko olevasi kykenevä arvioimaan itseäsi objektiivisesti? Millä perusteella?

/

/

Niin, näitä päätöksiin kirjoitettuja synkkiä ja raskaita viranomaisen valehteluja alkaa tulla kirjoituksessani teille nähtäväksi kaikessa rumuudessaan.

Koko mielisairauskeskeinen painolasti meidän tapauksessamme on yksinomaan kaupungin lastensuojelutoimiston keksimää.

Truthreally hurts on minun sosiaalityöntekijäni, joka really uskoo, että vähän raaputtamalla löytyy minun todelliset heikkouteni.

:)))))))

Niin, näitä päätöksiin kirjoitettuja synkkiä ja raskaita viranomaisen valehteluja alkaa tulla kirjoituksessani teille nähtäväksi kaikessa rumuudessaan.

Koko mielisairauskeskeinen painolasti meidän tapauksessamme on yksinomaan kaupungin lastensuojelutoimiston keksimää.

Truthreally hurts on minun sosiaalityöntekijäni, joka really uskoo, että vähän raaputtamalla löytyy minun todelliset heikkouteni.

Tai ei hän kukaan ole. Joku todella ruma persoona. Narsistihan voi emuloida kaikkia. Olen vain herättänyt anonyymin nettistalkkaajan huomiota.

Tai ei hän kukaan ole. Joku todella ruma persoona. Narsistihan voi emuloida kaikkia. Olen vain herättänyt anonyymin nettistalkkaajan huomiota.

Täh?

Oletko sinä täysin sekaisin.

Et kai vain ole se sama kirjoittaja, joka on täällä jo vuosia vaahdonnut Raisiosta?

• Anonyymi

eli todella vaarallisia todellisuudesta irtaantuneita?

• Anonyymi kirjoitti:

eli todella vaarallisia todellisuudesta irtaantuneita?

Todista, kuka on vaarallinen tai todellisuudesta irtaantunut ennen kuin päätät lastensuojelutoimista.

Todista, kuka on vaarallinen tai todellisuudesta irtaantunut ennen kuin päätät lastensuojelutoimista.

Sinäkö et ymmärrä, että niin joudutaan tekemäänkin? Onko sinulla aihepiiristä laaja kokemus?

• Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

Niinkö on? Siis yksikään sos.puolen työntekijä tai yhdenkään kunnan lautakunta ei toimi "normaalisti"?

Ei sosiaalityöntekijä voi analysoida kenenkään mielenterveyttä, koska hänellä ei ole siihen vaadittavaa koulutusta (psykiatri) eikä pätevyyttä.

Kirjoittaahan ne noita satujaan mutta ota asianajaja mukaan, tallenna tapaamiset avoimesti (lain mukaan voit tehdä eikä voi kieltää) tai jos yrittää pyydä kirjallinen lainvoimainen päätös (laiton).

Pidä huoli kirjausten sanavalinnoista korjaa tekstit.
        Ole rauhallinen ja vähänsanainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sosiaalityöntekijä voi analysoida kenenkään mielenterveyttä, koska hänellä ei ole siihen vaadittavaa koulutusta (psykiatri) eikä pätevyyttä.

Kirjoittaahan ne noita satujaan mutta ota asianajaja mukaan, tallenna tapaamiset avoimesti (lain mukaan voit tehdä eikä voi kieltää) tai jos yrittää pyydä kirjallinen lainvoimainen päätös (laiton).

Pidä huoli kirjausten sanavalinnoista korjaa tekstit.
        Ole rauhallinen ja vähänsanainen.

Kau ymmärrät, että en kysynyt tuota?

Kukaan ei ole väittänyt, että sos.puoli tekisi mielenterveyteen liittyviä diagnooseja. Mistä sen keksit? Sossut reagoivat siihen, mitä ihmiset tekevät!

Kun lapsella on ongelmia, ne näkyvät kyllä hänen kanssaan työskenteleville. Lapsi oireilee. Käsitätkö?

• Anonyymi

Kysyykö kukaan lapselta mitään?

• Minä olen huostaanotetun pojan hyvä isä ja olen laittanut hänen mielipiteensä ylös. Lapseni on sanonut parin vuoden aikana "minä haluan asua isän kotona enkä äidin kotona", tapaamispaikassa "nyt pyydä apua!" osoittaen valvojia, "minä kerroin sijaisperheen tädille, että isä on hyvä isä", tapaamisella hän silitti käsivarttani ja sanoi "kiitos isä" ja isoisälle hän sanoi sijaisperheen säännöllisillä puheluissa, että "minä saan olla isän seurassa kerran viikossa.

• Anonyymi

Vanhempien pitää olla harvinaisia huonona, jos heidän lapsia otetaan huostaan.

• Anonyymi

Ei kaikki ole ollenkaan totta mitä lastensuojelu papereihinsa kirjottelee. Huostaanottopäätös tehdään niiden papereiden perusteella.

• "kaikki mitä viranomainen sanoo on tosiasia"

• Anonyymi

Olen nyt näiden vuosien saatossa tutustunut noihin sossuihin.

Karkea jako on seuraava:
      1. Äitin puolustajat 1/3
      2. Joo joo tapaukset 1/3
      3. Lapsen edun ajajat 1/3

Näistä ehdottomasti kärkkäin osa on nämä naisasia naiset.

Tuossa hommassa vinoumana on organisaatio. Sossulla on päätäntävaltaa ja äänekkäin osa on naisasianaiset. Näistä tapauksista kuulee ja lukee ihan koko ajan.

Parempaan toimintaan tarvittaisiin vastaavaa organisaatiota kuin poliisilla. Yksi porukka valmistelee ja yksi porukka päättää. Nyt monesti sama naisasianainen kuuntelee vain äitin tarinat ja tekee päätökset.

• Anonyymi

Joo ja toiminta riippuu ihan päättäjän tunteesta. Päätökset ovat aina riippuvaisia siitä mihin ryhmään noista kolmesta sossu kuuluu. Viimeisimmät omat asioinnit ovat olleet kärkkäitä naisasianaisia. Lapsikin kokee ne vihamielisinä naisasianaisina.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo ja toiminta riippuu ihan päättäjän tunteesta. Päätökset ovat aina riippuvaisia siitä mihin ryhmään noista kolmesta sossu kuuluu. Viimeisimmät omat asioinnit ovat olleet kärkkäitä naisasianaisia. Lapsikin kokee ne vihamielisinä naisasianaisina.

Kaikki lastensuojelun päätökset ovat riippuvaisia siitä, mikä tavoite sosiaalilautakunnalla on. Vanhemman sairaudet tekaistaan tavoitteen saavuttamiseksi. Ja he ovat voineet lautakunnassa keskustella salaa, että "tästä lähtien me pyrimme vaarallisen isån eristämiseen". Siksi äidin puolustaminen. Ja se ei ole sosiaalityöntekijä vaan lautakunta, jolle sössötyöntekijä valmistelee ja lautakunta päättää, tai lautakunta ohjaa ja sössötyöntekijä tekee päätöksen. He ovat kaikki töissä lastensuojelussa ja nauttivat rajattomasta vallasta mitä tulee lapsiperheisiin.

• Anonyymi

Kaikki lastensuojelun päätökset ovat riippuvaisia siitä, mikä tavoite sosiaalilautakunnalla on. Vanhemman sairaudet tekaistaan tavoitteen saavuttamiseksi. Ja he ovat voineet lautakunnassa keskustella salaa, että "tästä lähtien me pyrimme vaarallisen isån eristämiseen". Siksi äidin puolustaminen. Ja se ei ole sosiaalityöntekijä vaan lautakunta, jolle sössötyöntekijä valmistelee ja lautakunta päättää, tai lautakunta ohjaa ja sössötyöntekijä tekee päätöksen. He ovat kaikki töissä lastensuojelussa ja nauttivat rajattomasta vallasta mitä tulee lapsiperheisiin.

Äidinsuojelua vai lastensuojelua. Ehkä molempia mutta kumpaakohan enemmän se kuuluisa "lapsen etu" ajaa tuolla. Kolmas on sitten isän vaino mustamaalaus ja eristäminen jonka tavoite on että he eivät tapaa enää koskaan edes aikuisena.

Tästä kaikesta ja omista kokemuksista joita en kenelläkään kerro vedän ihan oman johtopäätöksen että lastensuojelu on ensisijaisesti feminismiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äidinsuojelua vai lastensuojelua. Ehkä molempia mutta kumpaakohan enemmän se kuuluisa "lapsen etu" ajaa tuolla. Kolmas on sitten isän vaino mustamaalaus ja eristäminen jonka tavoite on että he eivät tapaa enää koskaan edes aikuisena.

Tästä kaikesta ja omista kokemuksista joita en kenelläkään kerro vedän ihan oman johtopäätöksen että lastensuojelu on ensisijaisesti feminismiä.

On tuolla lastensuojelussa lastensuojeluakin. Valitettavasti se on vähemmistössä. Vihaiset femakot ovat äänekkäin ja kärkkäin ryhmä ja ohjaavat työn sellaiseen femakkosuuntaan. Yleensä siis näin.

Tuosta isän eristämisestä. Aivan tuttua.

Jos isä joutuu lastensuojelun kanssa tekemisiin, niin suosittelen äänittämään salaa kaiken.

Omalla kohdalla sattuneet lastensuojelun toimet mitkä ovat saattaneet hyvin täyttää rikoksen tunnusmerkit. Kyseessä siis myös mahdollisesti lapseen kohdistuvia rikoksia!
        1. isän ja lapsen solvaamista ( kunnianloukkaus)
        2. Lapsen oikeudettomasti pakottaminen äidille (pakottaminen)
        3. Laiminlyöntejä ilmoituksista kun isä tai lapsi raportoi äidin tekemisistä (pahoinpitely..murhanyritys)
        4. Vieraannuttaminen (vieraannuttaminen)

Tätä edelleen nimitetään lastensuojeluksi??

• Anonyymi kirjoitti:

On tuolla lastensuojelussa lastensuojeluakin. Valitettavasti se on vähemmistössä. Vihaiset femakot ovat äänekkäin ja kärkkäin ryhmä ja ohjaavat työn sellaiseen femakkosuuntaan. Yleensä siis näin.

Jos isä joutuu lastensuojelun kanssa tekemisiin, niin suosittelen äänittämään salaa kaiken.

Omalla kohdalla sattuneet lastensuojelun toimet mitkä ovat saattaneet hyvin täyttää rikoksen tunnusmerkit. Kyseessä siis myös mahdollisesti lapseen kohdistuvia rikoksia!
        3. Laiminlyöntejä ilmoituksista kun isä tai lapsi raportoi äidin tekemisistä (pahoinpitely..murhanyritys)

Ei siellä ole lastensuojelua. Lasta ei täydy suojella keneltäkään. Se on pelkkä äärioikeistolainen kultti, joka vääristää perheasiat vastakkainasetteluksi ja elättelee uhkakuvaa. Rehellinen perhetyö on oikea nimi, eikä siinä eristetä vanhempia. Koko lastensuojelu pitää kieltää. huostaanoton kieltämällä rajoitetaan hullujen sosiaalilautakuntien harjoittamaa väkivaltaa lyhyellä tähtäimellä. Sitten autetaan kaikkia tasapuolisesti ja ilman pysyvää stigmaa. astutaan moderniin maailmaan. Ja nämä hirviöt jätetään miettimään tekojaan niin kuin natsit

• Anonyymi

Joo noinhan se menee.

Päihdeongelmaisia äityleitä ne tukee loppuu asti vaikka poliisig hakisivat lapsen päihtyneen luota.

As ajaja aina mukaan, tallenna tapaamiset, pyydä kirjaukset ja pidä huoli sanavalinnoista.

Ole rauhallinen, vaikla perättömillä ilmoituksilla ja syytöksillä käyvät päälle. Kuuluu kuvioon. Naurettava laitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemus on sama enkä astu jalallanikaan tuohon laitokseen ilman asianajajan läsnäoloa.

Perättömillå ilmoituksilla kuka tahansa voi tuonne joutua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lain mukaan voit nauhoittaa avoimesti, muuttuu sävy kirjauksissa. Asianajaja mukaan aina.

• Anonyymi

Niin, tämä on vaikea asia. Jos on henkisesti epävakaa, siihen kuuluu myös se, että ei itse voi tilaansa ymmärtää. Silloin puolustuskyvytöntä lasta tulee suojella. Epävakaa voi olla hellä ja huolehtivainen, mutta myös ahdistunut ja takertuva. Pieni lapsi tarvitsee kokoaikaista vakautta ja turvaa.

Mitä tiedät itsestäsi? Onko käytöksessäsi ollut aggressiivisuutta, ahdistusta tai jotain sellaista, minkä vuoksi sosiaalipuoli voi olla huolissaan?

• Anonyymi

No siis ainankin omalla kohdalla riittää vaikka solvaamiseen, että on mies tai lapsi. Kumpiakin solvataan. Kerran esim. estin lapsen solvaamisen niin sossu alkoi solvaamaan minua.

Ihan kuin olisi ollut lauma katkeria nais exiä kostamassa miehelle ja lapselle. Huomautin tästä heidän esimiehelle - ei toimenpiteitä.

Tätä edelleen nimitetään virheellisesti lastensuojeluksi.

• Et tajunnut mitä tarkoittaa mustamaalaaminen. Silloin sosiaalilauta tekaisee sairauksia. Silloin ei ole tarvetta suojella lasta. Sosiaalilauta on tuhoamassa lapsen vanhemman.

• Anonyymi

Et tajunnut mitä tarkoittaa mustamaalaaminen. Silloin sosiaalilauta tekaisee sairauksia. Silloin ei ole tarvetta suojella lasta. Sosiaalilauta on tuhoamassa lapsen vanhemman.

"Sosiaalilauta on tuhoamassa lapsen vanhemman"

Sinäpä sen sanoit. Tyhjentävästi ja niin lyhyesti.

• Anonyymi

Et tajunnut mitä tarkoittaa mustamaalaaminen. Silloin sosiaalilauta tekaisee sairauksia. Silloin ei ole tarvetta suojella lasta. Sosiaalilauta on tuhoamassa lapsen vanhemman.

Tossa ylemmässä viestissä kerroin lapsen ja isän solvaamisesta. Kyseessä oli juurikin sossun ihan itse keksimä olkiukko jonka perusteella alkoi solvaaminen. ( kunnianloukkaus?)

• ajatuksetovatilmaisia
        Anonyymi kirjoitti:

Tossa ylemmässä viestissä kerroin lapsen ja isän solvaamisesta. Kyseessä oli juurikin sossun ihan itse keksimä olkiukko jonka perusteella alkoi solvaaminen. ( kunnianloukkaus?)

Meitä sosiaalilautakunnan pahoinpitelemiä Suomen kansalaisia on kasvava joukko. Se sama tapahtuu kaikille ja sosiaalilautakunnan naiset uskovat, että se on sitä terveyden autoritatiivista ojentamista sairaille omaksi parhaakseen. Kansalla on kummallisia myyttejä "on sinulla kuitenkin jotain vikaa" ja eduskunnalla ei ole tarkkaa tietoa tai eivät usko sitä, miten synkän ja rankan väkivallan uhreja ihmiset ovat. Meidän pitää osoittaa mieltä enemmän kuin yksi nainen eduskuntatalon portailla keskiviikkoisin ja minun autoni puskuri.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko, että sosiaalityöntekijä keksi "olkiukon" ja sitten syytti sinua siitä? Juuri näin sosiaalilautakunta kohtelee minua, lastani ja äitiä. Miten huostaanotto voidaan lopettaa, jos sen syyt ovat todenvastaisia?

• Anonyymi

Sinulla ei liene pätevyyttä arvioida tuntemattomien ihmisten persoonallisuuden piirteitä näkemättä.

Sossuilla ei myöskään vaikka tapaisivat ei koulutus ja pätevyys ihan riitä :)

• Anonyymi

Kaikenlainen ihmisten sosiaalinen suojelu on iso ja kannattava bisnes.
      Bisnes ei pyöri ilman asiakashankintaa.
      Jotain täytyy saada paperille uskottavuuden rippeiden säilyttämiseksi.
      Sellainen se Suomen hallinto on.

• Anonyymi

Eräänlaista natsismia siis. Ihmisiä ei täydellisesti tuhota, mutta kuitenkin, sijoitetaan keskitysleireille ihmisen parhaaseen vedoten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräänlaista natsismia siis. Ihmisiä ei täydellisesti tuhota, mutta kuitenkin, sijoitetaan keskitysleireille ihmisen parhaaseen vedoten.

Olisiko oikeampi sana feminismiä?

• Anonyymi

En oikein tiedä. Itsekin viranhaltijana toimineena, vaikkakaan en sosiaalialalla, on vaikea kuvitella, että lastensuojeluun otetaan yhteyttä ja huostaanottopäätöksiä tehdään syyttä. Voi olla , että huostaanotto on tilapäinen ja perheolojen vakiinnuttua, he pystyvät huolehtimaan taas lapsesaan. Joidenkin tilanne on sellainen, että ei ole varmuutta vakauden jatkumisesta ja sillon lapsen on parempi olla sijaiskodissa
      .
      Ainoa kokemukseni huostaanotosta perustuu tätini kertomukseen. Serkkuni oli eronnut avovaimostaan ja heillä oli pieni tyttö. Tyttö oli usein tätini hoidossa viikolla ja viikonloppuisin.
      Lapsi otetiin huostaan, kun työtön äiti piti bileitä 2 vrk yhtämittaa ja naapurit valittivat ja poliisit tulivat ja löysivät kolmivuotiaan valveilla, peloissan ja kyyrystä makuuhuoneen nurkasta. Asiaa selviteltiin ja tyttö palasi kotiinsa.

• Anonyymi

<< on vaikea kuvitella, että lastensuojeluun otetaan yhteyttä ja huostaanottopäätöksiä tehdään syyttä. >>

Niinpä. Kyllä tuollaisessa perheessä on jo aivan helvetisti ongelmia, jos huostaanottoa suunnitellaan.

Tietysti monella ihmisellä ajatus lasten kasvattamisesta ja hyvästä olosta on niin älyttömän vääristynyt, etteivät he edes tajua lasten olevan suunnilleen heitteillä. Ajatellaan, että "kyllähän nuo elossa näyttää pysyvän ja ruokaa on jääkaapissa aina" - ja sitten itse lähdetään ryyppäämään kaveriporukassa määrittelemättömän ajan.

• Anonyymi kirjoitti:

<< on vaikea kuvitella, että lastensuojeluun otetaan yhteyttä ja huostaanottopäätöksiä tehdään syyttä. >>

Niinpä. Kyllä tuollaisessa perheessä on jo aivan helvetisti ongelmia, jos huostaanottoa suunnitellaan.

Tietysti monella ihmisellä ajatus lasten kasvattamisesta ja hyvästä olosta on niin älyttömän vääristynyt, etteivät he edes tajua lasten olevan suunnilleen heitteillä. Ajatellaan, että "kyllähän nuo elossa näyttää pysyvän ja ruokaa on jääkaapissa aina" - ja sitten itse lähdetään ryyppäämään kaveriporukassa määrittelemättömän ajan.

Todista, että ajatus kasvattamisesta on helvetin vääristynyt ennen kuin teet huostaanottopäätöksiä. Eikä sillä ole väliä, miksi ilmoitus tehtiin, kun kysymys on, että miksi sosiaalikunta NYT luo olkiukkoja ja syyttäå niistä vanhempia ja elättelee harhakäsitystä vanhemman ja lapsen välisestä vastakkainasettelusta

• Anonyymi

Todista, että ajatus kasvattamisesta on helvetin vääristynyt ennen kuin teet huostaanottopäätöksiä. Eikä sillä ole väliä, miksi ilmoitus tehtiin, kun kysymys on, että miksi sosiaalikunta NYT luo olkiukkoja ja syyttäå niistä vanhempia ja elättelee harhakäsitystä vanhemman ja lapsen välisestä vastakkainasettelusta

Ei kun lastensuojelu kirjottaa totuudet papereihinsa just niinkuin itse haluaa. Siinä se. Jos joku on sitä mieltä että väärin kirjotettu niin todistustus ja näyttövelvollisuus on hänellä.

• Anonyymi

Tuossa on puututtu ihan oikein.

Se on vaan käsittämätöntä miksi ei kiireellisesti sijoiteta lasta isälle.

Tai vaihdeta huoltajuutta ja asumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun lastensuojelu kirjottaa totuudet papereihinsa just niinkuin itse haluaa. Siinä se. Jos joku on sitä mieltä että väärin kirjotettu niin todistustus ja näyttövelvollisuus on hänellä.

Oikeudessa käräjillä kiista tekstit alussa.

Hallinto-oikeus enemmän mielivaltaa ja siellä ei tosiseikkaselvittelyä oikein ole vaan uskovat noita satuja.

• Anonyymi

Onneksi kuitenkin al-holin leiriltä haetut tappajaäidit on Suomessa sopivia kasvattajia. Lisäksi näille on myönnetty myös elinikäinen ylöspito.
      Muissa maissa nämä "pullantuoksuiset äidit" on vangittu.

• Anonyymi

Aivan tämä nauratti kaikessa karmeudessaan :)

Terroristiäisit ja lapset menevät tavallisen hyvän suomalaisen työssäkäyvän perheenisän edelle.

• Anonyymi

Suomen lastensuojelu on huonolla tolalla.

Vältä joutumasta sinne. Jos erokostoksi ex-nainen tekee ilmoituksia. Ota asianaja. Tallenna palaveri ja tarkista kirjaukset. Selvitä tilanne rauhallisesti. Älä provosoidu mistään.

Tota pari kertaa niin sossut jättää sut rauhaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4650
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      93
      2408
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      571
      1818
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1573
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1491
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1128
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      978
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      977
    Aihe