Selostuksessa tulee kohta, ilmaston lämpeneminen voi muuttaa tämänkin. Patistus alkaa riittää.
Ootteko huomanneet että jokaisen ylen luontoohjelman
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisiä pelootellaan.
- Anonyymi
Useammassa mainitaan tuo muutos ainakin viiteen kertaan!
- Anonyymi
Ei sentään evoluutiotaruun vannnoteta uskomaan..voi voi,
- Anonyymi
Tottahan se ilmaston lämpeneminen on, ei siitä pääse ohi. En minä ole huomannut laskea niiden mainintojen määrä, kun ovat ihan arkista tietoa.
- Anonyymi
Paskanhajuista kuvottavaa aivopesua. Heidän kuuluu näyttää eläimiä ilman ällöttäviä mielipide hupakoimistaan.
- Anonyymi
Kylmäähän tässä on piisannut .
- Anonyymi
Ilmasto kylmenee.
- Anonyymi
En seuraa Yleä, sillä kaikki aikani menee ilmastonmutoksen torjuntaan. Sohvaperuna.
- Anonyymi
Tuputus kääntyy itseään vastaan.
- Anonyymi
Noiden ohjelmien lopussa se ainakin aina mainitaan hyvin tunteikkaasti.
- Anonyymi
Aivopesua
- Anonyymi
Kannattaa hankkia tietoa ja miettiä miten sopeudutaan. Miten vähentää turhaa kulutusta. Miten säästää jotain tulevillekin sukupolville. Mutta ihan hyvällä. Kauhea ahdistus ja kieltäminen eivät auta ketään.
- Anonyymi
Jos se ilmasto kuitenkin lämpenee ja tämä ihmisten toimista johtuvaa niin lupaatteko mennä kaulakiikkuun pelastaaksenne maaailman ja myöntääksenne erheenne? Vastuu yleensä pitää kantaa.
Veikkaan kuitenkin teidän löytävän seuraavan aiheen mistä itkeä ja narista.
Narisijoiden ykkösaiheet: ilmaston lämpeneminen, korona rokote, nato jäsenyys, maahanmuuttajat tulee, porvarit vie kaiken.
Hankkikaa perhana elämä😬🤮 26.04.2022 17:14
"Ootteko huomanneet että jokaisen"
Ilmaston muutos on totta samoin kuten saastuminen!
Se että ilmasto lämpenee ja saastuu kuuluu evoluutioon.
Napajäät sulaa. Ihmisten elimistöistä on löydetty muovia?
Samoin makea vesi tulee loppumaan.
Padot sortuvat ja mutavyöryt ja tsunamit
tappavat miljoonia!
Kaikki saarivaltiot tulevat hukkumaan.
Sen ennusti jo aikoinaan Pentti Linkola.
Täällä vaan huudetaan HUUHAA iskulauseita.
Itse en sääli itseäni mutta LapseLapsistani olen huolissani.- Anonyymi
70 luvulla pelättiin ilmaston kylmenemistä. Saa nähdä milloin tämä pelottelu kääntyy samaan.
- Anonyymi
Olen innplla odottanut ilmadton lämpenemistä mutta taitaa aika loppua ennen. Nytkin on niin kylmä perk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845