Minä pierasen kun näen Dacian tien tukkona. Toinen inhokkimetkki on Suzuki. Kunnon auto on AUDI!!
Onko Dacia hyvä auto?
20
150
Vastaukset
- Anonyymi
Dacia ei ole hyvä auto, toki Duster hyvä maastoajoon.😊 Audi on viallisin Saksalainen..... Joten audi ei jatkoon, sori🤗 Mazda on PARAS !!
- Anonyymi
Kuten näkyy Audimiehet osaa ainakin tämän palstan aktivoinnin !!
- Anonyymi
Minä pierasen kun näen Dacian tien tukkona.......Tapa se on tuokin saada kuskinpenkki talvella lämpimämmäksi kun penkinlämmitin on heittänyt toimimasta
- Anonyymi
Ei vaan hyvä, vaan paras omassa hintaluokassaan.
Ei ole edes kilpailijoita.
Eikä dacia kuskia paljon audimiesten ilmavaivat kiinnosta. Lapsellista kirjoittelua!
- Anonyymi
Onko todella niin että vatsa on noin sekaisin kun näkee Dacian. Luulen että Audi-kuski on syönyt hernekeittoa ja ruisleipää ja vatsa oireilee siitä syystä.
- Anonyymi
Se piereskely voi haitata mahdollisia matkustajia, jos joku uskaltaa tulla kyytiisi.
- Anonyymi
Minä pierasen kun näen Dacian tien tukkona....... Kumma kyllä että Audilla ja sen kuskilla on samat vaivat. Kuskilla ei pysy ruoka mahassa ja Audissa myös öljyt häviää koneesta pakoputken kautta, laatua se on sekin !!
- Anonyymi
Onko todellakin niin että audiluskin pakki on sekaisin ja auto kuluttaa öljyä. Onko näillä joku korrelaatio vai onko kyseessä yksittäistapaus. Kyselee hän.
- Anonyymi
Tuleeko Audilla ajaessa ilmavaivoja kuskille? No eipä ole hääppöinen rotisko.
- Anonyymi
Etkö muka tiennyt, että Audeissa on vakiovarusteena fart, ja plop systeemi?
- Anonyymi
Daciat löytää tien tukkona ja audit löytää tien poskesta. Ei ole kumpikaan normaali ihmisten auto.
- Anonyymi
No olisit myös kertonut sen, että mikä sitten on normaali ihmisten auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olisit myös kertonut sen, että mikä sitten on normaali ihmisten auto.
Normaali ihminen ei osta mitään ranskalaista autoa ei daciaa eikä dkw itäblokin tuotosta jota nykyisin audiksikin kutsutaan. Skoda on toki yks kans mitä ei ihminen huoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali ihminen ei osta mitään ranskalaista autoa ei daciaa eikä dkw itäblokin tuotosta jota nykyisin audiksikin kutsutaan. Skoda on toki yks kans mitä ei ihminen huoli.
Kiitos. Tämä selvensi asiaa huomattavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Tämä selvensi asiaa huomattavasti.
Ole hyvä vaan.
- Anonyymi
Kiitos ja kumarrus. Pieru ja rusahdus.
- Anonyymi
Ajelet ilmeisesti aina yksin?
- Anonyymi
Sinä piereskelet siinä Audissasi näköjään aina yksin......
- Anonyymi
Minun AUDISSANI haisee paska. Repikää siitä. Mutta plöröjä en päästä pöksyihini toisin kuin tojo kuskit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161998Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1571477Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551347- 551118
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1551097Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811