Kuinka se nyt niin koronassa? Kolmasti rokotettu, kahdesti naimisissa ja MTV:n gallupissa 99% kansasta rakastaa sitä.
ja taas uutisia Jennin miehestä
9
80
Vastaukset
- Anonyymi
Koronarokotteen ottaneet sairastuvat koronaan :o) On siinä perkele rokote !!
- Anonyymi
3 x piikitetyt.
Sairastuvat armeliaaseen keuhkokuumeeseen.
Oma puolustuskyky piikeillä nollattu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3 x piikitetyt.
Sairastuvat armeliaaseen keuhkokuumeeseen.
Oma puolustuskyky piikeillä nollattuOlis pitäny ottaa se neljäs piikki, sillon ei tuu kipiäksi.
- Anonyymi
Haukionkala on nyt syönnillä
- Anonyymi
Käykää jonottamassa niitä hyödyttömiä piikkejä..
- Anonyymi
Miksi ei rokotusbussia ala Sydänmaalla eikä Alavuden sivukylillä.Vanhan Nurmon alueellakin ajeli.Eevalle heti 4 piikki ja myös tilallisille.
- Anonyymi
Tuntuu siltä että ne kirotut piikit ovat oikeita koronamagneetteja. Mitä enemmän on niitä piikkejä ottanut, Sitä varmennin sairastuu koronaan.
- Anonyymi
Sekä yli 80 v ikäiset suurin kuolleiden ryhmä.Pysyvät yleensä kotonaan eivätkä kulje vaikka kaikilla vähintään 3 cominatypiikkiä.Jossain mättää pahasti
- Anonyymi
Ihmisiä kuolee nyt niihin piikkeihin. Paljon on kuollut 40v - 50v väkeä. Ja nuoria jalkapalloilijoita maailmalla..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989