Venäjä uhkaa atomipommeila.
Mielikuvitusolentoihin turvautuminen on turhaa ja itsepetosta .
Voiko Allienit pelastaa ihmiskunnan?
12
106
Vastaukset
- Anonyymi
Hah. Koko elämä maapallolla on alienien laboratoriokokeilu. He nauravat kuinka huonosti koe onnistui. Istuttavat ihmiset uudelleen jollekkin toiselle planeetalle.
- Anonyymi
Ei kai ne omaa epäonnistunutta koettaan naura. Ehkä ihmiset jälleensyntyvät jollekkin toiselle planeetalle jos venäjä tuhoaa ihmiskunnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai ne omaa epäonnistunutta koettaan naura. Ehkä ihmiset jälleensyntyvät jollekkin toiselle planeetalle jos venäjä tuhoaa ihmiskunnan.
Raamatun mukaan on yksi elämä, Jumalalle on kaikki mahdollista. Ihminen on synteineen kuitenkin kaukana Jumalasta. Sen takia Jeesus tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan on yksi elämä, Jumalalle on kaikki mahdollista. Ihminen on synteineen kuitenkin kaukana Jumalasta. Sen takia Jeesus tuli.
Karma kouluttaa ihmistä ja näin hän tulee aina vaan synnittömämmäksi. Yleensä siihen menee satoja elämiä mutta lopulta sielu pääsee jälleensyntymisen pakosta.
- Anonyymi
Alli Ennit?
- Anonyymi
uusi lintulajiko??
- Anonyymi
Jeesus sanoi:"Minä en ole tästä maailmasta". Kaikissa ihmisten fantasioissa taivaalta tulee pahat alienit tuhoamaan sitä. Todellisuudessa taivaalta tulee oikeudenmukaisuus ja vanhurskaus, joka tuhoaa kaikki valhetta ja vääryyttä rakastavat ihmiset.
- Anonyymi
Olen ollut alienien kanssa tekemisissä unen kautta. He olivat enemmän huolissaan ydinjätteistä kuin Venäjän agressiosta.
Silloin tuli minulle selväksi että Ukrainan sota loppuu eikä suurta ww3 sta ei tule.
Vaan saasteet ovat ihmiskunnan uhka ja etenkin ydinsaasteet jotka kestävät satoja vuosia.
- Anonyymi
Mielikuvitusolennot juuri vaikuttavat Putinin pään sisällä. Joskin ei toivotulla tavalla.
Jos asia olisi tieteellinen ja sen ratkaistavissa, niin kyllähän kansamurha olisi estetty.
Tiede ei vain hallitse tätä maailmaa. Sillä ei ole hajuakaan missä mennään. - Anonyymi
huvittavaa, kun kysyit ja vastasit itsellesiihan itse. Uskokaan ei ole joka miehen.
- Anonyymi
Alienit= saatana ja langenneet enkelit
- Anonyymi
ei ne osaa ketään pelastella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764