Mieli tekisi runkata kahdestaan

Anonyymi

Kuinka olette toimineet että olette päässeet runkkaamaan yhdessä esim. Kaverinne kanssa. Mieli tekisi koittaa miltä tuntuu runkata toisen miehen munaa ja että miltä tuntuu kun toinen mies runkkaa omaani mutta, kuinka saada kaverilta udeltua että kiinnostaako häntä moinen? Ollaan kyllä puhuttu kaikenlaista seksiin ja runkkaamiseen liittyen mitta ei koskaan olla runkattu keskenämme edes omia muniamme. Jos on jotain vinkkejä niin otan vastaan😉

19

1448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kutsuin kavereita saunomaan tuli runkkaus puheeks niin kaikilla alko kalut koveneen yhellä oli niin iso että pyysin saada koskea saa sitä maistaakki no minä innostuin ottamaan suihin oikein kunnolla 2muuta kannustivat ja runkkailivat samalla sain miehen laukeemaan meille kans sanoivat kaverit tuon sauna-illan jälkeen on jatkettu usein on minua myös pantu yleensä ketään ei oo tarvinnu pyytää erikseen vaan runkataan porukalla rennosti

      • Anonyymi

        mulle kävi samaten paitsi jouduin kavereitten pantavaksi koko yöksi kyll oli perse kipee aaamulla mutta hetkeekään en antaisi pois


    • Anonyymi

      Kokeile ehdottaa kaverille josko hänellä olis näyttää alastonkuvia ja videoita vaimostaan ja kerro että voisit kans näyttää vastaavia omasta vaimostasi. Siitä se helposti runkkaukseksi menee kun katselette.

      • Anonyymi

        Toimii aina kun vaimojen kuvia molemmat katselee..kulli reakoi molemmilla kun jutustelee mistä vaimot tykkää.


      • Anonyymi

        eikö sulla toimi enää


    • Anonyymi

      Otettiin mun luona kaverin kans olutta ja sovittiin, et kaveri jää yöksi. Illalla sit jutut vähän levottomia ja päädyttiin kattomaan vähän tuhmia filmejä. Aikamme katottuamme kaveri sano et seisoo ihan helvetisti ja kysy et mites siellä? Vastasin et kyl on housuissa aika ahdasta. Hetken päästä sanoin et pitäisköhän runkata, johon kaveri sano et taitais tehdä hyvää. Niinpä farkuista napit auki ja kaivoin kullin esille. Kaveri teki samoin ja kumpikin aloitti hitaasti runkkaamaan. Katselin kaverin seisovaa kullia ja kehuin sitä hyvännäköiseksi. Kaveri sanoi samoin sulla ja kyseli et miltäs siellä tuntuu. Vastasin et pirun hyvää tekee ja aloin kiihdyttämään tahtia. Samoin teki kaveri ja sanoi et kohta lentää. Sanoin kaverille et kiihottavaa katella kun toinen runkkaa, tähän kaveri sanoi et niin on ja samalla kulli alkoi sylkeä pitkiä spermaryöppyjä. Laukesin myös itse, todettiin et kylläpä teki hyvää. Yöllä runkattiin vielä toiset lastit. Ollaan harrastettu tätä jo pari vuotta.

      • Anonyymi

        jos et muilta saa ku lehmiltä niin nehän lentää luotas pois


    • Anonyymi

      Tuttu mies soitti äsken ja pyysi pubiin. Menen ja sitten loppuillasta kutsun mun luo jatkoille. Otetaan vielä muutamat, estot poistuu kummasti. Tuttuni on vähän ujo, mutta vähän kännissä antaa mun imee ja runkataan yhdessä. Kivaa siis tiedossa ens yöksi.

      • Anonyymi

        et oo tainnut saada kyrpää peppuun vaikka haaveilet


      • Anonyymi

        mulla kans kaveri kauheen ujo mutta pubi-illan jälkeen näytti upean kalunsa varmaan 25cm pitkä runkkailtiin oli pakko saada tuo kalu suuhun otin niin pitkälle kuin voin suureni edelleen halusin istua päälle sehän kaverille sopi ei ollut saanut pitkään aikaan rasvaa kesti kauan ennenkuin olin pohjassa tästä en halua pois pitkiä liukuja tulin sekaisin kunnes liemet tulivat peppuuni olhan nainti uudestaan aloin puristelemaan jo vain nyt kesti vaikka kuinka kauan


    • Anonyymi

      Sopivan kiireettömän tilaisuuden ja paikan tullen kaverisi kansa naisista ja seksistä jutellessa voit vain todeta kevyesti sepalustasi koskettaen, että kylläpä alkoi pahasti kiimattaa, nyt kyllä tekisi mieli päästää patukka vapaaksi ja alkaa nautiskella.

      Hänellä saattaisi olla aivan samat fiilikset ja ajtukset ja siitähän se lähtisi ihan luonnostaan. Tuollainen suoran epäsuora ehdotus olisi myös kaverin taholta jouhevaa sivuutta jollakin kevyellä tapaa, ellei hän olisi valmis yhteiseen tuokioon.

      • Anonyymi

        ja yleensä sepalus auki myös kaverilta kehu kalua ja kysy saako koskea siitä alkaa pian sun suussa mikäs sen mukavampaa


    • Anonyymi

      Kysy oletko kiinnostunut bi-tasoisista. Ei vaikeeta.

      • Anonyymi

        Seksiasiat ovat useimmille aikas herkkä juttu parisuhtessakin ja varsinkin jos on kyse jostakin ei niin tavanomaisesta tai edes yleisesti hyväksytystä, eli tuollainen tökerön suora ja kulmikas "kuulustelukysymys" on lajissaan melkoisen tahditon ja pikemminkin takaa tilanteen jäätymisen, ei vaikeasti, vaan helposti.

        Mikäli tuolle linjalle haluaa lähteä, niin minimi on _ensin itse kertoa_ että jokin miesten välinen on alkanut jo jonkin aikaa kiinnostaa, entä sinä, voisitko ajatella jotakin vastaavaa.


      • Anonyymi

        jos vastaus kyllä hyväile takapuolta hellästi iin minä tein julkisella paikalla hiljaa hivutinfarkut ja bokserit alas tarjosin itseäni hänelle nojailin kaiteeseen kun tunsin ihanan kyrvän liukuvan kipeästi sisääni ihmiset kulkivat ohi eivät huomanneet tai välittäneet suuri kyrpä raastoi peppua ja minä tärisin lopulta kuuma liemi täytti monut voi ihanuus


    • Anonyymi

      sauna hyvä paikka mittailla ja sanoo kuinka suuri siitä tulee silloin saa kokeilla ja useiin myös runkata jopa suihin tai peppuun

    • Anonyymi

      kysyin saunassa suoraan saako siihen koskea jokisessa miehesssä on piilossa halu samaan sukupuoleen teimme sen

      • Anonyymi

        Tuurilla ne laivatkin seilaavat ja virtuaalikokemuksia näillä palstoilla piisaa, jossa omat fantasiat ja todellisuus menevät sekaisin.

        Todellisuudessa suurin osa miehistä suorastaan inhoaa jo pelkkää ajatustakin intiimistä kosketuksesta toiseen mieheen ... bi-uteliaisuus ja halu jotakin toteuttaa on todella marginaalista.


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe