että ”joutuvatko he taas lähtemään sotaa pakoon”, jos Suomi liittyy Natoon.
Näin kertoivat somalit uutisissa tänään 27.4.2022.
Heille ei taaskaan tule mieleen lähteä ase kädessä rintamalle. Tykinruoaksi lähtemisen he delegoivat Suomessa kantasuomalaisille?
Vastaavasti romanit kuulemma pelkäävät, että Suomeen tulee lisää matuja romanien elätettäväksi.
Somalit pelkäävät
Anonyymi
2
51
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ahvenanmaalaiset pelkäävät, että finnjävelit tulisi Ahvenanmaata puolustamaan liian aikaisin. Parempi, että tulevat vasta sitten tykinruoaksi, kun vihollinen on ehtinyt kunnolla kaivautua asemiin.
Suomi-pojan veri on taaskin halpaa, kuten se oli jo
m.m. Kaarle XII:n aikaan…- Anonyymi
Joo, Ahvenalainen Maakuntaveuvos Veronica on lupautunut jo Putlerin selänpesijäksi, on jo alkanut saunan lämmitykseen, että kaikkia laitetaa iha valmiiksi Putlerille, hiiiiih niii in !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839