Kakkosta haluaisin

Vaimon kanssa otettiin aika usein peppupanot seksin päätteeksi. Molemmat nautimme ja saimme kunnon orkut.
Pitkään aikaan en ole sitä saanut kokea. Löytyispä turunseudulta nainen leikkiin.

18

1847

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä on tyttöystävän kanssa monesti samanlainen nautinto.
      Ollaan mies ryhmän luona käytössä. Ne sit arpoo kuka panee kumpaa meistä peppuun.

    • Anonyymi

      Outoa jakoa, taitaa miestä kiihottaa enemmän jännitys ja miehen himo naisen kustannuksella! Ette ole ainoita kun naiset usein "esiliinana" parien puuhissa!
      Onko se jotenkin hyväksyttävämpää kuin suorat mieskontaktit? 🙄

    • Anonyymi

      No muuttiko vaimo suhdettaan sinun mieltymykseesi?
      Kyllä anaalia antavia löytyy enemmän kuin voimme äkkiseltään uskoakaan!
      Jos et rajaa haluasi vain naisiin niin kyllä löytyy!
      Tiedät itsekin... mutta miten suuntaudut tässä mielessä asiaan?
      Onko Turku ainoa paikkakunta toteuttaa tämä halusi?

    • Anonyymi

      Tosi moni saa tänään juhannusyön peppupanot mökullä.

    • Anonyymi

      Minulla sama homma vaimo ei anna anaaliin panna mutta vanha anoppi antaa ja tuntuu niin ihanan sileältä kullissani anopin tiukka anaali ja lopuksi täytän sen spermallani, kiva katsoa kun spermat valuu sieltä ulos sykkien ja välillä pierujen kanssa kun olen pumpannut sitä kunnolla ;)

    • Anonyymi

      Pidän enemmän anaalista, kuin pilluun panosta, tosin haluan, että minut nuollaan ja sormellaan ensin.
      Tapasin viime viikolla miehen joka nuoli minut Ruissalossa, peppuun ei pantu mutta otin häneltä suihin mielelläni.
      Millainen kalu sinulla on?

      • Anonyymi

        Puhdas 17/4.5 tiukalla esinahalla mikä jäättä seisokissa terskan kokonaan näkyviin, siistityllä karvoituksella ja posliini kassit, tykkään myös nuolla ja sormettaa pitkään ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhdas 17/4.5 tiukalla esinahalla mikä jäättä seisokissa terskan kokonaan näkyviin, siistityllä karvoituksella ja posliini kassit, tykkään myös nuolla ja sormettaa pitkään ;)

        Onko 26v. Sopivan ikäinen sulle, olen hoikka, söpö, ei tatuointeja, pitkät vaaleat kiukset, silmälasit, D kupin rinnat (silarit) , 56 kg ja 158 cm, sellainen pienikokoinen gant-tyylinen toimistotyttö. Pillu on vähä ajettu ja posliini, kiihotun helposti, ja kuten kerroin tykkään anaalista, nuolemisesta, sormetuksesta, ja erityisesti luonnon helmassa, silleen että joku utelias panoäänien kuulija saattaa nähdä. Tämä on erityisen tärkeä ja kiihottava kohta. Tykkään ajatella että joku katselee salaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko 26v. Sopivan ikäinen sulle, olen hoikka, söpö, ei tatuointeja, pitkät vaaleat kiukset, silmälasit, D kupin rinnat (silarit) , 56 kg ja 158 cm, sellainen pienikokoinen gant-tyylinen toimistotyttö. Pillu on vähä ajettu ja posliini, kiihotun helposti, ja kuten kerroin tykkään anaalista, nuolemisesta, sormetuksesta, ja erityisesti luonnon helmassa, silleen että joku utelias panoäänien kuulija saattaa nähdä. Tämä on erityisen tärkeä ja kiihottava kohta. Tykkään ajatella että joku katselee salaa.

        Voisin kyllä olla ikäni puolesta vaikka isäsi mutta wau! olisit kyllä unelmieni täyttymys ;) veisin kyllä sinut luontoon nauttimaan, ps, olen Uudeltamaalta .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kyllä olla ikäni puolesta vaikka isäsi mutta wau! olisit kyllä unelmieni täyttymys ;) veisin kyllä sinut luontoon nauttimaan, ps, olen Uudeltamaalta .....

        No kuvaile vähän itseäsi, en halua päätyä treffeille jonkun greepyn kanssa. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuvaile vähän itseäsi, en halua päätyä treffeille jonkun greepyn kanssa. 😉

        Vielä sen verran, että käydessäni tänä aamuna lenkillä tämä keskustelu pantti valtavasti, oli pakko poiketa reitiltä masturboimaan ja pessuttamaan. Pidätko rintojen nuolemisesta/ imemisestä?

        Jo kuvauksesi on sopiva, voisimme tinderoidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko 26v. Sopivan ikäinen sulle, olen hoikka, söpö, ei tatuointeja, pitkät vaaleat kiukset, silmälasit, D kupin rinnat (silarit) , 56 kg ja 158 cm, sellainen pienikokoinen gant-tyylinen toimistotyttö. Pillu on vähä ajettu ja posliini, kiihotun helposti, ja kuten kerroin tykkään anaalista, nuolemisesta, sormetuksesta, ja erityisesti luonnon helmassa, silleen että joku utelias panoäänien kuulija saattaa nähdä. Tämä on erityisen tärkeä ja kiihottava kohta. Tykkään ajatella että joku katselee salaa.

        Täällä olisi sinulle parempi vaihtoehto, olen 38 vuotias rocktyylinen mies 😅


    • Anonyymi

      Kyllä nainen joka kumppanistaan kunnolla tykkää antaa peppuakin juhannuksen kunniaksi.

      • Anonyymi

        Totta, täällä oli yöllä peppukivaa, komiaa oli!


    • Anonyymi

      Treffasin naista jolle kakkonen oli Ykkönen, Itse en halunnut sitä joten jätin hänet.

    • Anonyymi

      Täällä peppukivaa kruunasi juhannuksen

    • Anonyymi

      kyllä miehiltä saa jos lupaat myös antaa

    • Anonyymi

      Itsellä kans vaimo antoi panna avioliiton alussa pyllyyn aina kun halusi. Joskus tuuppasin vain perseeseen käymättä pillun kautta ollenkaan. Hän nautti siitä ja sai orkut myös pepun kautta. Se oli juhlaa. Sitten tuli lapset ja arki ja siihen loppui peppupanot. Nuolen hänen pyllynreikää, sormetan ja tykkää kyllä. Viimeaikainen suosikki on ollut, että laukean pilluun ja menen sitten nuolemaan vaimon loppuun. Spermat valuu pimpsasta peppuun voiteluksi ja runkutan sormella pyllyä ja nuolen pillua. Voi sitä voihkintaa... mutta munaa ei saa työntää enää.

      Nähtiin jokin aika sitten exän kanssa. Hän on upea ja tikissä oleva nainen... varattu oli silloin vielä. Häntä sai panna taas peppuun mielin määrin. Tuntui aivan taivaalliselta, kun hän itse käskee panna pyllyyn ja ohjaa kädellä ihanaan tiukkaan kakkoseen. Lastit syvälle pepun uumeniin ja lopuksi hän vielä imi kullin puhtaaksi. Todella rietas ja ihana tapaus.

      Antakaa naiset miehillenne persettä, se maksaa itsensä takaisin.

    Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe