Koulukiusaaja hakattiin kunnolla, mutta kiusattu joutui maksamaan

Anonyymi

29

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiusaaja olisi pitänyt hakata kunnolla jo silloin ylä-asteella tai ala-asteella riippuen milloin on ensimmäisen kerran kiusannut jotakuta.

    • Anonyymi

      Kyllä tarvitaan kohta sota, että kaikki pääsevät tappelemaan ja purkamaan turhautumiaan. Harvenee porukkakin samalla. Pääsee valioyksilöt lisääntymään jne.

      • Anonyymi

        Ei hätää, kyllä se alkaa nopeemmin kuin arvaatkaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        ,mutta eihän Alex ole millään tapaa sairas.


      • Anonyymi

        No tavallaan paranee kyllä, vastaamaan yhteiskunnan yleistä käsitystä terveestä, joka on...


    • Anonyymi

      "Kiusatun saamaa kovaa tuomiota selittää se, että koulukiusaaja sai vakavia vammoja. Tämä muun muassa menetti hajuaistinsa pysyvästi, sai aivovamman ja lievän kallonmurtuman."

      Mies on miehelle susi.

      • Anonyymi

        Ei vaan nainen on naiselle susi. Koulukiusattu vain puolusti itseään ja antoi kiusaajalle turpasaunan joka olisi pitänyt antaa jo yläasteella.


    • Anonyymi

      Hakkasin kaksi koulukiusaaja yläasteella. Toinen joutu sairaalaan 2 kuukaudeksi ja toinen menetti vissiin näkönsä toisesta silmästä. Olin alaikäinen enkä joutunut maksamaan lanttiakaan. Muutaman kuukauden ne kiusasi ja vittuili minulle ja minä varoitin monta kertaa. Varoitin rehtoriakin monta kertaa että jos suutun niin sitten suutun kunnolla.

      Koulun pihalla sitten hakkasin sen toisen ekaksi kunnolla ja se viettiin tajuttumana sairaalaan. Sitä toista löin pesismailalla silmään kun se hetti minua liikuntatunnilla pesäpallolla päähän. Se oli viimeinen niitti joten löin sitä mailan päällä silmään. Taitaa olla sokea vieläkin ja siitä on sentään jo 31 vuotta aikaa.

      • Anonyymi

        Nyt sitten naiset piirittää kun olet noin jännä.


      • Anonyymi

        Mitä ajattelet näin 31 vuoden jälkeen? Se oli heille ihan oikein? Vai olisiko tuonkin homman voinut sittenkin hoitaa jotenkin toisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelet näin 31 vuoden jälkeen? Se oli heille ihan oikein? Vai olisiko tuonkin homman voinut sittenkin hoitaa jotenkin toisin?

        Kuten miten? Kiusaaja on kuin Venäjä ja lopettaa vasta turpasaunan saatuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelet näin 31 vuoden jälkeen? Se oli heille ihan oikein? Vai olisiko tuonkin homman voinut sittenkin hoitaa jotenkin toisin?

        Oikein teki. Ei voi hoitaa hommaa toisin. Itseppä kiusaaja kerjäsi turpaan kuten tuossa aloittajan jutussa. En olisi itse maksanut penniäkään korvauksia.


    • No kaveri ois ehkä säästynyt törkeältä pahoinpitelytuomiolta, kun ois ensimmäisellä kerralla kun suojli itseään, jättänyt siihen ja mennyt vaan autoonsa ja paennut pois. Luultavasti poliisitkin näki, että veti tyypin lopulta mattoon lopullisesti.

      Väkivaltaan ei kannata vastata väkivallalla, vaan poistua ja olla provosoitumatta... mutta ilmeisesti kiusattuna ollut ei ollut päässyt kokemuksistaan yli, vaan provosoitui kiusaajasta ja nyt sitten makselee sakkoja ja korvauksia...

    • Anonyymi

      Olen minäkin vetänyt pataan yhtä kiusaajaa. Amiksessa oli yks vittumainen tyyppi jonka hakkasin. Sitten sen kaveri puolusti sitä ja kävi mun päälle joten hakkasin sen kaverin myös. Itse pitää toimia ja vetää turpaan kiusaajaa koska kukaan ei puolusta joten itse pitää hoitaa homma.

    • Anonyymi

      Teillä sentään on pientä. Meilla kaupunginhallitus on purkanut jo viisi koulua ja kuudeskin on menossa purkuun. Mikä voisi olla pahempaa koulukiusaamista kuin koulun purku. Liikaa resursseja on viety lapsilta. Säästäis mieluummin vanhuksilta. Nekun ei siitä mihinkään enää parane.

    • Anonyymi

      Ainahan se näin menee. Meillä töissä kiusaaja rupes mielisteleen. 😁 mut onneks kohta siitä pääsee.

    • Anonyymi

      Minusta meni kyl väärin tuomio, koska syyllinen halusi leikkiä Putinia ja omat kyvyt perustui harhoille. Jos haluaa lyödä päätä seinään jokaisen tappion jälkeen, tuskin on hänen syy, joka puolustaa itseään.

      • Anonyymi

        Maine on menetetty koulukiusaajalla. Siksi kai löi päätä seinään monesti, kun häpeä oli suuri häviön jälkeen.


    • Anonyymi

      Ei ole olemassa"koulukiusaamista" on vain rikoksia. Joko väkivalta ja/tai kunnianloukkaus ja/tai omaisuusrikoksia. Tässä oli rikoksesta rangaistus, kunnolla pieksäminen.

    • Anonyymi

      Kommentoin asiaa ainoastaan oikeuslaitoksen toiminnan kannalta, koska asia on ilmeisesti oikeuslaitoksen käsityksen mukaan "yleiseltä kannalta merkittävä" sen julkistettua muuten yksityiselämän piiriin kuuluvia asioita videon muodossa.

      Tässä ei ole kysymyksessä pahoinpitely, kuin tilanteen alun osalta, jossa uhrilla on oikeus puolustautua. Alkutilanne on katkaistu videolla, joten koko tilanne ei ole nähtävissä.
      Muuten kysymyksessä on suostumukseen perustuva tilanne.

      Rikoslain perusteisiin on kirjoitettu
      "Pahoinpitelyn ulkopuolelle jäisivät tilanteet, joissa pahoinpitelyn kohde on sallinut teon. Loukatun suostumus poistaa pahoinpitelyn tunnusmerkistön täyttävän teon rangaistavuuden."

      • Loukatun suostumus on hyvä argumentti, koska video osoittaa selkeästi loukatun halunneen jatkaa kamppailua useamman kerran. Jos vastaava olisi sattunut jääkiekkokaukalossa, kumpaakaan osapuolta ei olisi tuomittu mistään.

        Toisaalta kuitenkin, (urheilu-)järjestötoimintaan kuuluu, että pelaajat on vakuutettu toiminnassa sattuneiden tapaturmien (siis tappelujenkin) varalta. Uhrin vammojen hoitaminen kustannettaisiin pitkälti vakuutusyhtiön toimesta.

        On yhteiskunnan etu, etteivät vakuuttamattomat urhot mittele voimiaan yhteiskunnan kustannuksella, josta syystä vammojen aiheuttamisesta on rangaistus ja korvaus paikallaan.


    • Anonyymi

      Aloituksen kiusaamisen jatkumiseen yleisellä tasolla.

      Kiusaamiseen kuuluu että kun kiusaaja / väkivallan tekijä kohtaa vastustusta, kiusaamista jatketaan valehtelemalla kiusatun toiminnasta, joka on yhtä lailla kiusaamista ja väkivaltaa. Näin kiusaamisen vastustaminen kostetaan mustamaalaamisella, hakemalla apuun vahvempia väkivallan välineitä ja saadaan "voitto" kiusaamiseen alistumattomasta vastustajasta.
      Tämä on todellisuutta myös aikuisten maailmassa.

    • Anonyymi

      Tyypillistä suomalaista "oikeutta". Kiusattu on aina se josta leimataan syyllinen.

      • Anonyymi

        Eikä kukaan uskalla puolustaa kiusattua pelätessään itse joutuvansa kiusaamisen kohteeksi.
        Kiusaajat pitäisi eristää yksinäiselle saarelle, josta eivät pääsisi mitenkään pois. Siellä sitten kiusasivat toisiaan loppuelämänsä. Mikä mahtava ratkaisu molempia osapuolia ajatellen.


    • Anonyymi

      Itse aikoinani 80-luvulla tein koulukiusaajistani tutkintapyynnön. Pikku sakot ihmispaskoille, jotka kiduttivat minua vuosien ajan. Aikuisille lakia sovelletaan toisin kuin alaikäisiin. Great. Unfair.

      Nyt kun mietin itseäni ja kiusaajiani, tekisin toisin.

      Tappaisin joka ikisen, ja istuisin muutaman vuoden. Ei tarttis itse maksaa edes lukion kirjoja, ja jos saisi oikein pitkän tuomion, myös vähintään kandidaatin tutkinto olisi helpompi ja HALVEMPI suorittaa vankilassa.

      Ja hei, omat kiusaajani! En ole antanut anteeksi mitään. Kannattaa vähän pelätä minua.

    • Anonyymi

      Tätä "alistusvideota" pitäisi esittää joka viikko Suomen hauskimmissa kotivideoissa, ja kiusatun sakot ja korvaukset maksaa mainostuloilla.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2053
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1415
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1378
    4. 51
      1253
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe