Aimo Park kunnostautuu tänään kauppakeskus Kaaren pysäköintiä koskevassa jutussa.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4567652
Asiakas on käynyt kaupassa ja kotona vasta ihmetellyt, kun parkkihallin järjestelmä ei lähetä normaalisti perässä tulevaa viestiä pysäköinnin päättymisestä. Yhteydenotto parkkifirmaan hoitaa tilanteen, mutta ilmaan jää kysymys pysäköintijärjestelmän luotettavuudesta.
Ainakin järjestelmän haltijan luotettavuudesta tämä kertoo vakuuttavasti. Otsikko on suora lainaus lehdessä olleesta haastattelusta. Aimo Parkin mielestä on asiakkaan vastuulla ainakin osin, että heidän järjestelmänsä toimii oikein.
Hei Halloo ! Vaikka "pysäköinnin ehdot ovat hallissa selvästi näkyvissä", kaikkeen EI TARVITSE suostua. Maksava asiakas voi aina äänestää ostopaikkavalinnallaan, jos oheispalvelut tekevät asioinnista hankalaa...
Kyllä asiakkaalla on aina jonkinlainen vastuu
Anonyymi
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169