Aimo Park kunnostautuu tänään kauppakeskus Kaaren pysäköintiä koskevassa jutussa.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4567652
Asiakas on käynyt kaupassa ja kotona vasta ihmetellyt, kun parkkihallin järjestelmä ei lähetä normaalisti perässä tulevaa viestiä pysäköinnin päättymisestä. Yhteydenotto parkkifirmaan hoitaa tilanteen, mutta ilmaan jää kysymys pysäköintijärjestelmän luotettavuudesta.
Ainakin järjestelmän haltijan luotettavuudesta tämä kertoo vakuuttavasti. Otsikko on suora lainaus lehdessä olleesta haastattelusta. Aimo Parkin mielestä on asiakkaan vastuulla ainakin osin, että heidän järjestelmänsä toimii oikein.
Hei Halloo ! Vaikka "pysäköinnin ehdot ovat hallissa selvästi näkyvissä", kaikkeen EI TARVITSE suostua. Maksava asiakas voi aina äänestää ostopaikkavalinnallaan, jos oheispalvelut tekevät asioinnista hankalaa...
Kyllä asiakkaalla on aina jonkinlainen vastuu
Anonyymi
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849